Citat:
SvP förespråkade samma slags stat som den judiska etnostaten Israel. Mig veterligen så stöder du etnostaten Israel men vill inte att svensken ska få ha en exklusiv statsbildning för oss själva.
Varken du eller jag känner till de riktiga skälen till varför SvP lades ner. Det kanske fanns en massa falangstrider som ingen av oss vet om.
Du plockar ut enskilda delar och förtränger den stora bilden. Med flit.
Svara på: Varför kräver judiskt ägd media att svensken ska acceptera en mångkulturell stat i Sverige när de samtidigt propagerar för att judarna ska få ha sin etnostat i Mellanöstern?
I flera årtionden har runt 80 procent av svenskarna tyckt att invandringen varit för hög. Ändå har svenskarna inte röstat på partier som har invandring som prio. Det handlar om så många parametrar att det inte är värt att diskutera det här. Men lägg ner din tuppfäktning. Du har inte en susning om vad som rör sig i det svenska folkdjupet.
Varken du eller jag känner till de riktiga skälen till varför SvP lades ner. Det kanske fanns en massa falangstrider som ingen av oss vet om.
Du plockar ut enskilda delar och förtränger den stora bilden. Med flit.
Svara på: Varför kräver judiskt ägd media att svensken ska acceptera en mångkulturell stat i Sverige när de samtidigt propagerar för att judarna ska få ha sin etnostat i Mellanöstern?
I flera årtionden har runt 80 procent av svenskarna tyckt att invandringen varit för hög. Ändå har svenskarna inte röstat på partier som har invandring som prio. Det handlar om så många parametrar att det inte är värt att diskutera det här. Men lägg ner din tuppfäktning. Du har inte en susning om vad som rör sig i det svenska folkdjupet.
Om du med etnostat menar en rasistisk statsbildning där bara de som tillhör vissa etniciteter har medborgerliga rättigheter så stöder jag det inte vare sig i Sverige, Israel eller andra länder. Självfallet inte.

Vad gäller SvP så har ledande företrädare för partiet förklarat att det var det dåliga valresultatet som gjorde att de lade ner partiet. De hade hoppats på åtminstone 10 000 röster, men fick mindre än hälften av det. Förmodligen för att det inte finns fler nazister än så i Sverige.
Skulle AfS driva den politik som en del i den här tråden förespråkar kommer de också att få färre än 10 000 röster.