2018-03-29, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Den här tråden alltså. Så fort Merapi fick svar på sin fråga, visst njuter män av att våldta, så försvann hon.

Hon var också lite konfunderad över konstaterandet att civiliserade män våldtar mindre än urmannen i hans barbariska tillstånd.

Märklig tråd, helt misslyckad trolling skulle jag säga.

Jag tycker i alla fall att det är intressant att se hur antifeminister resonerar kring våldtäkter.
Citera
2018-03-29, 11:08
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Jag tycker i alla fall att det är intressant att se hur antifeminister resonerar kring våldtäkter.

Till och med söta delfiner våldtar, kan ju inte vara så illa.
Citera
2018-03-29, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Till och med söta delfiner våldtar, kan ju inte vara så illa.

Delfiner dödar för skojs skull också.
Citera
2018-03-29, 11:10
Medlem
Svar på trådens fråga.

Med tanke på den aktuella statistik som just nu arbetas fram i konflikt med Regeringens intentioner så verkar det som merparten av alla våldtäkter i Sverige utförs av muslimska män. Detta trots att en muslimska män utgör en minoritet i Sverige.

För att ge ett enkelt och pragmatiskt svar på trådens fråga så:

1. Ett fåtal svenska män njuter av att våldta kvinnor

2. Ett i jämförelse med svenska män oproportionerligt stort antal muslimska män njuter av att våldta kvinnor.

Ergo - Ett oproportionellt stort antal muslimska män njuter av våldta kvinnor. Muslimer njuter mer av att våldta.

Trådens fråga löst.
Citera
2018-03-29, 11:13
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Delfiner dödar för skojs skull också.

Naturen är sannerligen en skräckhistoria utan jämförelse, men naturen är nu vår kära moder som vi måste älska.
Citera
2018-03-29, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Svar på trådens fråga.

Med tanke på den aktuella statistik som just nu arbetas fram i konflikt med Regeringens intentioner så verkar det som merparten av alla våldtäkter i Sverige utförs av muslimska män. Detta trots att en muslimska män utgör en minoritet i Sverige.

För att ge ett enkelt och pragmatiskt svar på trådens fråga så:

1. Ett fåtal svenska män njuter av att våldta kvinnor

2. Ett i jämförelse med svenska män oproportionerligt stort antal muslimska män njuter av att våldta kvinnor.

Ergo - Ett oproportionellt stort antal muslimska män njuter av våldta kvinnor. Muslimer njuter mer av att våldta.

Trådens fråga löst.

Men det finns ju en liten Mohammed i oss alla verkar det ju som.
Citera
2018-03-29, 11:34
Medlem
Citat:
Men det finns ju en liten Mohammed i oss alla verkar det ju som.

Muhammed var en epileptisk karavanförare som trodde sig vara besatt av en ondskefull ökendjinn. Han hans hustru blev rädd och lyckades övertyga honom om att den onda djinnen i släva verkt var en ängel. Resten är tragisk världshistoria.

Men du kan ha rätt i att vi alla har lite av den onda ökendjinnen i oss, men att muslimerna väljer att leva ut den onda anden i mycket större omfattning.
Citera
2018-03-29, 11:44
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Män som njuter, njuter. Kvinnor som njuter, njuter. inget att diskutera.

Förtalet lyder "Män njuter av att våldta". Läs gärna rubriken igen, ditt äckel!
Det är inget förtal i det. Män som våldtar njuter antagligen. Eller använder det som ett maktmedel. Eller båda. Varför tror du själv att män våldtar?
Citera
2018-03-29, 11:48
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Det är inget förtal i det. Män som våldtar njuter antagligen. Eller använder det som ett maktmedel. Eller båda. Varför tror du själv att män våldtar?

Därför att det är skönt. Ungefär samma anledning till att kvinnor fantiserar om att våldtas?

Möjligen är det så.
Citera
2018-03-29, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Här kan vi diskutera hur mycket män njuter av att våldta kvinnor.
Det verkar tillhöra ämnet feminism och jämställdhet så kör på.

Varför gillar män att våldta kvinnor och barn kan vi ju också tillägga?
och varför bryr sig samhällen i världen så lite om detta?

Sluta upp med att dra alla män över en kant, jag skulle aldrig någonsin utsätta någon för våldtäkt och jag är man.
Citera
2018-03-29, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Sluta upp med att dra alla män över en kant, jag skulle aldrig någonsin utsätta någon för våldtäkt och jag är man.

Suck...detta är en ironisk tråd startad som reaktion till en tråd som heter:
-Kvinnor njuter av att våldtas!

Jag är kvinna jag vill heller inte dras över en kam, gällande hur mycket jag antas njuta av att våldtas....eller hur kassa kvinnor är...eller bla bla...

var sitter du och irriteras över det "kamdragandet"?
Citera
2018-03-29, 12:25
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Suck...detta är en ironisk tråd startad som reaktion till en tråd som heter:
-Kvinnor njuter av att våldtas!

Jag är kvinna jag vill heller inte dras över en kam, gällande hur mycket jag antas njuta av att våldtas....eller hur kassa kvinnor är...eller bla bla...

var sitter du och irriteras över det "kamdragandet"?

Jag tror nu inte att det var han som startade den där tråden, några är lite överkänsliga kring kamdragande. Jag kunde själv inte bry mig mindre, man kommer ju inte till några sanningar genom att vara rädd för att trampa på ömma tår.

Den där tråden om att kvinnor njuter att våldtas fick jag ju lära mig några nya saker, som att 40% av kvinnor har våldtäktsfantasier, vilket jag finner intressant, men ändå inte på något sätt förringar våldtäkt.

Den här tråden saknade tyvärr intressanta underlag för diskussion, jag tror att våldtäkt är en slags naturens urkraft som vi med rätta försökt begrava i vår Västerländska Civilisation, men det är ju inte som om naturkrafter inte finner olika sätt kommer upp till ytan igen. Att sedan Västerlandet håller på att förvandlas till Orienten gör ju inte saken bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in