Citat:
Ursprungligen postat av
P944
Jag är helt säker på att du trollar. Om du nu träffat Moa själv och hon var så vältalig. Varför skulle hon då inte berätta för dig att pappa säger att jag är sjuk, men jag känner mig ju helt frisk?
Och du sänker verkligen din trovärdighet när du påstår att skolan gick på pappans vältalighet, really, menar du verkligen att rektorns uttalande om att barnen var svårt sjuka och att familjen led av en ofattbar tragedi är lögn?
Var kebabrullen god?
Tyvärr är jag ingen troll som ni kallar här på Flashback. Jag slutade träffa Moa innan detta med hemundervisning blev aktuell för henne. Det var kanske just därför jag fick sluta träffa Moa för nån av hennes föräldrar inte ville att hon skulle berätta för mig.
Ja tyvärr har stora fel begåtts här. Om det finns intyg på Moa’ s kronisktrötthetssyndrom så borde Socialstyrelsen kräva att granska intyget.
För om det är en privatklinik som utfärdade det och skolan accepterade det så är det fel. Det orsakade barnens död. Hade Moa fått gå i skolan hösten 2017 hade hon pratat på skolan. Känner Moa.