2018-03-27, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Nej.

Och vad fan vet du om det? Vad för information sitter du inne på som inte polisen hade?

Vad blir 1+1? Där har du svaret
Citera
2018-03-27, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Fy fan vad mycket idioter det finns här inne! Och du är en av de största. Du sitter i skogen & tittar i din spåkula & tror du vet något om detta fall. Det är uppenbart att du varken tittat på dokumentären om fallet eller lyssnat på dagens presskonferens, för då hade du haft svar på de frågor du ställer i ditt inlägg.

Ironiskt nog så härstammar jag från samma stad och växte upp med gärningsmännen så jag vet betydligt mycket mer än dig och de flesta i den här tråden som inte ägnat en tanke åt det här mordet de senaste åren
Citera
2018-03-27, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjelovek

Jag har också ett minne av att ha läst någonstans (kanske i denna tråd) att enda anledningen till att barnen inte placerades i varsitt fosterhem långt från familjen var att det inte gick att hitta något hem som ville ha de små mördarmonstren. Vilken j*kl* tur det i så fall var för dem. Det var deras smala lycka att det inte fanns någon annan lösning än att låta dem bo kvar hos föräldrarna. Förmodligen är det det som gjort att de är normala unga män idag trots det helvete som samhället med förenade krafter utsatte dem för.

Det var i dokumentären och det stämmer, men det rörde bara Christian, den äldsta. Men ja det va rnog tur för honom. Risken finns annars att det hade slutat lika illa som i Hovsjöfallet.
Senast redigerad av Lord_Stalin 2018-03-27 kl. 19:50.
Citera
2018-03-27, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Ironiskt nog så härstammar jag från samma stad och växte upp med gärningsmännen så jag vet betydligt mycket mer än dig och de flesta i den här tråden som inte ägnat en tanke åt det här mordet de senaste åren

Du har påstått lite allt möjligt i din ainlägg genom åren så jag vet inte om vi ska tro på dig. Du har själv erkänt mord i en tråd.
Du skrev förresten en del i tråden innan dokumentären sändes och då verkade du inte ha någon aning om deras identitet.
Citera
2018-03-27, 19:47
Medlem
Om det nu var en (eller två) lastpallar som välte över Kevin och dödade honom, vem lyfte undan lastpallen/pallarna från honom efter att han avlidit?
Citera
2018-03-27, 19:48
Medlem
Erik1974s avatar
Wargren tar upp skriken som hörs i området runt kl. 18.00 och gör indirekt kopplingen att det är Kevins skrik som hörs. Vittnen säger att det är fasansfulla skrik, som om en kvinna blir grovt misshandlad.

Att skriken hörs på just denna plats och vid just den tiden Kevin dör ökar sannolikheten markant att det faktiskt är Kevins skrik som uppmärksammas. Såklart kan man inte bortom rimligt tvivel fastslå det, men indiciet är starkt. Här är det enkelt. Kevins skrik = bröderna kan omöjligen var inblandade. DET går inte att bestrida.

Frågan är om (om vi nu leker med tanken att det är Kevin som hörs skrika, vilket är min övertygelse) skriken kommer sig av att någon gör honom illa, eller att han råkat illa ut på lastpallen. Personligen tror jag inte på olycka. Men att i dagsläget kolla upp ”13-åringen” är nog meningslöst.

Slutligen är det nästan lite tårögt att läsa vad Kevins pappa säger idag. Att han gläds åt att bröderna blivit friade. Det är stort!
Citera
2018-03-27, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBOLL
Jalal abdali numera bosatt i Oslo som "polisofficer" var de som våldtog ett litet barn i dottervik kort efter att Kevin mördats. Antar att de är han GW syftar på.

Inte truckförare? Är Jalal muslim?

Är detta ett skämt? Källa?
Citera
2018-03-27, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Vad blir 1+1? Där har du svaret
I ditt fall blir det väl 3.
Citera
2018-03-27, 20:00
Medlem
dryopteriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Enda anledningen till att du & andra i denna tråd fortsätter att baktala bröderna (om du nu inte vill hävda att du har extremt lågt IQ) borde vara att du är en av de idioter som hotat bröderna under åren. Nu när det visar sig att de är helt oskyldiga vill du inte kännas vid vad du gjort mot två oskyldiga individer. Varför tror du att du vet mer om detta fall än DJ & hans journalistkollegor som gått genom fallet & åklagare & poliser som utrett fallet under en längre tid? Har du grandios självuppfattning kanske?

Brorsorna är avskrivna för att det inte går att visa på deras skuld, kanske för att förhören med killera inte utfördes enligt nutidens praxis.
Du vet inte OM de var oskyldiga till Kevins död. Berätta isf. Tada....
Senast redigerad av dryopteris 2018-03-27 kl. 20:01. Anledning: stavfel
Citera
2018-03-27, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyaso
Är detta ett skämt? Källa?

Självklart är han inte polis, det var bara något han skrev.
Citera
2018-03-27, 20:04
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Om det nu var en (eller två) lastpallar som välte över Kevin och dödade honom, vem lyfte undan lastpallen/pallarna från honom efter att han avlidit?
Det undrar jag också, det finns många frågetecken här.
Citera
2018-03-27, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Självklart är han inte polis, det var bara något han skrev.

Men namnet stämmer?
Och vad mer kan du berätta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in