Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-26, 23:38
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Tror att du överskattar Balis betydelse.
Han hade nog direkt gjort en procentenhet, kanske två.
Citera
Medlem
Duano84s avatar
Bara rösta går dom 4% kan dom bli som Mp e för sossarna o ta upp dom lite jobbigare frågorna hehe.

Alternativ för Sverige BIG UP!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
En omöjlig kandidat, men jag får erkänna att jag faktiskt fick en ganska positiv bild av Gamov när han medverkade i Det vita pillret (#36). Han framstod som intelligent.
Jepp. Betydligt mer intelligent än alla de andra.
Citera
2018-03-26, 23:39
Medlem
Wetterbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imvi
Varför tror ingen på Gamov? Vill inte AfS ha honom?

Gamov är redan utesluten och hans bagage framställer honom i media som opålitlig och "lojal med Ryssland".
Citera
2018-03-26, 23:41
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
. Trots AFS, det ser ut som om SD ökar i opinionen, valnatten firar jag med vin och jordnötter.

Just nu ökar både AfS och SD i opinionen.
Detta är dock inget självspelande piano utan det kräver hårt arbete av båda partier i form av information till det sovande folket.
Svenne Kålrot har oftast ingen aning om exempelvis kostnader kopplade till massinvandringen.
Citera
2018-03-26, 23:42
Medlem
MrSkargards avatar
Pavel Gamov är inte intresserad av att vara partipolitiskt aktiv längre, det uppgav han själv i Vita Pillret. Så han kan ni stryka.
Citera
2018-03-26, 23:45
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Jeff Ahl är den största, rimligt sannolika skalpen. Han hade hamnat på valbar plats i SD om han hade velat men valde själv att inte kandidera. Han sågs som en kommande stjärna i SD.

En osannolik jätteskräll är Hanif Bali. Då kommer AfS in i riksdagen utan problem.

Mer troligt är Mikael Jansson vilket inte skulle betyda någonting.

Jodå, lite betydelse skulle Mikael Jansson ha. Han har varit Sverigedemokraternas partiledare och Jimmie Åkesson har själv sagt att det faktum att Jansson blev ledare fick honom att ta steget in i partiet.
Citera
2018-03-26, 23:48
Medlem
Är Hanna Vigh med i AFS eller vad tog hon vägen? Synd att hon ballade ur.

Vad AFS borde göra är, istället för att värva från SD, försöka få över forskare som Timo Sandaraj eller varför inte besvikna sossar och batikhäxor.

Verkligen jobba för Sverige istället för att motarbeta SD som trots fernissan inte är PK. Hugg in där det behövs huggas in.

Kassel....är duktig men glöm inte att Jimmie är en levande legend. Han drar kvinnor från LO-grupperna kommunal m fl och blir en röstmagnet. Hans lugn och saklighet.
Hans stora fortroendekapital.

Kassel...någonting....kan aldrig bli en TV-stjärna.
Citera
2018-03-26, 23:51
Medlem
Sgt.Blands avatar
Hon Hagwall som blev utslängd från SD är väl släkt med någon i AFS?!? Hon får bli mitt tips på nästa värvning för AFS. Smart ändå att plocka de en och en för att maximera mediaexponeringen!
Citera
2018-03-26, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
En omöjlig kandidat, men jag får erkänna att jag faktiskt fick en ganska positiv bild av Gamov när han medverkade i Det vita pillret (#36). Han framstod som intelligent.
Ja, han verkade ju inte särskilt konstig där iallafall.
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Pavel Gamov är inte intresserad av att vara partipolitiskt aktiv längre, det uppgav han själv i Vita Pillret. Så han kan ni stryka.
Missade det. Antar att Ahl kan vara en möjlighet då. Eller någon lågprofilerad person typ Fredrik Eriksson. Vet inget om denne dock. Träffat honom vid något tillfälle gav inget större intryck.
Citera
2018-03-26, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Är Hanna Vigh med i AFS eller vad tog hon vägen? Synd att hon ballade ur.

Vad AFS borde göra är, istället för att värva från SD, försöka få över forskare som Timo Sandaraj eller varför inte besvikna sossar och batikhäxor.

Hon är ett stolpskott som AfS inte kommer röra med tång.

BRILLIANT! Ta in besvikna sossar till ett högerparti och därmed kämpa att komma över 0,04%..
Citera
2018-03-26, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Jag tror du underskattar Balis betydelse.

Hanif Bali fick 395 personkryss 2014 och Alternativ för Sverige lockar väl väljare i Svenskarnas partis storlek, 539 röster. Har Bali ökat sin popularitet ifrån 395 personkryss till 250 000 så kanske man är med i matchen.
Senast redigerad av Feodor 2018-03-27 kl. 00:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in