Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Många av Er som skriver här nu verkar inte förstå, att första steget till förändring är att chocka etablissemanget, en riktig käftsmäll för journalister, kulturelit, massinvandringsfanatiker och godhetsknarkare.
Då behöver SD ha helst över 21%, OK det kan duga med 20%.
Denna käftsmäll uteblir om SD når 18% och AFS 3%. Har Ni inte fattat det?
Röstmaximering detta val och sedan efter åsnesparken arbete för att få till en bättre Sverigevänlig rörelse.
Att gotta sig över SD:s "avhoppare" är inget konstruktivt. Det är väl helt klart att SD måste göra stora ommöbleringar eftersom man växte så fort och nu får man in poliser och sådana som jobbat med flyktingar, vanligt folk, inga politruker eller politiska kommissarier.
Jag tror inte Ekroth går över och troligen inte Jansson men naturligtvis finns det missnöjda SD:are som kan leka skeppsbrott.
Detta kommer kanske också hända inom AFS runt 2022 vänta så får Ni se. Det finns inget parti som är perfekt. Vi kommer ALDRIG till 100% av det vi önskar oss.
Viktigast just nu är PROTESTEN och "give em hell" sedan väntar arbetet att stärka nationalismen, inte att splittra den.
Du verkar inte ha förstått någonting alls.
SD är ingen käftsmäll, dom är inte lösningen på någonting, inte ens vid fullmakt.
‣ SD vill sätta public service på skattesedeln,
‣ SD vill öka kvotflyktingarna,
‣ SD röstar igenom globalistiska och ryssfientliga avtal och motioner i Europaparlamentet,
‣ SD vill förbjuda och terrorklassa politisk opposition, samarbetar med expo och hackar sina partimedlemmars databas (Där har du din framtida statsmän),
‣ SD vill tvångsförflytta utländska människor in i svenska trygga skolor,
‣ SD vill integrera flera miljoner utomeuropeer in i våra svenska samhällen.
‣ SD: s riksdagsledamöter är frånvarande på arbetstid, även när det gäller saker om att förbjuda barnäktenskap i Sverige.
‣ SD kan tänka sig öppna upp för en utredning om ett tredje kön.
‣ SD blev ledsna när dom inte fick gå i pridetåget.
Jag kommer säkert på mer om du ger mig tid.