2018-03-26, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Det är vad jag också tror. Ett sms till pojkvännen halvt på skämt, halvt på allvar.
Men varför körde han då i farleden utan lanternor...? När sågs hon sist av andra vittnen?

När skrev hon att hon fortfarande lever?
Varför skrev hon på engelska?

Kanske är PM eftersom han måste skrva på engelska. Pojkvännen skrev antagligen: "Hur går det, eller liknande"? Men eftersom hon skrev att vi dyker nu så var det antagligen runt ca 20 tiden. Inte mkt senare. För då hade det varit mysko isig.
Senast redigerad av greyhoundbus 2018-03-26 kl. 16:04.
Citera
2018-03-26, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Jag tror du blandar ihop Sirid med Signe som han berättade ville ha SM-sex (och hemliga D. som enl PM var "värst").

Ja, det verkar så. Skämskudde på mig!
Citera
2018-03-26, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Nej dom försöker vrida fokus på kvinnan som PM talat med om att göra snuff filmer. Tror jag.

Ja precis! Hon som vittnade bakom stängda dörrar i fredags.
Citera
2018-03-26, 15:59
Medlem
Citat:
Men varför körde han då i farleden utan lanternor...? När sågs hon sist av andra vittnen?

När skrev hon att hon fortfarande lever?
Varför skrev hon på engelska?

Tror det är PM eftersom han måste sjriva på engelska. Pojkvännen skrev antagligen. Hur går det, eller liknande? Men eftersom hon skrev att vi dyker nu så var det antagligen runt ca 20 tiden. Inte mkt senare. För då hade det varit mysko isig.

PM och KW är filmade av en tysk som är på kryssningsskeppet, ca 20.30. Sista SMS från KW 20.16.
Citera
2018-03-26, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Goran2012
Får han som anklagad veta vad de olika vittnena säger under förhör?

Ja det får han. Under förundersökningen styr åklagaren viss del av information men innan åtal väcks är åklagaren skyldig att delge försvaret allt, precis allt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goran2012
Svar från jurist. Ja den anklagade får ta del av vad vittnen säger i förhör. Heja Jakob!

Jaha, då är Madsens luckhistoria kaputt, men det var den väl redan innan? Man såg ju inga brännskador...
Citera
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Ditte jobbade på hårt med att "normalisera" Peters sexualitet. Peter har tidigare sagt att Sirid önskade S/M sex och det kunde han dessvärre inte tillgodose. Däremot Ditte hade allt vad han önskade hos en fru.

Visst, så detta han sagt att han inte var intresserad av S/M visar sig ju nu vara en praktlögn.

Om man bad honom så ställde han upp säger någon, en annan att han inte ville, en tredje att han var mest undergiven, själv menar han att han identifierar sig med den svaga, dvs den undergivna.

Jag ser det som att det snälla och undergivna är en sida av samma mynt- passivt aggressivt. Den dominerande rollen har han inte kunnat leva ut eftersom han inte tänder sexuellt på ”vanlig” dominans som kvinnorna ville ha, dvs slap and hit, utan det var kvävningsdelen och det som handlade om dödsskräck som vara max, vilket ingen av dessa kvinnor skulle ha gått med på frivilligt. Den tändningsdelen inbegriper för honom heller inte direkt kroppskontakt som det gör i den SM som hittills inte gett intryck av att ha varit våldsinriktat mer än inom ramarna, förutom på fantasi och bildnivå.
Citera
2018-03-26, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
PM och KW är filmade av en tysk som är på kryssningsskeppet, ca 20.30. Sista SMS från KW 20.16.
Ok men då är det väl hon själv som skickade...så kanske han efter det började köra mot köge bukten. Hur lång tid tar det att åka dit?
Men när såg fartygen dem utan lanternor?

Var det ungefär samtidigt där som de började dyka kanske. Så sen dök de ner och la sig på botten. Där började han sina "lekar".
Citera
2018-03-26, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Visst, så detta han sagt att han inte var intresserad av S/M visar sig ju nu vara en praktlögn.

Om man bad honom så ställde han upp säger någon, en annan att han inte ville, en tredje att han var mest undergiven, själv menar han att han identifierar sig med den svaga, dvs den undergivna.

Jag ser det som att det snälla och undergivna är en sida av samma mynt- passivt aggressivt. Den dominerande rollen har han inte kunnat leva ut eftersom han inte tänder sexuellt på ”vanlig” dominans som kvinnorna ville ha, dvs slap and hit, utan det var kvävningsdelen och det som handlade om dödsskräck som vara max, vilket ingen av dessa kvinnor skulle ha gått med på frivilligt. Den tändningsdelen inbegriper för honom heller inte direkt kroppskontakt som det gör i den SM som hittills inte gett intryck av att ha varit våldsinriktat mer än inom ramarna, förutom på fantasi och bildnivå.

Ja så tror jag det ligger till.
Citera
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Om det är denna så ser han ju lite skum ut.
Fotat i hangaren, står K*asper F*eld:
https://archive.is/iCvVT/80d592fb28d2f7881d9d19bd728db7abb0345efb.jpg
Fanns visst en till: K*asper B*omholtz (nåt med data):
https://archive.is/iCvVT/fc9bbd7e96f2161d242cac16e7fb2d1152fad00c

Japp. Den första länken är det. Klart som fan att det är något fel på snubben.
De borde undersöka honom lite närmre tycker jag.
Citera
Medlem
Den här Deidre King måste vara totalt psyksjuk. Uppenbarligen så skyddar hon ju honom eller är hon ju bara totalt tom i huvudet som fortfarande tror att Peter inte är skyldig till detta. Vem slänger slängkyssar till en livsfarlig mördare i rättsalen som står åtalad för ett sådant brott som Peter gör??? Så totalt respektlöst och osmakligt! Vidriga människor!
Citera
2018-03-26, 16:07
Medlem
Citat:
Ok men då är det väl hon själv som skickade...så kanske han efter det började köra mot köge bukten. Hur lång tid tar det att åka dit?
Men när såg fartygen dem utan lanternor?

Var det ungefär samtidigt där som de började dyka kanske. Så sen dök de ner och la sig på botten. Där började han sina "lekar".

Jag har för mig att det var efter 23:00. Eller är jag ute och cyklar nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in