[quote=ottoplommon|63602386]Han höll på och pulade med en mordplan på ubåten. Han var inte färdig,hade inte ens ett offer (såvida han inte hade tänkt att DK skulle bli hans offer nästa dag). När så KiM hör av sig den 10 augusti sätts Madsens mordfantasier i gång. Men in i det sista vet han ju inte om ubåtsturen ska bli av. KiM ska iväg och fråga pojkvännen till råds först. Enligt pojkvännen beskrev KiM "att hennes intryck av PM var att han tycktes vara -all-over-the-place". Tydligen väldigt ivrig,entusiastisk,babblig osv.
Jag tror inte att PM planerat att mörda KiM före den 10 augusti. Det var nog slumpen att han fick ett infall"lika fort som en gris blinkar".
Han kanske bestämde sig på allvar först på väg ut när de stod i tornet.[/QUOTE]
Tja, då kanske det var hennes nonchalanta mobilflippande i hans sällskap, som blev tungan på vågen...
Citat:
Ursprungligen postat av
.CYG.
Du väljer alltså mot bättre vetande att försöka tro på allt som nollan fabulerar om i rätten.
Frågan är vad som gjort dig så blind.
Enligt vad jag läst om den animerade filmen som bara vissa i rätten fick se så visade den hur en kvinna lemlästades.
Så du är där igen och försöker smyga in dina felaktiga vinklingar gång på gång.
Ja, kvinnorna halshuggs i båda de animerade filmerna - men man skär inte av deras huvud, armar och ben EFTER döden. Armar och ben inte alls. (Och JA jag vet detta med obduktionen av huvudet och halsen, tack Ottoplommon. Hur eller hur så gick inget att fastlägga säkert.)