Citat:
Ursprungligen postat av
boboslacke
Inte ens videobevis räcker för dig. Du hävdar ändå att jorden faktiskt är platt.
Det finns att hitta på nätet faktiska neutrala mätningar.
Snälla, hur vad det med youtube som bevis, det var ju amatörmässigt för inte så längesedan.
Strågubbarna blir mer och mer desperata, en magnum-laddad S&W bakom din rygg får dig att hoppa högt en meter = jorden är platt. Orkar inte ge mig in i strågubbe-träsket, tycker det om något är amatörmässigt argumenterande.
Det
är svårt med video och ljudvolym i vapenprogram som duktiga programmakare i USA hela tiden påtalar. Nästan omöjligt ibland att höra skillnad på ljuddämpat luftgevär och .44 kanon som de så framgångsrikt demonstrerar i ett program. Den enda man kan göra är att lyssna på skillnaden mellan vapnets mekaniska ljud och smällen påpekar de..
Hursomhelst, Youtube skall dra in en massa kanaler för vapenintresserade nästa vecka då man inte vill promota vissa saker vilket är lite märkligt.[/u]
Den som tvivlar på skillnaden och bor nära sthlm eller malmö kan åka till live.it och få sanning direkt.
Varberg live.it har flera pickadoller dock inte .357, (OT efter allt tjöt i tråden har jag beslutat att köpa min egen 357 denna vecka förresten).
men jag antar att tex outbildade personer utan gymnasiebetyg som tryckpressoperatörer,sopgubbar eller asfaltsläggare är proffs på sånt och inga andra har någon talan,
lite anhängare av kulturrevolutionen?, ju mer du vet destu mindre är kunskapen att lita på.
Har hela tiden refererat till neutrala mätningar över åren i tråden, men det har alltid varit "amatörmässiga" trots att det varit peer-reviewad vetenskap ... och man tröttar på att ta fram riktigt vetenskap när man vet att plattfotingar kommer insvepande om att de och PU bara
vet, eller de och Jallai bara
vet och allt annat är skrattretande amatörmässigt, man ser ju vad som egentligen är skrattretande amatörmässigt. Lite projicering såldes. pärlor för svin. tyvärr luras en del nubes av den artificiellt autoritära tonen.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts".
Einstein/Russel