2018-03-01, 08:38
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iconicatab
På TV i Let's Dance i år.
Det ska bli intressant att se!
Citera
2018-03-01, 14:52
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:

Vem ska han dansa med? Dom lär få ta in nån flyttgubbe som baxar runt honom.
Citera
2018-03-01, 15:01
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Är pengarna de rätta så bjuder även kommunister upp till dans.

Claes är en riktigt motbjudande människa. Hur gick det med hans golddigger till brasilianska som han tiggde fri svensk sjukvård för? Bor själv och är inte gift.
Citera
2018-03-02, 15:01
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Är det standard att ha en överviktig farbror att driva med? Nog för att Brandeby med flera ställde upp frivilligt men det känns som ett utstuderat mobbingtema.

Jag antar att Claes ska filmas när han rödbrusig klampar runt i dansstudion och skojfriskt deklarerar "Men vad har jag gett mig in på? Ni får redigera bort hela mig, hö hö hö!" och svensken ska tycka det är höjden av underhållning och sprida Fyrans klipp på Instagram. Det startas kampanjer och klick bait i gammelmedia om att "nu tar vi Claes till finalveckan".

Han ska efter en foxtrot till en våldtäktsversion av "Satisfaction" några veckor in få berätta om hur många kilo all träning har fått bort och att han varit i kontakt med läkare. Anledningen är en blåsa på höger ankel. Digital AIDS som Stoppa Pressarna kommer beskriva detta som "Claes Malmbergs stora skräckbesked". Detta sprids såklart rakt av till Sexpressen och Achtungbladet.

Fittan till programledare ska såklart vara extra felknullad när hen börjar bjäfsa med Classes dödslyft i vecka fem när han börjar inse vad hans funktion i programmet verkligen är. Men detta är ju såklart så självklart att vi inte behöver diskutera detta.

Sedan gör Jånnie Balle comeback.

Hahaha. Väl sammanställd analys av upplägget.
Det är sorgligt men sant, en tragikomisk algoritm man kan se framför sig.

Jag undrar hur Claes ska snurra runt på dansgolvet med den där kaggen...
Citera
2018-03-03, 10:35
Medlem
Isnatts avatar
Haha, kan se framför mig hur han vid omröstningen när han går vidare gör ett stort nummer av det, gapar och ojar sig '- Åh herregud ska ni skicka vidare denna göbbe till nästa vecka, ni är inte klocka nån av er!'
Citera
2018-03-03, 11:34
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Haha, kan se framför mig hur han vid omröstningen när han går vidare gör ett stort nummer av det, gapar och ojar sig '- Åh herregud ska ni skicka vidare denna göbbe till nästa vecka, ni är inte klocka nån av er!'

Ja, det är verkligen fräsch och modern humor. Tjocka farbröder som dansar dåligt och beklagar sig! Malmberg är som klippt och skuren för rollen. Fan ta gubben om han faktiskt har talang och inte ramlar och har sig. Det är inte bra TV.
Citera
2018-03-24, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Hahaha. Väl sammanställd analys av upplägget.
Det är sorgligt men sant, en tragikomisk algoritm man kan se framför sig.

Jag undrar hur Claes ska snurra runt på dansgolvet med den där kaggen...
Ja, det var ju en bra mobbningsanalys....Någon som såg programpremiären....?
Citera
2018-03-24, 21:14
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Ja, det var ju en bra mobbningsanalys....Någon som såg programpremiären....?

Du kan vara en mobbningsanalys. Är man en gammal rund gubbe som ställer upp i ett tävlingsprogram, så är kritik och hån det minsta man bör oroa sig för. Snarare bör Claes tänka på hur mycket knäna och andra leder i hans kropp kommer palla...
Citera
2018-03-24, 21:19
Medlem
Ratads avatar
Att han skänker bort pengar till välgörenhet för varje borttränad midjecentimeter var sympatiskt. Det kunde resten av deltagarna i detta lekprogram göra. Alternativt kan fyran skänka programbudgeten till välgörenhet och inte sända något alls som en del i ett miljövänligt godhetssignalerande.
Citera
2018-03-25, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Att han skänker bort pengar till välgörenhet för varje borttränad midjecentimeter var sympatiskt. Det kunde resten av deltagarna i detta lekprogram göra. Alternativt kan fyran skänka programbudgeten till välgörenhet och inte sända något alls som en del i ett miljövänligt godhetssignalerande.

Absolut kunde TV4 göra som du förespråkar,men nu är de ett kommersiellt tvbolag vars syfte är att dels roa oss tvtittare och även gå med vinst.
Tyckte programmet var trevligt och blev positivt överraskad att claes inte var lika tramsig som han brukar.Han var faktiskt riktigt duktig på att dansa,hoppas det håller i sig.
Citera
2018-07-18, 17:13
Medlem
Jag har alltid tyckt att han tett sig som en enda stor(i dubbel bemärkelse) vandrande paradox. Han bodde ju rätt länge i Lomma med sin familj. Men för ett par år sedan läste jag en intervju med honom i någon dagstidning där han "längtade efter att flytta till Malmö", efter ett förutsägbart ondgörande om att alla som bodde i Lomma var likadana.

However. I dagarna läste jag en ny intervju med honom där han intervjuades av något bostadsföretag i egenskap av att han snart ska flytta in i ett nybyggt område i Båstad! Ska man tolka det som att det inte var så kul i Malmö som han hade trott?
Citera
2018-07-18, 20:23
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Jag har alltid tyckt att han tett sig som en enda stor(i dubbel bemärkelse) vandrande paradox. Han bodde ju rätt länge i Lomma med sin familj. Men för ett par år sedan läste jag en intervju med honom i någon dagstidning där han "längtade efter att flytta till Malmö", efter ett förutsägbart ondgörande om att alla som bodde i Lomma var likadana.

However. I dagarna läste jag en ny intervju med honom där han intervjuades av något bostadsföretag i egenskap av att han snart ska flytta in i ett nybyggt område i Båstad! Ska man tolka det som att det inte var så kul i Malmö som han hade trott?

Claes Malmberg är en typ "sektledare" som predikar hur "undersåtar" ska bete sig men som själv i sin upphöjda position ska leva på ett privilegierat sätt.

Jag blir så jävla trött oå alla dessa "predikanter" som haussas av etablissemanget typ SR o SVT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in