Citat:
Allt du skriver är intressant. Och sådant jag också tänkt. Men nu var det så mycket nytt i dag att jag är helt snurrig. Tex enligt rättsmedicin som jag tyckte var värst.Det som är intressant i mitt tycke är det som starkt förefaller som souvenirer/memento - det är klassiskt att just spara intima klädesplagg som trosor och strumpbyxor. Även hårlockar och just rött hår förekommer frekvent kring PM. Känns som bingo för hans del.
Varför blev detta kvar när han noggrant häver iväg allt annat?
Var det dolt (iaf trosor) under golvplattorna är det mycket märkligt.
Det är en väldigt personlig ägodel detta med anteckningsblock. Det kan även ha en grandios status om det är noteringar gällande intervjun med PM - Hans ord/ord om honom står som ett rejält in memoriam... tills pennan stannar.
Ett scenario är att han inte tänkt sig så dramatisk sökinsats, att han kunde fara runt i mörkret och sen åka hem. Då hänger samlarsakerna med hem.
Samtidigt låter det så oerhört pantat (sett till den tid han dyker upp) eftersom han knappast inte skulle hinna förtöja ubåten innan polis skulle be om en titt. Att städa ur en ubåt som ser ut som en slaktbod lär inte ske på en kvart.
Nog för att han är störd men han är inte pantad.
Men;
blev han kvar ute till havs längre än det egentligen var planerat?
Nu vet jag inte om sådana här perversa avarter har så skoj att de tappar tidsbegrepp men varför han inte går in tidigare finner jag märkligt.
Var det så spännande (thrill seeking, katt-råttalek) att intervjuas med sitt ovetande offer att han tappar bort sig? Sen ska väl helvetet ha sin perversa stund. Tog det längre tid med styckning än han tänkt sig?
Hon ska ha varit tillbaka efter ett par timmar, iaf innan det mörknar. Efter möte med Aida Bella verkar ubåten gått ner.
Sen verkar han helt ha tappat fattningen och är nära att krocka med lastfartyget runt midnatt när han far runt i mörkret. Har inte lyckats finna tidsuppgift.
Den står sen stilla drygt 50 min vid 02-tiden. Andra och sista dyket är 3 tim och 40 min. Han går i undervattensläge kl 04:43.
Edit.
Med tanke på dagens uppgifter stämmer inte hans tidsuppgifter (dog vid midnatt, styckades vid 7-tiden).
Varför blev detta kvar när han noggrant häver iväg allt annat?
Var det dolt (iaf trosor) under golvplattorna är det mycket märkligt.
Det är en väldigt personlig ägodel detta med anteckningsblock. Det kan även ha en grandios status om det är noteringar gällande intervjun med PM - Hans ord/ord om honom står som ett rejält in memoriam... tills pennan stannar.
Ett scenario är att han inte tänkt sig så dramatisk sökinsats, att han kunde fara runt i mörkret och sen åka hem. Då hänger samlarsakerna med hem.
Samtidigt låter det så oerhört pantat (sett till den tid han dyker upp) eftersom han knappast inte skulle hinna förtöja ubåten innan polis skulle be om en titt. Att städa ur en ubåt som ser ut som en slaktbod lär inte ske på en kvart.
Nog för att han är störd men han är inte pantad.
Men;
blev han kvar ute till havs längre än det egentligen var planerat?
Nu vet jag inte om sådana här perversa avarter har så skoj att de tappar tidsbegrepp men varför han inte går in tidigare finner jag märkligt.
Var det så spännande (thrill seeking, katt-råttalek) att intervjuas med sitt ovetande offer att han tappar bort sig? Sen ska väl helvetet ha sin perversa stund. Tog det längre tid med styckning än han tänkt sig?
Hon ska ha varit tillbaka efter ett par timmar, iaf innan det mörknar. Efter möte med Aida Bella verkar ubåten gått ner.
Sen verkar han helt ha tappat fattningen och är nära att krocka med lastfartyget runt midnatt när han far runt i mörkret. Har inte lyckats finna tidsuppgift.
Den står sen stilla drygt 50 min vid 02-tiden. Andra och sista dyket är 3 tim och 40 min. Han går i undervattensläge kl 04:43.
Edit.
Med tanke på dagens uppgifter stämmer inte hans tidsuppgifter (dog vid midnatt, styckades vid 7-tiden).
Att sticken i vaginan samt runt könsorganen hade påförts runt kl. 07.00 på morgonen.
De övriga 37 sticken/skärsåren med vasst föremål hade påförts efter döden. Av dem var 26 ytliga.
Åtminstone två stick i vaginan var påförda medans blodet fortfarande cirkulerade (upphör ca 5-10 minuter ibland längre, efter döden ungefär beroende på omständigheter.) Jag hoppas,hoppas att Kim fick halsen avskuren och var klinisk död när sticken inträffade. Men om jag förstått det rätt nu, var hon alltså vid liv ända till kl 07 på morgonen 11/8 och att PM ljugit om att hon dog före midnatt 10/8.
Har du även fattat det så enligt bt.live?
och vad