2018-01-26, 14:57
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Fel, fel, fel . Trådsanning. Hon har lite grova drag. Men det kan vara genetiskt. Tycker illa om när man börjar uttrycka sig ang folks utseende (även om jag anser att Madsen ser ut som en missbildad räka :-))
Hahaha för mycket manliga drag är det i mitt tycke för att Dierd.. ska vara född kvinna, Madsen är väl i mitt tycke inte så tvålfager heller.Men tydligen charmig säger de damer som mött honom. Snyggt par..NOT. Om någon vet ngt om Dierd..s bakgrund så är jag mer än nyfiken.
Citera
2018-01-26, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Hahaha för mycket manliga drag är det i mitt tycke för att Dierd.. ska vara född kvinna, Madsen är väl i mitt tycke inte så tvålfager heller.Men tydligen charmig säger de damer som mött honom. Snyggt par..NOT. Om någon vet ngt om Dierd..s bakgrund så är jag mer än nyfiken.
DET har du ingen aning om!! Finns många kvinnor med kantiga och grova drag. Som faktiskt är födda kvinnor. Du har ingen aning om vad du talar om.
Citera
2018-01-26, 15:14
Medlem
Citat:
DET har du ingen aning om!! Finns många kvinnor med kantiga och grova drag. Som faktiskt är födda kvinnor. Du har ingen aning om vad du talar om.
Men det är inte på samma sätt. En kvinna kan se direkt på en man som försöker se ut som en kvinna, det är något annat som en man inte kan skapa (väldigt sällan).
Citera
2018-01-26, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Fy vilken galen vändning, om det är så. Är det många rödhåriga kvinnor anmälda som saknade i Danmark?
Är det någon som har en bild på hennes mor och far? Har försökt hitta. Är nyfiken på hurde ter sig som fått en sådan son. Pappan måste ju helt klart varit en bidragande orsak till att PM blivit som han blivit. Hans halvbröder som inte har han som far har blivit normalt funtade vad det verkar.
Citera
2018-01-26, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Är det någon som har en bild på hennes mor och far? Har försökt hitta. Är nyfiken på hurde ter sig som fått en sådan son. Pappan måste ju helt klart varit en bidragande orsak till att PM blivit som han blivit. Hans halvbröder som inte har han som far har blivit normalt funtade vad det verkar.
Handlar nog inte bara av biologiska fäder. Utan om uppväxt. Madsen växte upp med en galen gubbe utan minsta lilla kram. Hans halvbröder växte upp med mamman. Med kramar och kärlek. Sånt kan avgöra.
Citera
2018-01-26, 15:21
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
HANS mor och far, menar du. Det finns några i tråden, om du söker på "endast denna tråd", "inlägg" och "madsens mor" så får du upp en del träffar.

Modern sägs vara rödhårig, (precis som Kim Wall), ingen vet namnet, de kallar henne Rödluvan.
Citera
2018-01-26, 15:28
Medlem
Madsen kommer aldrig att få se solen igen. Han är 100 procent körd. Det enda underliga är att han fortfarande nekar.
Citera
2018-01-26, 15:31
Medlem
Citat:
HANS mor och far, menar du. Det finns några i tråden, om du söker på "endast denna tråd", "inlägg" och "madsens mor" så får du upp en del träffar.

Modern sägs vara rödhårig, (precis som Kim Wall), ingen vet namnet, de kallar henne Rödluvan.
Madsens mammas namn är känt. Men onödigt att lägga upp eftersom hon inte finns i livet längre.
Citera
2018-01-26, 15:32
Medlem
ZingoFallas avatar
Citat:
Hej jag har inte läst så mycket sen början, men läste nu att mordet anses vara planerat, skruvmejslar vässade, såg, buntband, plastpåsar med i ubåten etc.

Finns det någon som kan försöka sig på ett svar på VARFÖR JUST KIM WALL?
Denna miljöjournalist, en person som syns och hörs och har många vänner som vinkar hejdå från grässlänten vid vattnet. Pojkvännen som väntar.

Det känns jättemärkligt. Hade det inte varit bättre med en okänd, en utan vänner, med bara sporadiska yttre kontakter m familj, ev arbetsgivare etc?

Kan någon förklara varför Madsen skulle mörda just denna kvinna?

Möjligen för att "go out with a bang" om allt nu var på väg åt skogen med ekonomin och annat... PM verkar ju fullständigt egotrippad...
Citera
2018-01-26, 15:35
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman
För alla som läst psykologi är det uppenbart att Madsen är psykopat eller narcissist, eller iallafall har väldigt starka drag åt det hållet. En av de viktigaste egenskaperna som definierar någon med dessa genetiska defekter, är att de har sk. grandios självbild. De tror att de är bättre än folk i sin omgivning oavsett hur intelligenta eller dumma de själva är. De övervärderar alltså konsekvent sin egen förmåga och undervärderar alla andras.

Jag känner mig ganska säker på att det jag beskrev i mitt förra inlägg var Madsens plan och hans narcissistiska personlighet lurade honom att tro att planen var vattentät eftersom ”den kände raketingenjören” inte kunde vara skyldig till något som helst kopplat till KW:s försvinnande.

Vad han är har kvacksalvare talat om och då handlade om farlig. Äsch, ingen kan förstå eller sätta sig in hur en sån typ tänker, men möjligen en typ som kan tänka som honom alltså en likasinnad. Nä, jag står fast vid att han är korkad.
Citera
2018-01-26, 15:36
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Men du vet? Jag säger vad jag tror och ser. Var det en öm tå?
Citera
2018-01-26, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Men du vet? Jag säger vad jag tror och ser. Var det en öm tå?
Nej, men jag har svårt för när folk dömer utefter utseende. Jag anser att det är bara obildade och korkade människor som ser till ytan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in