Citat:
Ursprungligen postat av
KnackeredVonAnka
Jag försöker att inte tänka på det, annars får jag panik! Det vore så groteskt om han blir dömd för griftefridsbrott till 6 månader och släpps direkt då han ju redan suttit så länge! Det knyter sig i magen och jag vet ju vad som kommit fram och att drt måste luta åt att han blir dömd, men det knyter sig av oro ändå! 😩😩😓
Don’t worry🙋🏻
Madsen är kokt, stekt o grillad i sitt eget fett.
Tänk på vad som framkom idag som var säkerställt:
Ett stick (upprepar inte vilket) är säkert har inträffat före döden, ca 13 st andra närliggandr stick i och omkring dödstillfället.
BETYDER: Madsen måste ha varit i närhet och kontakt med Kims kropp under den stunden hon avled. Skulle det då funnits kolmonoxid i den grad som han hävdar, så skulle han också avlidit eller blivit medvetslös.
Madsen har alltså idag blivit överbevisad om olycka o gas.
Han var med Kim när hon dog,och han har åsamkat kroppen grovt våld i form av olika verktyg som införts i kroppen under det hon var vid liv.
ETT konstaterat stick inuti kroppen före döden .
Stickskador vid halsen som uppvisar oregelbundenhet med blodutgjutning kan innebära att det gjorts när hon var vid liv.
Även om rättsmedicinaren uttryckte sig med ”möjligt” och svårt att avgöra, så finns där tydliga spår, vilket är mer än stt det inte finns något alls. Det räcker.