Citat:
Ursprungligen postat av
Konrad
Japp, precis som rubriken antyder är det R.A:s innersta tankar även om han döljer det i det luddiga begreppet "Sverige".
"De senaste fyra åren har över 500 barn från Nordafrika rymt från svenska familjehem eller institutioner.
Trots att det är Sveriges ansvar att leta efter barnen görs det inte. 200 sekunder hittade en av pojkarna i Barcelona.
.
.
200 sekunder hittade ett av barnen i Barcelona där han sover i parker, försörjer sig på fickstölder och tar droger för att orka leva."
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ke-i-barcelona
Vad är det som hindrar mångmiljonären R.A att med egna medel bekosta institutioner och familjehem i Spanien för dessa förrymda gulleponkar? Nej, i kommunisten R.A:s klasspyramid är det givetvis de som är längst ner i pyramiden som ska tvingas bekosta letandet och gullandet med rymlingarna. Givetvis döljer han detta onda tänk under det luddiga begreppen "Sverige" och "ansvar".
Jag känner personligen inte ett dyft ansvar över gatusovande marockaner i Barcelona men om nu en godhjärtad människa som R.A gör det är det givetvis fritt fram för honom att mata dem med resurser men blanda verkligen inte in mig i detta.
Letar efter 'barnen' , har han fått hjärnsläpp?
Hörde ett radioprogram om saken, de besökte nån sån där institution som tar emot dem...
Medan han intervjuade, så tittade de ut genom fönstret, där de såg gårdagens nyanlända marockan sätta av mot skogen...
Varför skulle någon leta efter dem, det är ju inte så att de har rättighet att låsa in dem eller så.. de skulle bara sticka igen.
Nej vi skulle ta hit lite proffs från Brasilien, eller Duterte eller vad han heter, så skulle de lösa problemet en gång för alla.
Tack till vår regering och DN Aftonbladet etc för att jag numera tycker att detta är den rätta lösningen... Jag hoppas det var vad ni tänkt er uppnå!