2018-03-20, 19:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Joi
Vafan. Känns fel att döda haj. Hajbestånden är ju inte direkt så stora som de borde vara?

nä jag hade skickat tillbaka hajen i vattnet
2018-03-20, 19:51
Medlem
Enmansdemos avatar
Kocken Jim är Ulla-Bella sekreterare och lika störande
https://www.google.se/search?q=ulla+bella+sekreterare&source=lnms&tbm=is ch&sa=X&ved=0ahUKEwjhndKVyPvZAhXnNJoKHWbLDoIQ_AUIC igB&biw=1920&bih=949#imgrc=TXAG0wElayYgoM:

Victorias tuttar är inte å leka med, kan hon strippa tack

Bara jag som tror det är en sandorm i polisens hemliga låda?
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-03-20 kl. 20:02.
2018-03-20, 20:02
Medlem
Edt.cat.s avatar
Hur fan tänkte de när de bytte bort sina fisknät? Var väl bland deras mest värdefulla ägodelar.
2018-03-20, 20:05
Medlem
Nej, usch vilka störiga "cliffhangers" det blir när detta är dagsåpa. "Vad finns det i lådan?"

När jag senast såg ett Robinson-avsnitt var årtusendet just påbörjat, för övrigt.
2018-03-20, 20:31
Medlem
PingPongZongs avatar
Glöm vad jag skrev. Trodde det var Måndag idag.
Senast redigerad av PingPongZong 2018-03-20 kl. 20:34.
2018-03-20, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edt.cat.
Hur fan tänkte de när de bytte bort sina fisknät? Var väl bland deras mest värdefulla ägodelar.

Känns som om både polisen och tjejen kommer ligga lite illa till i respektive lag.
2018-03-20, 20:47
Avslutad
Klart man tar den hemliga lådan. Måste ju bli show!
2018-03-20, 20:50
Medlem
Katzyns avatar
Ni som gnäller över lilla feministtjejen. Kan gnälla tillbaka på den här gubben Nick. Vad har han egentligen att komma med förutom tvättbrädan och en jävligt stor käft? Är väl en sak att gubba upp sig och tycka att man är viktig om man faktiskt presterar på ett sätt som andra har svårt att göra efter. Men här verkar det mest vara ego och snack, men dåligt i verkstan.

Uppenbarligen hade gubben verkligen aldrig gjort upp en eld i det vilda, garanterat aldrig en eld utan tändvätska. Man kan för fan inte sitta och slå drösvis med gnistor i fnöske och inte få en eld om man inte är helt omedveten om att man måste blåsa på glöden. Vilket han var. Istället för att lyssna på en yngre tjej som vet så går han ut och vrålar i skogen och skakar armarna. Då är det läge att säga att hon ska vara tyst och lyssna på dem som är äldre? Äldre är ju värda att respekteras för erfarenhet och kunskap. Men när sådan saknas...
2018-03-20, 20:53
Medlem
Hahaha, vilka korkade val. Fisknätet byter man ju verkligen inte bort om man inte vet att man får något ännu bättre vad nu det skulle kunna vara. Har de jäkla tur innehåller lådan fisknät +mer saker men personligen hoppas jag bara det är 8 stenar i.

Nej, fördel i nästa Robinsontävling eller maten hade varit lockande.

Bruden var den minst sluga de kunde skicka, vilket självmål. Först att ge bort förturen att välja till polisen och sedan välja immunitet för sig själv istället för att behålla fisknätet. Haha, hon kommer bli så hatad. Hon åker naturligtvis ut såfort det går att välja henne.
2018-03-20, 21:06
Medlem
Jag tycker hon låter exakt som Camilla Henemark
Citat:
Ursprungligen postat av SpiceDiamond
Lillemor låter exakt som Katrin Zytomierska, trodde att det var Katrin som var med först
2018-03-20, 21:08
Avslutad
Vad är det för föreläsningar Nick håller i?
2018-03-20, 21:10
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Hahaha, vilka korkade val. Fisknätet byter man ju verkligen inte bort om man inte vet att man får något ännu bättre vad nu det skulle kunna vara. Har de jäkla tur innehåller lådan fisknät +mer saker men personligen hoppas jag bara det är 8 stenar i.

Nej, fördel i nästa Robinsontävling eller maten hade varit lockande.

Bruden var den minst sluga de kunde skicka, vilket självmål. Först att ge bort förturen att välja till polisen och sedan välja immunitet för sig själv istället för att behålla fisknätet. Haha, hon kommer bli så hatad. Hon åker naturligtvis ut såfort det går att välja henne.

Tycker snarare att hon var smart, självklart ska man satsa på sig själv före gruppen i Robinson, det enda tack man kommer få för motsatt beteende är att åka ut med huvudet före. Klarar man sig ett öråd kan allt vara ändrat till nästa. Robinson har ju (tyvärr) inget med riktig överlevnad att göra utan enbart med att spela spelet. Självklart går immunitet före fiskenät om man vill vinna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in