2018-03-20, 17:08
Medlem
Polisen kommer nog försöka styra sitt lag mer och mer framöver. Han verkar vilja bestämma rätt mycket.
2018-03-20, 17:22
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ante6893
Polisen kommer nog försöka styra sitt lag mer och mer framöver. Han verkar vilja bestämma rätt mycket.

Han och stuntmannen får dra ett tung lass med Månsson och Johan som ryggsäckar. Tjejerna i nord verkar var något att lita på. Nord verkar ännu vara harmoniska medan Syd där ligger bråken och bubblar under ytan.
2018-03-20, 17:47
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Tjocka gubben som jobbar som säljare, tycks få " panik" varje gång de ska simma. Han skulle ha tränat simning innan han åkte till Robinson.

Sa han inte i första avsnittet något om att han varit med i Robinson tidigare? När skulle det ha varit, vilken säsong? Eller missuppfattade jag det kanske.
Senast redigerad av GilGrissom82 2018-03-20 kl. 17:57.
2018-03-20, 17:56
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Marie växer på mig. Härlig kvinna! Var är hon VD?

Jag håller helt och hållet med, jämfört med de andra deltagarna känns hon faktiskt bra mycket smartare och verkar psykiskt stark och uthållig, sympatisk, har en bra inställning till lagarbete också. Hon kan vara en riktig vinnarkandidat. Återstår att se hur hon presterar på de fysiska tävlingarna.

Säsongens f.ö. redan mest uttjatade ord är definitivt "pannben". Framförallt sagt av alla dem som saknar just pannben
Senast redigerad av GilGrissom82 2018-03-20 kl. 18:15.
2018-03-20, 18:08
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Kvinnorna i årets upplaga är både starkare fysiskt och psykiskt än de trötta hängbukarna i lag Syd.

Simtävlingen och tempot på dykningen när kvinnorna i lag Nord fixade låsen 3m under vatten var rena utklassningen.

Hade varit bra lack på gubbsen i moment 2 som sabbade vinsten genom att skrika i mun på varann. Ointelligent.

Lag Nord har mycket att hämta om damerna även kan styra upp organisationen och få tyst på några av gaphalsarna under tävling.

Och varför detta ständiga behov hos äldre, hängbukiga män att envisas gå med bar överkropp? Inte nog med att det ser ofräscht ut, det måste dessutom vara väldigt opraktiskt eftersom man på så sätt både svettas mer och lockar till sig sandflugor
2018-03-20, 18:12
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiceDiamond
Lillemor låter exakt som Katrin Zytomierska, trodde att det var Katrin som var med först

Kunde inte låta bli att småle när Lillemor använde uttrycket "kaka, på kaka, på kaka". Med helt fel innebörd
2018-03-20, 18:20
Medlem
Citat:

Kanske bara finns en Marie. Men den Marie som satt i buren är VD. Och ja hon verkar vara bra. Gillar henne.
2018-03-20, 18:37
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:

VD på ABF:s Vuxenutbildning i Göteborg, enligt info på tv4.
2018-03-20, 19:37
Medlem
Det var en jävla lång tid de tog på sig innan de fick upp eld.
2018-03-20, 19:39
Medlem
Vafan. Känns fel att döda haj. Hajbestånden är ju inte direkt så stora som de borde vara?
2018-03-20, 19:41
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag tycker Lillemor förminskar Månsson när hon kallar honom för Månsson.
Desirées svarta trosor är inte så snygga.

Varför har man gjort varjedag-såpa utav detta?, det kommer bli jävligt kort?
eller 50 avsnitt som farmen?
2018-03-20, 19:44
Medlem
Masscentrums avatar
Désirée och bondläppen satt väldigt nära vid elden, har dom hittat varandra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in