2018-03-20, 14:42
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eisenhorn-
Har någon amerikansk sida skrivit om filmen ännu? Om inte så får Afs skärpa sig. Krävs bara en tråd om den på 4ch och 8ch /pol så sprider den sig som ringar på vattnet.
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Bra poäng!

Alternativ media i all ära men nyhetsflödet vinns i skyttegravarna på 4chan, 8ch/pol, Mpcdot.com och Flashback.

Där måste de synas!

Någon som har konto på mpcdot.com och kan skriva några rader om AFS?

Dessutom föreslår jag att alla vi som stödjer AFS skriver det i våra signaturer här på FB.

Let the great meme war begin!!
Såg en tråd på TRS-forum. Ingen större respons än:

https://forum.therightstuff.biz/topic/83814/swedish-political-party-asks-burgers-for-help
Citera
2018-03-20, 14:56
Medlem
Finns det inga juridiska hinder med att skaffa utländsk finansiering, eller är det bara i USA det finns sådana lagar?
Citera
2018-03-20, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Finns det inga juridiska hinder med att skaffa utländsk finansiering, eller är det bara i USA det finns sådana lagar?

Bra fråga. Media kommer garanterat köra någon konspiration om ”utländsk påverkan” i vilket fall som helst dock.
Citera
2018-03-20, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Bra fråga. Media kommer garanterat köra någon konspiration om ”utländsk påverkan” i vilket fall som helst dock.
Precis. Kan inte t.ex. Ryssland skänka tio miljoner den vägen? Och då får SÄPO nys om det och partiet förbjuds.
Citera
2018-03-20, 15:50
Medlem
Tubleross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Såg en tråd på TRS-forum. Ingen större respons än:

https://forum.therightstuff.biz/topic/83814/swedish-political-party-asks-burgers-for-help

Kollade nyligen 4chan.

Fanns visst en jätteaktiv tråd om AFS där så man får väl hoppas på det bästa.

http://boards.4chan.org/pol/thread/164671995
Citera
2018-03-20, 16:15
Medlem
Abnormals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Let the great meme war begin!!
Jag tror att man ska iaktta försiktighet med just detta.

Redan nu börjar AfS-ledamöternas Twitterkommentarer fyllas upp med allehanda pinsamheter från alternativhögern, och de kör själva med larviga uttryck som "hög energi". Snart lär det bli grodor och cucks och "the goyim know" i periferin för hela slanten. Med sådan framtoning blir det lätt för media och övriga partier att vifta bort AfS som skojare samt förpassa dem till samma lattjo lajban-sopkorg som Piratpartiet.

Det måste liksom gå att lansera och driva ett modernt högerparti på ett seriöst sätt. Majoriteten av röstberättigade är trots allt vuxna människor.
Citera
2018-03-20, 16:20
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abnormal

Redan nu börjar AfS-ledamöternas Twitterkommentarer fyllas upp med allehanda pinsamheter från alternativhögern, och de kör själva med larviga uttryck som "hög energi". Snart lär det bli grodor och cucks och "the goyim know" i periferin för hela slanten. Med sådan framtoning blir det lätt för media och övriga partier att vifta bort AfS som skojare samt förpassa dem till samma lattjo lajban-sopkorg som Piratpartiet.

Det måste liksom gå att lansera och driva ett modernt högerparti på ett seriöst sätt. Majoriteten av röstberättigade är trots allt vuxna människor.

Är verkligen "hög energi" ett larvigt uttryck?
Citera
2018-03-20, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abnormal

Hög energi är inte ett så larvigt utryck. Däremot så hoppas jag verkligen inte att de börjar bra om "the goyim knows" och om "the jews". Jag tror däremot att de inte kommer att göra det. Sen så borde du döma dem för vad de säger nu och inte för vad du tror att de kommer att säga.
Citera
2018-03-20, 16:32
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Vad tror ni AfS ligger procentmässigt på idag? Sentio(även kommit för mars,mätperiod efter lanseringen) redovisar MED på 0.5%-0.7%, men inte AfS. Så förmodligen ligger AfS på lägre än så.

Sentio brukar ha 700 stycken som svarar. Dvs varje person är värd 1/700 = 0.14%. Så MED:s 0.5-0.7% motsvarar t.ex. 3-4 personer.

AfS ligger troligen på max 0.1% (~10k anhängare totalt i Sverige) det vill säga att det i genomsnitt kommer att dyka upp en AfS-anhängare varannan månad i Sentio

Annars är det ju bara att mejla Sentio/Chang och fråga. Det har påståtts en någon tråd att Sentio brukar svara. Någon har troligen redan mejlat någon av de ovannämnda, men fick nog svaret 0 (noll) och därför teg om det. Bara min gissning
Citera
2018-03-20, 17:17
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J39
Däremot så hoppas jag verkligen inte att de börjar bra om "the goyim knows" och om "the jews". Jag tror däremot att de inte kommer att göra det.

Självklart inte.
Citera
2018-03-20, 18:26
Medlem
hrwdtjs avatar
Lutar mer och mer åt att rösta på AfS i riksdagsvalet. Kommer garanterat göra det i kommunalvalet eftersom SD i Stockholm inte har uträttat ett skit. SD klarar fortfarande inte av att ha självständiga avdelningar som kan tänka själva utan måste toppstyra allting från partistyrelsen. Det visar på en stor svaghet.
Citera
2018-03-20, 18:50
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrwdtj
Lutar mer och mer åt att rösta på AfS i riksdagsvalet. Kommer garanterat göra det i kommunalvalet eftersom SD i Stockholm inte har uträttat ett skit. SD klarar fortfarande inte av att ha självständiga avdelningar som kan tänka själva utan måste toppstyra allting från partistyrelsen. Det visar på en stor svaghet.
Afs ställer bara upp i riksdagsvalet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in