Citat:
Instämmer men jag skulle vilja ta det ett steg längre. Jag menar att #jagärhär är en direkt förlängning av det sjuka PK-etablissemanget och de medier som är på god väg att förstöra landet.
Den låga nivån beror på att nivån inte är högre när man går bakom ytan. Det är DÄRFÖR det finns så många och så stora problem i Sverige. Landet förstörs av dumskallar som inte begriper bättre.
Att så många inte bryr sig tror jag dels beror på en utbredd fördumning bland medborgarna och dels på Dunning-Kruger-effekten. Många TROR fortfarande att allt går rätt till. Men tack och lov börjar alltfler förstå vilken utbredd röta det finns i Sverige.
Jag hoppas och tror fortfarande att det ska gå att få ordning i Sverige. Men då måste aktörer som #jagärhär och deras gelikar avslöjas inför den stora allmänheten. Jag hoppas och tror att en rättmätig vrede kommer att välla fram när folk förstår HUR lurade de har blivit under lång tid. Då blir svensken kollektivt förbannad och kastar ut förrädarna i kylan i hederlig svensk konsensus-anda. Det gäller bara att tillräckligt många blir tillräckligt förbannade.
Den låga nivån beror på att nivån inte är högre när man går bakom ytan. Det är DÄRFÖR det finns så många och så stora problem i Sverige. Landet förstörs av dumskallar som inte begriper bättre.
Att så många inte bryr sig tror jag dels beror på en utbredd fördumning bland medborgarna och dels på Dunning-Kruger-effekten. Många TROR fortfarande att allt går rätt till. Men tack och lov börjar alltfler förstå vilken utbredd röta det finns i Sverige.
Jag hoppas och tror fortfarande att det ska gå att få ordning i Sverige. Men då måste aktörer som #jagärhär och deras gelikar avslöjas inför den stora allmänheten. Jag hoppas och tror att en rättmätig vrede kommer att välla fram när folk förstår HUR lurade de har blivit under lång tid. Då blir svensken kollektivt förbannad och kastar ut förrädarna i kylan i hederlig svensk konsensus-anda. Det gäller bara att tillräckligt många blir tillräckligt förbannade.
Vilken smörja du pratar. Först börjar du med att skriva att de flesta i Sverige är dumskallar som inte begriper bättre. Utbredd fördumning.
Är det bara du och dina gelikar då som står över alla andra som några gudar då eller? Ditt resonemang är riktigt vedervärdigt att läsa.
Svenska kollektivet ska kasta ut förrädarna? Kastas ut var? Eller tycker du offentliga avrättningar på Torgen runt om i Sverige då eller?
Det enda du tar upp är #jagärhär
Är du och dina gelikar så rädda för en fb grupp att du vill ha offentlig rättegång, eller vad menar du?
Vet inte om det är NMR agenda du skriver om eller vad.
Kan konstatera att det är en liten klick som är jätterädda för jäh, en facebookgrupp bara.
Den gruppen skall enligt er övervaka samtliga medlemmar dygnet runt i alla medier överallt.
Snart får väl gruppen skit för att vädret är dåligt också.
Men enligt många som skriver här så ska tydligen ca 6-7 admins ha fullständig koll dygnet runt på 75000 medlemmar.
Men ingen annan grupp eller sida behöver det. Det är ju ytterst märkligt. EN ENDA GRUPP på Facebook ska ha det tydligen.
Det är ju rimligt. Massor av hatgrupper och sidor på Facebook men det funkar men INTE jäh..