Högt i nock, öppen planlösning, som det vore en slags verkstad. Jag tycker det är obehagligt.
Är det verkligen tidens melodi? Det tror jag ändå är en övergående fluga.
Att vilja ha ett hus i gammal stil (länge hade de velat ha det) och så får de det här.

Om det nu är så inne att slå sönder alla väggar och golv. Hur länge håller den trenden i sig?
Jag
vet att hus, där man EJ slår ut väggar, är populärt nu också. Lyckades sälja en anhörigs hus för ett år sen som hade STORT, STORT renoveringsbehov (i form av rörsystem, nya badrum, toaletter, nytt tak, fasad osv)
men hjälp av att vi fixade till ytskicktet i det så populära retrostuket (behövdes inte slås ut några väggar där inte för att göra huset lockande)
fick vi ett riktigt bra slutpris, jämförelsevis för området (i stockholmstrakten).
Sen begriper jag mig inte på att man å ena sidan ska ha en kyrka, där man har matplats swish kök swish vardagsrum, däär man går vilse i det oändliga rummet,
och sen i gengäld har ganska puttiga små rum (som å sin tur är ganska mörka) i resten av huset.
Men naturligtvis, naturligtvis, så kan det bli sålt för ett bra pris om Malmö expanderar och infrastrukturen dras, men det tack vare att det är vilket hus som helst i så fall.