2018-03-19, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
Nu har även jag råkat ut för brev som aldrig dyker upp. Tre(!) brev har inte kommit fram senaste veckorna. Jag vet inte vad det beror på, om det är pga. PostNord, säljarna eller rentav polisen?

Chansen att de skulle komma med typ två veckors försening utesluter jag helt.

Välkommen till nya FS blivit av med 2 paket vilket har inte hänt på årtal men vilka ska man skylla på? Postnord eller nya vendors? jag vet vilka jag ska skylla på iaf.
Senast redigerad av doktorspice 2018-03-19 kl. 16:50.
2018-03-19, 17:00
Medlem
The foxs avatar
Har själv råkat ut för att ett eller två paket inte kommit fram, det samma med en polare. Inget nytt från FS, tyvärr.

L*M*ill*ur och B*ke*ndV*pe, något som beställt ifrån dessa två? Hade tänkt prova på den här veckan eller nästa, men M*ill*ur verkar inte ha någon leveranstid på deras profil? Jävligt segt att svampforumet fortfarande inte är uppe..
Senast redigerad av The fox 2018-03-19 kl. 17:05.
2018-03-19, 17:21
Medlem
Grönar farmacia 48h leverans ! 10/10
2018-03-19, 19:11
Medlem
weedsones avatar
Saknar brev från Kaptain Horse. Två veckor nu... inte heller jag har varit med om att något dykt upp efter två veckor. Något har rört till sig, på ett eller annat sätt. Saker kommer fram annars. Andra leveranser har gjort det. Så där e det rött just nu. Tur att jag hann dispyta. I övrigt verkar han vara trevlig, så det är ju synd.

En stor eloge till mintaf för trevlig kommunikation och snabb hantering. Även weedforspeed sköter sitt.
Senast redigerad av weedsone 2018-03-19 kl. 19:26.
2018-03-19, 20:29
Medlem
stainds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedsone
Är det 80mg Oxy som ligger uppe legit? Tycker de ser rätt dodgy ut. Är det vanligt med kopior?
Färgnyansen skiljer avsevärt på weedsforspeeds och Stabilakranen...

Bump. Ser väldigt mörka ut i färgen, någon som testat?
2018-03-19, 21:59
Medlem
Resurrecteds avatar
Är registreringen på FS stängd eller är jag helt inkompetent och missar helt hur man gör?
2018-03-19, 22:43
Medlem
Puffpazzs avatar
Vet att Tyson har schysst grälle, men finns det någon annan just nu? Hasch funkar också, så länge det är HASCH och inget annat
2018-03-19, 23:55
Medlem
Extremeflys avatar
Någon med erfarenhet av Disneystore?
2018-03-20, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
Rent amfetamin? när sprang du på det senast? =) kan självklart hålla med dig att ett "någorlunda" "rent" amfetamin kan ge ett "cleant" rus. inte det där tjackiga pundar torsken ruset när man stisar runt i lyan och smackar med läpparna och käkarna går som ett jävla dragspel och man pillar med div prylar och kommer upp med dom sjukaste konspirationsteorierna som man kan komma på. MEN gosse nog fan skaru få en bra jävla skjuts på halv gött dos. Det ärla det som är hela meningen med att köra affe iv för fan vad är det utan "rushen" INGET!

fan när man slår kolven i botten och får den där värme skjutsen som går längst med hela ryggraden upp och ner ända ner i skrevet känns som hela skrevet är i eld och lågor följat av smaken av fenylaceton i hela käften det bara ångar "blomstersmak" i hela munnen varav på flåset infinner sig känns som man sprungit ett 10K maraton flåsar som en jävla gris hela jävla huvet snurrar och känns lätt samtidigt som man är i nån jävla skön dimma känns tung men ändå lättare än nånsin och kort där efter skjuter kåtheten i höjden och antingen knullar man damen sin som aldrig förr och är snuskigare än nånsin eller så runkar man febrilt i timtal! där har du god jävla dos. Förstår precis vad du menar ett D amfetamin ger ett rugigt cleant rus medans ett L affe ger allt som JAG personligen söker det smutsigare levo affet är det man vill ha det är min personliga åsikt!

Då gissar jag på att Suppersuppliers är D amfetamin.
Men alla jag hört vittnar om samma sak.. Är det obankat så ger det inte en rush på samma sätt som ifall det vore bankat med dextro, koffazon eller meta..

Det du beskriver låter som den rushen jag fått på meta bankat tjack, men jag kan ha fel.
2018-03-20, 08:25
Medlem
Harbards avatar
Kan L och D affe skilja sig åt hur kåt man blir? Tycker att det jävligt bra tjacket från afferuset inte gör mig särskilt kåt alls, inte som PT's där blev man ju brunstigare än någon.
2018-03-20, 09:19
Medlem
gultregns avatar
Expressen levererade pregbalinpulver, snabbt och lätt. Övervikten uppskattades!
2018-03-20, 09:24
Medlem
gultregns avatar
Är det någon som har erfarenheter av att köpa från "Pushing Taboo"?
Är den grön?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in