Citat:
Ursprungligen postat av
creepyone
Rent amfetamin? när sprang du på det senast? =) kan självklart hålla med dig att ett "någorlunda" "rent" amfetamin kan ge ett "cleant" rus. inte det där tjackiga pundar torsken ruset när man stisar runt i lyan och smackar med läpparna och käkarna går som ett jävla dragspel och man pillar med div prylar och kommer upp med dom sjukaste konspirationsteorierna som man kan komma på. MEN gosse nog fan skaru få en bra jävla skjuts på halv gött dos. Det ärla det som är hela meningen med att köra affe iv för fan vad är det utan "rushen" INGET!
fan när man slår kolven i botten och får den där värme skjutsen som går längst med hela ryggraden upp och ner ända ner i skrevet känns som hela skrevet är i eld och lågor följat av smaken av fenylaceton i hela käften det bara ångar "blomstersmak" i hela munnen varav på flåset infinner sig känns som man sprungit ett 10K maraton flåsar som en jävla gris hela jävla huvet snurrar och känns lätt samtidigt som man är i nån jävla skön dimma känns tung men ändå lättare än nånsin och kort där efter skjuter kåtheten i höjden och antingen knullar man damen sin som aldrig förr och är snuskigare än nånsin eller så runkar man febrilt i timtal! där har du god jävla dos. Förstår precis vad du menar ett D amfetamin ger ett rugigt cleant rus medans ett L affe ger allt som JAG personligen söker det smutsigare levo affet är det man vill ha det är min personliga åsikt!
Då gissar jag på att Suppersuppliers är D amfetamin.
Men alla jag hört vittnar om samma sak.. Är det obankat så ger det inte en rush på samma sätt som ifall det vore bankat med dextro, koffazon eller meta..
Det du beskriver låter som den rushen jag fått på meta bankat tjack, men jag kan ha fel.