Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-17, 03:54
  #9493
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Tack för ditt svar!! Det lugnade mig lite.... Men användaren bara försvann, och jag kommer inleda dispyt om jag inte fått något till fredag. Finns ej användaren, så borde det som betalades i BTC komma tbx då jag ej släppt deponin, och så kommer ej att göra förrän jag fått något. Ja det är säljare Fr*****sson, som tidigare nämnts i tråden det blev problem med. Hoppas man kunde lita på denne, men kanske var tveksamt....
Du har säkert märkt det, men jag sökte på Fr*****sson igår och de finns kvar med annonser uppe.
2018-03-17, 09:33
  #9494
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bxpnlt
Du har säkert märkt det, men jag sökte på Fr*****sson igår och de finns kvar med annonser uppe.
Jo, denne finns kvar, men var borta tisdag & onsdag och kom tillbaka senare på torsdag. Lustigt att användaren är borta ett litet tag, de kanske gör så ibland.
2018-03-17, 11:01
  #9495
Medlem
_RHCP_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Jo, denne finns kvar, men var borta tisdag & onsdag och kom tillbaka senare på torsdag. Lustigt att användaren är borta ett litet tag, de kanske gör så ibland.

Vad som hände är att säljaren inte hade annonser uppe, inte speciellt märkvärdigt. Hade kontot avslutats hade din dispyt inte varit aktiv längre och du hade antagligen haft pengarna tillbaka automatiskt, OM det ens går att avsluta konton medan man har aktiva dispyter. Kanske därför support tyckte att du tramsade.
2018-03-17, 11:06
  #9496
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Det är vad jag tkr som sagt, har varken testat lr uttalat mig om AAA- så förstår inte vrf du
tar upp det om det inte skulle vara för att du vill smutskasta farmacia.
Gardella rökat är bra hasch för bra pris! Jag undrar vad för röka du rekommenderar men din
kunskap & höga krav


Att du tolkar det som smutskastning säger mer om dina intentioner än mina när jag bara berättar om mina erfarenheter. Jag har egentligen ingenting dåligt att säga om farmacia, förutom att deras omdöme när det kommer till att betygsätta hasch känns sådär. Gardellan är inte ett röka som man ger 9 av 10 i styrka. Så är det bara.

Det var ju faktiskt din recension jag syftade på när jag skrev att det känns som att vissa överdriver, därför extra lustigt att just du högg som en kobra på mitt inlägg och kallar det för "smutskastning".

Jag läste ditt inlägg (igen) efter att jag själv fått ett meddelande från farmacia där dom manar sina kunder att lovorda dem på diverse forum, och då var det som att polletten föll ner. Det du skrev var för bra för att vara sant.

Det är inte ens en big deal för mig att farmacia uppmanar till detta, men det blir som sagt missvisande när vissa kraftigt överdriver i hopp om att tillskansa sig diverse rabatter. Det är inte fair.

Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Farmacia är enligt mig den bästa vendorn på FS väldigt proffsiga, det bör ni veta som handlar där!
Grym stealth om inte bäst.

Vad är det för speciellt med deras stealth? Det är en vanlig standard-stealth. Det du skriver är bara överdrivet trams vilket stör mig. Och det hjälper ingen. Varken farmacia eller potentiella kunder.

Jag skulle absolut kunna rekommendera Gardellan om man inte röker på daglig basis eftersom haschet är extremt lent. Smaken sammanfattar styrkan väldigt bra (5-6).

**vill försöka nyansera detta då det absolut inte är någon smutskastning mot farmacia**
__________________
Senast redigerad av hicku 2018-03-17 kl. 11:45.
2018-03-17, 11:19
  #9497
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rynkeby
Ja, det håller hög kvalité enligt mig, känns att det ej är bankat och väldigt rent. Ingen rush IV men jävligt skönt rus!
Är inte alltför erfaren när det gäller tjack,

Boooi ingen rush iv? Då har du kommit över ena riktiga skit grejjer tro mig att haru kommit över bra dos då jävlar får du åka när kolven slår i botten.
2018-03-17, 11:46
  #9498
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hicku
Att du tolkar det som smutskastning säger mer om dina intentioner än mina när jag bara berättar om mina erfarenheter. Jag har egentligen ingenting dåligt att säga om farmacia, förutom att deras omdöme när det kommer till att betygsätta hasch känns sådär. Gardellan är inte ett röka som man ger 9 av 10 i styrka. Så är det bara.

Det var ju faktiskt din recension jag syftade på när jag skrev att det känns som att vissa överdriver, därför extra lustigt att just du högg som en kobra på mitt inlägg och kallar det för "smutskastning".

Jag läste ditt inlägg (igen) efter att jag själv fått ett meddelande från farmacia där dom manar sina kunder att lovorda dem på diverse forum, och då var det som att polletten föll ner. Det du skrev var för bra för att vara sant.

Det är inte ens en big deal för mig att farmacia uppmanar till detta, men det blir som sagt missvisande när vissa kraftigt överdriver i hopp om att tillskansa sig diverse rabatter. Det är inte fair.

Vad är det för speciellt med deras stealth? Det är en vanlig standard-stealth. Det du skriver är bara överdrivet trams vilket stör mig. Och det hjälper ingen. Varken farmacia eller potentiella kunder.


Mina intentioner är Garella = bra röka, & farmacia är en toppen vendor
men dina intentioner är ännu tydligare vrf lägger du sån energi & tid på mina åsikter?
Tycker du dom är vilseledande ? eller är det något helt annat


Citat:
Ursprungligen postat av infect
Jag håller med dig, dock är jag ingen van rökare men deras Gardella röka är i alla fall för mig bland det bättre rökat jag rökt, samt även bättre än det jag kan få tag på från gatan.
//infect

Joo jag håller med dig tkr det är bra röka,väldigt speciellt med så mjukt brunt
__________________
Senast redigerad av Michael-ScarN 2018-03-17 kl. 11:55.
2018-03-17, 11:49
  #9499
Medlem
weedsones avatar
Är det 80mg Oxy som ligger uppe legit? Tycker de ser rätt dodgy ut. Är det vanligt med kopior?
Färgnyansen skiljer avsevärt på weedsforspeeds och Stabilakranen...
2018-03-17, 11:53
  #9500
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Mina intentioner är Garella = bra röka, & farmacia är en toppen vendor
men dina intentioner är ännu tydligare vrf lägger du sån energi & tid på mina åsikter?
Tycker du dom är vilseledande ? eller är det något helt annat

Ja så är det, jag tycker att du vilseleder. Men vi släpper det! Nu har jag nyanserat detta lite så förhoppningsvis blir inte andra (med lika hög tolerans som jag) lika besvikna som jag blev då jag förväntade mig ett röka i styrka 9/10 och inte 5-6/10.

Fridens.
2018-03-17, 12:10
  #9501
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hicku
Ja så är det, jag tycker att du vilseleder. Men vi släpper det! Nu har jag nyanserat detta lite så förhoppningsvis blir inte andra (med lika hög tolerans som jag) lika besvikna som jag blev då jag förväntade mig ett röka i styrka 9/10 och inte 5-6/10.

Fridens.

Okej vi tycker olika , jag gillar Gardellan mer än du, smaken är som baken
Jag gav 9/10 i helhetsupplevelse aldrig stött på så mjukt brunt för & proffsigt förpackat
de var som man fick en zipbag ifrån en coffeshop där av 9/10 men bara för det är mjukt behöver det ju inte per automatik betyda det är dunder röka, men det tycker jag att det är i detta fallet..

Röker det rent & blir hög som grävlingen i sitt gryt.. Så släpper vi det Fridens
2018-03-17, 12:18
  #9502
Medlem
infects avatar
Såg nyss att farmacia fått upp amfetamin och dem säger att det är helt rent, kan det verkligen stämma till dem priserna? Ingen har ju hunnit beställa måste kommit upp idag.

//infect
2018-03-17, 12:24
  #9503
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
men bara för det är mjukt behöver det ju inte per automatik betyda det är dunder röka

Faktiskt, jag har aldrig fattat den grejen och kommer sannolikt aldrig göra det heller. Det är nämligen ganska vanligt att folk envisas med att kalla hasch för "dunder" bara för att det är mjukt/färskt. Det är rena rama vansinnet.
2018-03-17, 14:59
  #9504
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
Boooi ingen rush iv? Då har du kommit över ena riktiga skit grejjer tro mig att haru kommit över bra dos då jävlar får du åka när kolven slår i botten.

Haha. Rent amfetamin ska inte ge speciell rush IV. Påstår du jag har fel?
Självklart en viss "Rush" men inte som på meta/koffein bankat tjack.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback