2018-03-18, 22:16
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Lillemor kommer nog bli ännu vresigare när hon får se räkningen ifrån samtalsterapeuten som väljer
ut sina klienter efter behov.
Hon får ligga ner & han sitter sovandes...praxis vid psykologbesök, fan vad jag är rolig när jag är på humör

Är makeup-artisten verkligen straight?, jag tvekar

Klart han inte är. Han är den obligatoriska inkvoterade bögen precis som Lillemor och polisen är de obligatoriska inkvoterade negrerna och Desirée är den obligatoriska inkvoterade feministen.
2018-03-18, 22:26
Medlem
SituationReports avatar
När hon skulle in i buren där tänkte jag rent spontant: "Nu måste allihop i gruppen kura ihop runt buren för att hjälpa henne hålla värmen, ge henne vatten och prata med henne så hon klarar det.
Detta kommer bli tufft".

....

Så drar de allihop därifrån?!??

Hur jävla urbota korkade är de?
Senast redigerad av SituationReport 2018-03-18 kl. 22:35.
2018-03-18, 22:26
Avslutad
Jag gillar polisen, tror jag. Lite osäker ändå.

DK verkar go annars. Lite lantis.
2018-03-18, 22:31
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SituationReport
När hon skulle in i buren där tänkte jag rent spontant: "Nu måste allihop i gruppen kura ihop runt buren för att hjälpa henne hålla värmen, ge henne vatten och prata med henne så hon klarar det.
Detta kommer bli tufft.

....

Så tänkte jag med. I a f att någon hade varit hos henne o hållit sällskap.
2018-03-18, 22:38
Medlem
godboys avatar
Men som vanligt så upplever jag deltagarna som dåligt pålästa. Att göra upp eld hade jag sett till att kunna innan jag for i väg i alla fall. Likaså hade jag pluggat områdets fauna, geografi, samt vilka djur som finns där, likaså vilka insekter som man ska akta sig för. Hade även läst på om fisk och skaldjur i området.

Men många i denna grupp verkar bara hoppat på flygplanet och det var det typ.
2018-03-18, 22:43
Medlem
Citat:
Detta kommer bli tufft".

....

Ja vafan helt sjukt ju
2018-03-18, 22:44
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Detta kommer bli tufft".

....

Upplägget var att det skulle vara otrevligt & utlämnande sa chefen, inte din vanliga vinprovning med vänner som du beskrev målande, nästa vecka kommer dom försvara sig med att dom tänkte precis som jag, för vi är människor, det är inte du..du är en sån där kreativ gränstestare, jag vet förvisso att alla dom här övningarna är snodda från utlands-Robinson & jag har för mig att jag såg att dom bildade
mobbar-cirkel runt buren och packa upp sovsäckarna, så det måste varit det avsnittet du mindes före mig

Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Hahah Lillemor fett skön. Han Månsson vilken otydlig man. Och han va samtalsterappeut!
Du borde få ynnesten att träffa en kvinnliga samtalsterapeut känner jag, för avighetens skull
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-03-18 kl. 23:16.
2018-03-18, 22:50
Medlem
SituationReports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
--text-- jag vet förvisso att alla dom här övningarna är snodda från utlands-Robinson & jag har för mig att jag såg att dom bildade
mobbar-cirkel runt buren och packa upp sovsäckarna, så det måste varit det avsnittet du mindes före mig

Nej, jag har aldrig sett något sådant tidigare, men jag vet instinktivt att det är så man måste göra.
Dessutom är det sunt förnuft. För att inte tala om att det är social katastrof att inte göra så.

I verkligheten, om du blir lämnad i en bur, så kan du dö under en natt. Ingen kan garantera att du inte drabbas av något oväntat. Deltagarna förutsatte väl att tv4 skulle se till att hon inte led eller dog av skadorna hon skulle tänkas åtnjuta. Blodpropp, insektsallergi, kyla etc.

Ett typiskt inlärt curling antagande. I-lands psykskadade människor. Men vem söker till ett sådant program överhuvudtaget egentligen. Förmodligen narcissistiska upplevelse sökare. Förutom samtalsterapeuten då, som förmodligen ser detta som en slags studieresa och forskningsprojekt.

Senast redigerad av SituationReport 2018-03-18 kl. 23:04.
2018-03-18, 22:58
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Nej, jag har aldrig sett något sådant tidigare, men jag vet instinktivt att det är så man måste göra.
Dessutom är det sunt förnuft. För att inte tala om att det är social katastrof att inte göra så.
Det må vara hänt, men nästa vecka får du se en unison skara sociala katastrofer alltså?, not wery likely... nej dom har under rådande omständigheter blivit förvirrade i att Arge snickarens ritning över straffet var bristfällig, man kan alltid utgå ifrån sanktioner vid egna tolkningar av sanktioner...nåja jag ändrade till vinprovning i förra inlägger för att vara ännu roligare
2018-03-18, 23:05
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
I verkligheten, om du blir lämnad i en bur, så kan du dö under en natt. Ingen kan garantera att du inte drabbas av något oväntat. Deltagarna förutsatte väl att tv4 skulle se till att hon inte led eller dog av skadorna hon skulle tänkas åtnjuta. Blodpropp, insektsallergi, kyla etc.
Men i denna verkligheten så var TV-teamet där & läste ur Torgny Lindgrens ruskigaste för henne, däremot har du rätt i att dom bör vara ångerfulla när dom fått reda på sina rättigheter av psykopaten Arge snickarens här sadistiska helomvändning

Citat:
Ett typiskt inlärt curling antagande. I-lands psykskadade människor. Men vem söker till ett sådant program överhuvudtaget egentligen. Förmodligen narcissistiska upplevelse sökare. Förutom samtalsterapeuten då, som förmodligen ser detta som en slags studieresa och forskningsprojekt.
Vi tycks bli överens om att curlad vill ingen vara
2018-03-18, 23:10
Medlem
Citat:
Detta kommer bli tufft".

....

Eller hur! Tänkte också på det. Särskilt när Andreas, programledaren säger att det ligger i de ihopkedjade personernas intresse att hon skall palla att vara i buren hela natten. Ja menar då menar han väl att de skall i alla fall underhålla och snacka med henne lite grann?!
2018-03-18, 23:17
Medlem
Jag hoppas verkligen att vi som diskuterar här håller oss till en mogen nivå där vi säger vad vi tycker och tänker om deltagarnas beteende och personlighet utan att trampa på deras utseende och storlek. Kom ihåg att man väljer sina handlingar men inte sin ursprung och utseende.
Ser framemot Robinson 2018 och era tankar kring det hela.
Kram på er som vill ha 🤗

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in