2018-03-15, 12:08
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Hur lång va kuren?
Var det inte bara en helt vanlig återhämtning du gick igenom? Inte jätteovanligt att man får finnar när man kliver av.
Mvh

Kuren på 500mg va på 12 veckor och sedan "cruisade" jag på 250 mg i veckan i 4 månader efter. Därefter jag valde att gå av.

Skulle inte tro detta va en vanlig återhämtning. Jag hade finnar överallt, kunde inte sitta ner utan att blöda och få ont pga av alla såren. Enlight doktorn av de samma som svår acne. Fick även lite gyno knöllar, vilket fortfarande är kvar.
Citera
2018-03-15, 12:15
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite
Kuren på 500mg va på 12 veckor och sedan "cruisade" jag på 250 mg i veckan i 4 månader efter. Därefter jag valde att gå av.

Skulle inte tro detta va en vanlig återhämtning. Jag hade finnar överallt, kunde inte sitta ner utan att blöda och få ont pga av alla såren. Enlight doktorn av de samma som svår acne. Fick även lite gyno knöllar, vilket fortfarande är kvar.
Inte kul. Men hade du sluppit acne med bättre/äkta nolva menar du?

Fick du gyno under kuren lr pct:n?
Citera
2018-03-15, 12:32
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Inte kul. Men hade du sluppit acne med bättre/äkta nolva menar du?

Fick du gyno under kuren lr pct:n?

Tror faktiskt det, alla homorner va helt ur spel. Gynon kom under pctn.

Kommer ihåg att butiken stängde ner eller något rätt snabbt efter jag fick min order, som va flera månader sen. Vet inte om de va folk på hb som hade dåligt att säga om dem.
Citera
2018-03-15, 21:06
Medlem
Är det någon som har känt sig sjuk under tiden dom äter oxar/anadrol/anapolon?

jag var ju sjuk här för inte så länge sen men sen blev jag frisk och började med oxarna igen men nu börjar jag känna mig sjuk igen och jag har liksom skött kost och sömn slaviskt, inte heller ansträngt mig mer än lite lätt på gymmet efter tillfriskning...

50 mg har aldrig varit något problem för mig men denna vändan kör jag 100 mg stackat med lite oljor 750 mg testo + 500 mg deca ew om det behövs

jag har börjat fundera på om jag bara ska man the fuck up o köra trotts att jag känner mig sjuk eller om det här är något jag borde se över?
Citera
2018-03-15, 21:22
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
Är det någon som har känt sig sjuk under tiden dom äter oxar/anadrol/anapolon?

jag var ju sjuk här för inte så länge sen men sen blev jag frisk och började med oxarna igen men nu börjar jag känna mig sjuk igen och jag har liksom skött kost och sömn slaviskt, inte heller ansträngt mig mer än lite lätt på gymmet efter tillfriskning...

50 mg har aldrig varit något problem för mig men denna vändan kör jag 100 mg stackat med lite oljor 750 mg testo + 500 mg deca ew om det behövs

jag har börjat fundera på om jag bara ska man the fuck up o köra trotts att jag känner mig sjuk eller om det här är något jag borde se över?

Flunsan går. Kan bara vara så att du har otur nog att dra åt dig en infektion till.

Känner du dig osäker sätter du ut orala och väntar tills återhämtningen känns komplett.
Citera
2018-03-15, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Flunsan går. Kan bara vara så att du har otur nog att dra åt dig en infektion till.

Känner du dig osäker sätter du ut orala och väntar tills återhämtningen känns komplett.

det är sant det du säger :/

fan alltså jag kör på ett tag till nu kan inte hålla på o hoppa på o av o på o av oxarna så fort jag får lite ont i magen :P

är det ihärdigt så får jag nog sloopa dom dårå...

tack för tipset!
Citera
2018-03-16, 00:38
Medlem
Hej alla!
Jag har tagit en kur på testo i 3 månader. 1ml 2 gånger i veckan.
De harnu gått 1 månad efter sista sticket. Har inte tagit någon återhämtning. Vad tycker ni jag ska ta. Jag har köpt hem hcg 5000iu, clomid och även nolvadex. Tänkte använda alla tre.
Hur ska jag kombinera dessa? och hur mycket ska jag ta av varje.
Kan någon ge mig ett bra svar.
tack för svar
Citera
2018-03-16, 09:10
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gossipland
Hej alla!
De harnu gått 1 månad efter sista sticket. Har inte tagit någon återhämtning. Vad tycker ni jag ska ta. Jag har köpt hem hcg 5000iu, clomid och även nolvadex. Tänkte använda alla tre.
tack för svar
Jag hade nog hoppat på enbart nolvadex, alternativt även med clomid. Om du absolut ska ta HCG så ta det före du tar nolva och/eller clomid. Ta inte HCG samtidigt.
Citera
2018-03-16, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gossipland
Hej alla!
tack för svar

Citat:
Ursprungligen postat av Bagarpojken
Från Karl- Alfred

Från AAS101

Från Karl- Alfred

Är du sinnesslö på riktigt eller varför ställer du exakt samma fråga igen? /Bagarn

Edit- Du har alltså ställt samma fråga i 3 olika trådar, fått svar och sedan ställt den igen???
Citera
2018-03-16, 11:22
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
fan alltså jag kör på ett tag till nu kan inte hålla på o hoppa på o av o på o av oxarna så fort jag får lite ont i magen :P
Om det är just ont i magen så är det dock inte en helt ovanlig biverkning på oxar.
Har sj fått det ibland när man kör lite högre dosering. En del kan bli illamående oxå.
Det kan hjälpa om man sväljer ner dom efter man ätit mat och inte på tom mage.
Mvh
Citera
2018-03-16, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bagarpojken
Är du sinnesslö på riktigt eller varför ställer du exakt samma fråga igen? /Bagarn

Edit- Du har alltså ställt samma fråga i 3 olika trådar, fått svar och sedan ställt den igen???

tagga ner nu bagarn. Ställde frågan samtidigt i alla trådar. ge mig ett bra svar ist.
Citera
2018-03-16, 13:27
Medlem
Citat:
Om det är just ont i magen så är det dock inte en helt ovanlig biverkning på oxar.
Har sj fått det ibland när man kör lite högre dosering. En del kan bli illamående oxå.
Det kan hjälpa om man sväljer ner dom efter man ätit mat och inte på tom mage.
Mvh

det där låter ju som åt mitt håll av symptom...

kör dom med större måltider from nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in