Citat:
Fast det framgår att han tagit det hans bror erbjudit vid akut migrän , helt fakta mässigt finns det inga konkreta bevis på att han ens rört DROGERNA, det finns inga finger avtryck mer än rykten och spekulationer i hela den gruppen på facebook ... Allt de hittade var i hans brors rum och brodern tar på sig allt först sen vänder på historian när han inser att han ska åka dit ... Jag tycker inte det stämmer , några swish överföringar går inte heller helt att koppla till just pappan skulle varit delaktig och pet flaskan är endast spekulationer som börjat bland bekanta och en Facebook grupp tkr det är oerhört dåligt polisarbete och eftersom ingen vet vad som hänt eller hur hon fått i sig det kan man egentligen inte hävda att det är mer än en olycka?
Känns som spekulationerna i den gruppen bara växt och att folk tillslut tror det är fakta vi får aldrig glömma att det fanns ingennpetflaska i hemmet som hade drogerna eller pappans finger avtryck , jag tror brodern har med berättelsen att göra än vad vi vet och för fokus har legat på pappan glömt detta bort
Sen att ett vittne påstår höra att någon skulle undangömt pet flaskan åt pappan när hen egentligen inte ens får vara närvarande vid rättegången men får haaa vänner som berättar mellan pauserna vad som sagts är fett wierd.. Allt i denna rättegången och utredningen är helt fel för att från början har poliserna heller inte gjort rätt jobb
~~~~
Känns som spekulationerna i den gruppen bara växt och att folk tillslut tror det är fakta vi får aldrig glömma att det fanns ingennpetflaska i hemmet som hade drogerna eller pappans finger avtryck , jag tror brodern har med berättelsen att göra än vad vi vet och för fokus har legat på pappan glömt detta bort
Sen att ett vittne påstår höra att någon skulle undangömt pet flaskan åt pappan när hen egentligen inte ens får vara närvarande vid rättegången men får haaa vänner som berättar mellan pauserna vad som sagts är fett wierd.. Allt i denna rättegången och utredningen är helt fel för att från början har poliserna heller inte gjort rätt jobb
~~~~
ALLA vet att andreas tagit droger självmant, alla vet även att han vet vad det är han tagit, han har ju faktiskt pratat om nässpray med "vissa vänner"
Jösses vad du drar upp gruppen, man kan ju nästan tro att du är beroende av den 😱
Polisen har gjort några misstag och det största är f.n att inte ha burat in din vän för gott! Han ska sitta där tills han ruttnar.
Hur vet du vad vänner sagt och inte.? Låter som om du är väldigt involverad i detta?.
Jag hoppas innerligt att A aldrig någonsin får vara nära ett barn igen, sorry men ärligt?