2018-03-05, 18:50
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Exklusivt. ~5-10mg

Just nu kör jag enbart från kickass för att sen zh bytte batch så är kvalitén lika bra
Kommer jag trippa sönder om jag råka få i mig 15mg istället för 10mg? Litar inte helt ut på vågen jag har.
Inte testat något liknande innan så ska bli spännande och se. Hur länge håller sig ruset i ungefär`?
Citera
2018-03-05, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Kommer jag trippa sönder om jag råka få i mig 15mg istället för 10mg? Litar inte helt ut på vågen jag har.
Inte testat något liknande innan så ska bli spännande och se. Hur länge håller sig ruset i ungefär`?

Sitter i några timmar.

Börja smått och jobba dig uppåt
Citera
2018-03-06, 16:04
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Sitter i några timmar.

Börja smått och jobba dig uppåt
Wooow, sitter trippad som satan efter bara en liten dutt nu. Fick vända och gå tillbaka med hunden då det börjar kicka in.
Går det att dricka öl samtidigt eller är det en dålig kombo? Ledig imorgon men vet inte om jag vågar ta en öl.
Just nu känns allt i slowmotion.
Citera
2018-03-08, 22:51
Medlem
Jävlar vilket drag det var i denna!!

Den här är i klass med 3-meo-pcp, fast lite bättre till och med

Sen är det riktigt schysst pris från kickass
Citera
2018-03-10, 00:17
Medlem
EchoesOfSilences avatar
I onsdags kväll testade jag den här substansen. I kväll är jag på den igen. Då tog jag ungefär 14 milligram uppdelat i två omgångar, båda doserna i näsan. Den första intogs vid klockan 21 och den andra vid klockan 23. Pulvret känns mer lätthanterligt än O-PCE. 3-HO-PCP är mer saltaktigt.

Jämfört med O-PCE är påslaget avsevärt långsammare för 3-HO-PCP. Effekterna börjar kännas tämligen omgående, men de faktiska effekterna tar åtminstone 30 till 40 minuter på sig innan de på riktigt visar sig. Inledningsvis uppstår en avslappning i kroppen och därefter sprider sig en bedövning genom kroppen. Jag tycker om den här substansen. Den känns renare än O-PCE i sin karaktär. Dock saknar den i mitt tycke de visuella effekterna som O-PCE kunde framkalla, och då ska det has i åtanke att jag anser att de visuella effekterna också hos O-PCE är något för klena.

Fysiskt tycker jag i alla fall mer om den här än O-PCE. Den ger en skön eufori och en mjuk avslappning. Den ringa mani som O-PCE kan ge upphov till tycks vara avsevärt mindre på 3-HO-PCP. I stället upplever jag 3-HO-PCP som en ytterst förlåtande och njutbar substans. Den är inte riktigt lika mysig som metoxetamin, men den är fin på sitt eget vis. Balansen blir inte heller lika lidande som under påverkan av O-PCE eller metoxetamin. Också 3-MeO-PCP slår hårdare mot balansen än vad 3-HO-PCP gör.

Jag blandade 3-HO-PCP med alkohol, trots dess opioida verkan i kroppen. Stundtals låg jag och funderade på andningen och upplevde tidvis att andningen var väldigt långsam och utdragen, men det verkade inte vara något större bekymmer. Jag vill ändock mana till försiktighet, för det skulle lika gärna kunna bli fel. Totalt drack jag uppåt 30 centiliter starksprit över några timmar tillsammans med denna substans. Var försiktiga, för det är alltid en risk att blanda alkohol med dissociativa hallucinogener.

Dagen efter var inte balansen lika illa som efter O-PCE. I stället för att balansen påverkades långt inpå det kommande dygnet, upplevde jag att 3-HO-PCP släppte motoriken ur sitt grepp relativt omgående från det att rusets topp hade lagt sig. I sin helhet gav 3-HO-PCP mindre baksmälla än O-PCE, även i kombination med alkohol.

Något som jag fann väldigt intressant var att ligga och läsa på mobiltelefonen. Fastän skärmens text var ytterst liten framstod textstorleken som enorm. Ett inlägg på Flashback, läst på mobiltelefonens skärm, kändes som vägskyltar i fråga om storlek på bokstäverna.

Nu har ska jag lägga mig i sängen med musik. Om det här inlägget saknar en röd tråd och hoppar lite fram och tillbaka så beror det på att jag tog 7 milligram rektalt och 6 milligram nasalt för ungefär 40 minuter sedan. Effekterna börjar arta sig. Bedövningen har spridit sig genom ansiktet och huvudet känns tungt. Kroppen känns smått euforisk och det kittlar i nerverna.

3-HO-PCP är mysig, utan att vara manisk och galen. En förvisso ytterst potent men likväl hanterbar substans. Den är fin och njutbar på sitt eget vis.
Citera
2018-03-10, 22:25
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Efter nattens upplevelser känner jag mig nödgad att ta tillbaka mitt uttalande om att den här substansen inte är i stånd att skicka i väg en långt.

Följande substanser var inblandade:

- 3-HO-PCP (20 milligram uppdelat i tre doseringar; initialt en rektal dos, följt av en lina kort därefter och sedan en lina framåt klockan 02)
- O-PCE (5 milligram mellan den första och andra linan 3-HO-PCP)
- Alkohol (uppskattningsvis en 35:a vodka och en starköl från klockan 21 till klockan 04)

Ruset från 3-HO-PCP tillsammans med alkoholen gav inte särskilt mycket i sak, eftersom det saknas tämligen mycket i fråga om visuella och psykologiska effekter i dessa doser. När jag snortade i mig O-PCE och ungefär en timme senare den sista mängden 3-HO-PCP hände det saker. Ett oerhört kraftigt dissociativt rus uppenbarade sig och jag slets mellan dimensioner bortom ordens förklaring. Likväl närvarade inslag från min vardag som fragment till en början, vilka framstod som pusselbitar i vilka mönster visade sig där dessa sedermera föll samman med och bildade helheter.

Den dissociativa resan med stängda ögon utspelade sig under 30 till 60 minuter. Exakt hur länge har jag svårt att klargöra för mig själv och jag ägnade ingen tanke över huvud taget åt att titta på klockan i denna stund. Men det mest anmärkningsvärda som inträffade var just när jag öppnade ögonen igen.

Platsen kunde tydas med ögonen; livet som ett faktiskt substantiv, ett händelseförlopp i fråga om innehåll och substans, kunde dock inte tydas. Jag låg blott och stönade i ryckiga intervaller och någonstans därinne i tankarna vimlade ord som försökte med stor motgång att konstatera vad liv och verklighet faktiskt är. Framför mina ögon kunde jag vagt tyda min ena arm, emellertid utan att känna den. Fastän jag såg min arm kunde jag inte sammanlänka armen och kroppen med att leva i en omvärld som låg strax utanför fönstret.

Ludwig Wittgenstein talar om att "världen är allt som är fallet", medan upplevelsen från en tungt dissociativ påverkan tycks bränna detta påstående till aska. Mitt huvud försökte, så till den grad att det blev absurt, minnas och föreställa mig vad det innebar att leva. Men alla mina minnen hade infekterats och blivit virussmittade med resultatet att min hjärna inte kunde läsa av dem, och den ringa hjärnverksamhet som stod till förfogande efter detta skeende, gav mig inte andra svar än att livet blott var en illusion skapad av elektriska impulser och sinnesintryck. Och den insikten nådde jag först - uppskattningsvis - ett tiotal minuter efter att som bäst ha legat och dreglat till förvirringen att inte förstå att rummet omkring mig faktiskt hörde till en verklighet jag sedan nästan 30 år tillbaka i tiden har levt i.

Nu tror jag i nyktert tillstånd att världen inte låter sig bli särskilt butter bara för att någon tänker att världen som bäst är en illusion, för oavsett mitt sinnes vara eller icke vara är jag av åsikten att världen fortsätter i sin cirkels bana lika väl. Dock lyfter sådana här upplevelser intrikata frågeställningar som jag med största övertygelse tror kan vara nyttiga att fundera över. Sådana som till exempel: Är vi en kropp eller har vi en kropp? Är vi ett subjekt i en allmängiltig verklighet eller bara i vår egen verklighet? Vad kännetecknar just >verklighet<? Eller är vi objekt i en värld bortom vår förmåga att påverka? Är vi något mer än våra elektriska impulser och kemiska sammansättningar i hjärnan?

Dissociativa droger får mig alltmer att landa i tanken att vi är försumbara och ytterst bräckliga till vår själsliga natur. Räcker det med ynka milligrammen av en syntetisk substans för att fullkomligt fräta bort det medvetande vi är så vana vid att arbeta med, finner jag det ytterst orimligt att medvetandet skulle vara något mer storartat än just bara ytterligare kemikalier och elektricitet. Och den här substanskombinationen gav mig bara än mer fog för min inställning: Vi har en kropp och vi är ett medvetande - men det sista ligger inte utanför den förstas panna, tinning och bakhuvud; i den sekund vårt medvetande upplöses tappar vi också oss själva och lämnar bakom oss ett verktyg till att ruttna.

3-HO-PCP och O-PCE i kombination - testa den om ni vill uppleva subjektslöshet i några timmar.
Citera
2018-03-16, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Efter nattens upplevelser känner jag mig nödgad att ta tillbaka mitt uttalande om att den här substansen inte är i stånd att skicka i väg en långt.

Minns en gång då jag blanda en hyffsad mängd utav denna och en liten/medium mängd utav 3meoPCE, kroppen vart helt bortkopplad och "flytande/svävande och vibrerande samt fastklistrad" och när man blunda i mörket ja då vart man i helt andra dimensioner än 3d. Blev en väldigt skev kväll, var verkligen inte beredd på att flyga iväg i hyperdrive i någon främmande galax, men det gick bra och det var en av de intensivaste resor jag gjort.

Lärde mig då att dissociativa ska man ha stor respekt för och inte dosera megadoser för att man vill ha kul, utan dosera med måtta för att uppleva andra frekvenser utav existensen och utforska människans djupaste/mystiska sinnen inuti i andra verkligheter och utanför dessa, det kan bli kul men det kan även bli mystiskt vackert otäckt om man säger så.

3hoPCP är en av de bästa substanser jag prövat överlag.
Citera
2018-03-16, 02:40
Medlem
Brställer man från en webshop eller hur kommer man över det? Pris?
Citera
2018-03-16, 12:35
Medlem
DirtyNorths avatar
Hur är det med tolerans? Funkar det att ta denna flera dagar i rad?
Citera
2018-03-17, 00:11
Bannlyst
Någon rebound ångest när ruset släppt?
Citera
2018-03-17, 05:35
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
Någon rebound ångest när ruset släppt?
Tvärtom. Snarare ett aning bättre välmående som sitter i ett bra tag, ibland flera dagar.
Citera
2018-03-17, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Tvärtom. Snarare ett aning bättre välmående som sitter i ett bra tag, ibland flera dagar.

Härligt, kan man håla på 10 mg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in