Citat:
Ursprungligen postat av
develi
[/spoiler]
Har du gjort en sammanställning på diskussionerna? Kände igen Aslög Krakasson i sitt fisknät.
Bra där. Vore intressant att veta mer om pappans naziengagemang, erinrar mig byggande av baracker och bunkrar.
Nu blev mitt inlägg om hans barndom och vad som kan ha påverkat alldeles för långt, men jag tycker ju att detta är alldeles självklart att ta upp och inte hålla på och djupanalysera varifrån hans psykopatgener möjligen ärvts. Tror det mesta av hans empatibrister och avtrubbning härstammar från att ha levt ensam med sin underlige far, detta ihop med nedärvda störningar har nog samverkat till utveckligen av det han blivit.
Ja, att Kraka också var en kvinna med långt, ljusrött hår upptäckte jag först när du tog upp det och varför han döpt ubåten till det.
Nu har jag jobbat lite med mitt bildprogram (jag ej fattar mkt av). Man kan ju bara lägga upp ett foto i taget på olika bildforum så jag försökte göra
ett foto av flera.
Har i alla fall fogat samman några "redheadsfoton" med början på blurrat fota av hans mamma - för det är där den märkliga fascinationen för rött, långt hår börjar, tror jag.
Här är länken till mitt "mästerverk".
Finns säkert fler rödhåriga kvinnor att lägga till. Kanske han lät sina sexeperimenterande kvinnor bära peruk, med långt rött hår ibland när han var Kapten Vladimir som skulle ha makten över dem. Fan vet?
http://forumbilder.com/images/2018/03/17/Nagra-redheads.jpg
1. Mamman, rött långt hår, uppsatt
2. Kraka, tavlan, fiskenät som klädsel, långt, ljusrött hår
3. Kraka ubåten döps, av hans ouppnåeliga väninna med långt, rött hår
4. Vattenstrippan med rött, långt hår. Madsen tog sig väl an något som gav den vanliga "autoerotiska aktiviteten".
5. Kim med långt, rött hår.
En fråga om det svar PM gav angående sperman i kalsongerna -
Autoerotisk, är det ett ord som finns (jag har aldrig hört det) eller är det ett ord PM kommer på som passar för stunden. Liksom en sexualitet som sker per automatik, inget att oja sig över. Är man så "erotisk" som han så räcker det att kolla på porr i mobilen och som ett brev på posten kommer såklart utlösningen.
OBS! Inte att blanda ihop med att kvinnor får halsen avskurna, eller när kvinnor torteraras och mördas på film - sånt kollar Madsen på för att att få koll på sina inre känslor, för att ge sig chansen att riktigt gråta ut. Han är säkert lika rädd för att se blod på film som Mördar-Johanna Möller

Inte ett öga är torrt när Madsen beskriver hur ledsen han blir av att kolla på sånt, där gäller minsann ingen autoerotik, bara ledsenhet och sorg. Madsens gråt. Madsens "mänskliga" sida. (OBS! Djup ironi, bäst att påpeka det)