2018-03-16, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Om man tror att flickorna var sjuka och om man tror på diagnosen som Frank hävdar finns på intygen så kan detta vara intressant läsning. Om inte så går det bra att strunta i länken.

http://www.socialmedicinsktidskrift.se/smt/index.php/smt/article/view/1485/1253

Tack !
Jäklar.....
Citera
2018-03-16, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Det är väldigt många som är kritiska mot min teori och den infon som jag delger. (ex du.)
Och det tycker jag är bra.
Ingen skall tycka som jag, och man skall kolla kritiskt på min teori, men jag hoppas att man kan bilda sig en egen teori med hjälp av min info och allt annat som finns i tråden.
Självklart skall vi ALLA vara kritiska mot all information.
Till slut så kanske vi tillsammans hamnar nära sanningen "at the bitter end"

En annan possitiv sak jag tänkt på....
Vi som inte kan släppa detta, vi som sitter här alla våra vakna timmar, vissa har jobb som går åt helvete, vissa glömmer laga middag, vissa får skit från sin partner, vissa behöver berätta sin egen hemska livshistoria.... Många av oss offrar ganska mycket, för att man inte kan släppa denna förbannade historia.
Några tycker si - några tycker så .
Glöm bara inte att klappa er på axeln, för den största anledningen till att ni sitter här, är att ni ALLA måste ha ett jävligt stort hjärta !!

Det finns hopp om mänskligheten, även om vi tycker olika ibland.

Ha en trevlig kväll, alla !

21:an (Lonnrot) SKÅL !!
Bra formulerat Avd9! Även om jag inte deltagit så aktivt i skrift, så har jag följt ända från inlägg #1 och haft omöjligt att slita mig från denna ofattbara händelse och tråd. Oräkneliga gånger varje dag har jag läst och kan nog skriva under på alla punkter från missad middag till familjens klagan och minimal sömn haha! Vacklar fortfarande fram och tillbaka i min egen teori... känner en djup frustration i att inte finna/få svar och förklaringar till allt detta tragiska. Två mördade barn.
Citera
2018-03-16, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Om man tror att flickorna var sjuka och om man tror på diagnosen som Frank hävdar finns på intygen så kan detta vara intressant läsning. Om inte så går det bra att strunta i länken.

http://www.socialmedicinsktidskrift.se/smt/index.php/smt/article/view/1485/1253

Tack. Intressant.
Citera
2018-03-16, 21:08
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Nej. Inte Annakarin.
VeronicaMaja däremot, ville ha tips på pizza och kebab.
Nej, hen ville ha tips på kebab enbart. Det är viktigt att ha koll på för att bedöma trovärdigheten. "Kebabpizza eller kebabtallrik, vilket är bäst?"
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Hej.
Här hittade jag en konversation mellan Moosky och Anna-Karin85 där båda säger att det är Media som hittat på att familjen isolerade sig den sista tiden.
Nummer-Karin grälar alltså med någon som säger samma sak, att det är "media som hittat på att familjen isolerat sig".
Var någonstans har det stått eller sagts?
F.ö. har jag ingen större tilltro till någon som inte kan skilja mellan de och dem. Det är definitivt ingen högutbildad person, eller någon som är i samma ålder som mördarparet.
Citera
2018-03-16, 21:12
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Halvsyskon låter inte så troligt (oddsen, om henko*s inte har koppling till Gbg-trakten, torde närma sig oändligheten) men det går kanske skaka fram något mer sannolikt.
Hur tänker du nu?
Jag har en halvbror i Finland, därigenom har jag också koppling till Finland.
Mördarparet Brenton/Henkow hade f.ö. väldig lika halsar. Men de kan ju vara kusiner bara - jag ska inte bråka om det
Citera
2018-03-16, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Hur tänker du nu?
Mördarparet Brenton/Henkow hade f.ö. väldig lika halsar. Men de kan ju vara kusiner bara - jag ska inte bråka om det
Månne ”äktenskapstycke”? Sägs ju finnas något som kallas så... För min egen del tycker jag bara att dessa vilda spekulationer i att de skulle vara syskon känns helt befängd och ur luften taget. Men var och en blir salig på sin egen tro. Rätt så! Därav har jag personligen inget intresse av att diskutera just detta vidare.
Citera
2018-03-16, 21:27
Medlem
Citat:
Hur tänker du nu?
Säger inte att dom inte har det, men kan man se det utifrån dom endast två bilderna på Hanna som har figurerat här?
Citera
2018-03-16, 21:32
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakhoger
Månne ”äktenskapstycke”? Sägs ju finnas något som kallas så... För min egen del tycker jag bara att dessa vilda spekulationer i att de skulle vara syskon känns helt befängd och ur luften taget. Men var och en blir salig på sin egen tro. Rätt så! Därav har jag personligen inget intresse av att diskutera just detta vidare.
Nå, att de hade lika halsar var bara en sidoiakttagelse. Anledningen till att släktskap diskuteras är ju, åtminstone som jag fattar, för att förklara en eventuell genetisk sjukdom hos döttrarna. Men jag är liksom du helt beredd att släppa vidare diskussion i ämnet.
Citera
2018-03-16, 21:35
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsHlt
Säger inte att dom inte har det, men kan man se det utifrån dom endast två bilderna på Hanna som har figurerat här?
På den ena Hannabilden ser halsen ut att vara väldigt lik Oskars. Klart att man inte kan dra några stora växlar på det, dock.
Citera
2018-03-16, 22:22
Medlem
Citat:
På den ena Hannabilden ser halsen ut att vara väldigt lik Oskars. Klart att man inte kan dra några stora växlar på det, dock.
Ok det jag nog egentligen undrade var om det kommit fler bilder på Hanna men tydligen inte då...
Citera
2018-03-16, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilsHlt
Ok det jag nog egentligen undrade var om det kommit fler bilder på Hanna men tydligen inte då...

Det där med bilder har jag inte riktig förstått. Alla önskar och se några av HB. Det finns många av OH, men man kommenterar nästan aldrig dessa. Vad ska det vara bra för - jag menar att se bilderna? Som sagt från OH finns det massa och vad hjälper det? Vad kan man läsa ur dessa?
Citera
2018-03-16, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinbergssnacka
Det där med bilder har jag inte riktig förstått. Alla önskar och se några av HB. Det finns många av OH, men man kommenterar nästan aldrig dessa. Vad ska det vara bra för - jag menar att se bilderna? Som sagt från OH finns det massa och vad hjälper det? Vad kan man läsa ur dessa?
För mig är ansiktet själens spegel. Det betyder förvisso inte att vem som helst kan läsa av vem som helst framför allt inte genom att bara se på foton.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in