2018-03-15, 08:31
Medlem
Mark Hughes ny manager i Southampton.
Citera
2018-03-15, 08:56
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Mark Hughes ny manager i Southampton.
Haha fyfan alltså. Pulis, Mark hughes, alan pardew, Roy hodgson, Fat sam david moyes. Denna jävla tränarkarusellen i england. Att dem gång efter annan lyckas plocka åt sig nya tränarjobb när dem gång efter annan misslyckas och får sparken. Ett sånt jävla skämt. Inte konstigt att engelsk fotboll går så dåligt när det är dessa ärthjärnor man promotar och låter leda lagen i englands toppliga.
Citera
2018-03-15, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Haha fyfan alltså. Pulis, Mark hughes, alan pardew, Roy hodgson, Fat sam david moyes. Denna jävla tränarkarusellen i england. Att dem gång efter annan lyckas plocka åt sig nya tränarjobb när dem gång efter annan misslyckas och får sparken. Ett sånt jävla skämt. Inte konstigt att engelsk fotboll går så dåligt när det är dessa ärthjärnor man promotar och låter leda lagen i englands toppliga.

Tyvärr är det så att det finns ett fåtal managers som går runt mellan klubbarna. Vid denna tid på säsongen är det nog svårt att hitta något annat än ett pålitligt namn som är ledig.

Till Southamptons försvar skall väl tilläggas att kontrakt med Hughes är bara skrivet som gäller säsongen ut.
Citera
2018-03-15, 12:38
Medlem
paras0nics avatar
Willian och Kanté var de enda värda att nämna gällande insatser igår, den sistnämnda i synnerhet för mig som överglänste Busquets. Fint klipp på återerövringar och dylikt finner ni nedan (360p). Tänk om Frankrikes landslag kunde få allt att fungera..

https://youtu.be/ohGupggP_bs
Citera
2018-03-15, 19:30
Medlem
strunzs avatar
Varför träningsspelar inte England mot länder som är tillräckligt bra för VM? Panama tex hade varit en rimlig matchning.
Citera
2018-03-15, 19:43
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strunz
Varför träningsspelar inte England mot länder som är tillräckligt bra för VM? Panama tex hade varit en rimlig matchning.

För vinner man mot ett sånt motstånd får man hybris
Citera
2018-03-15, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Priserna för att kolla fotboll på Spurs nya arena är ute.
Runt 11500 kronor för en säsongsbiljett på kortsidan.
Dyraste säsongsbiljetten går på cirka 26000 kronor.
Billigaste barnbiljetten säsong kostar cirka 4500 kronor.

Jag undrar var det skall sluta.

Fotbollen i england är tyvärr inte längre för arbetarfolket
Citera
2018-03-15, 21:45
Medlem
Citat:
Sorglig utveckling med dem nya arenorna. Saknar gamla highb ury, upton park och white hart lane. Gillar inte dem nya stora toppmoderna arenorna utan tycker det fanns en charm i dem tätare arenorna. Blir bättre stämning, en helt annan atmosfär. Lägg därtill hur det sett ut för både west ham och arsenal sedan arenaflytten. Inget vidare. Kan bli något liknande för spurs kanske. Biljettpriser är ju helt åt helvete också. Men money talks, med dem nya gigantiska tv avtalen skulle man kanske tycka att man kan minska eller åtminstone frysa biljettpriserna men girigheten kommer först. Å andra sidan måste väl spurs anpassa sig efter dem andra för att kunna haka på.

Det är en stor investering, och det finns lån som måste återbetals, men det har varit ganska dyrt länge, hade faktiskt säsongsplåt när jag bodde i London, och det kostade.

Med det sagt, Spurs har faktiskt haft rätt så rimliga priser på CL matcherna i år, har för mig att paketpriset för de 3 hemmamatcherna i gruppspelet började på ca 800:-... och halva priset för barn, så en farsa/morsa + 2 barn = 1600:- för 3 matcher, det var de billigaste dock.

Edit: Det positiva med en större arena är ju att fler faktiskt kommer få chansen att se laget spela live, WHL var alldeles för litet. I år när laget spelar på en större arena är publiksnitt näst högst i ligan efter United.

Edit #2: En detalj som jag gillar är att South stand är anpassat så att man skall kunna införa ståplats om det skulle bli möjligt framöver. Där skulle garanterat priserna vara lägre. Möjligt att det även gäller för bortasektionen.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2018-03-15 kl. 22:00.
Citera
2018-03-16, 12:17
Medlem
ThierryHenry14s avatar

Ett brittiskt lag i semin!!! Hype 😥

Blir bra möten det där.
Citera
2018-03-16, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThierryHenry14

Ett brittiskt lag i semin!!! Hype 😥

Blir bra möten det där.

UPCOMING FIXTURES:
March 31 - Everton A
April 4 - Liverpool A (UCL)
April 7 - United H
April 10 - Liverpool H (UCL)
April 14 - Spurs A

Blir helt klart svårt för City.
Citera
2018-03-16, 14:36
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
UPCOMING FIXTURES:
March 31 - Everton A
April 4 - Liverpool A (UCL)
April 7 - United H
April 10 - Liverpool H (UCL)
April 14 - Spurs A

Blir helt klart svårt för City.
Tur för city då att man redan avgjort ligan. Kan man ju matcha truppen ganska väl i PL matcherna och satsa stenhårt på liverpool. Å andra sidan har dem väl gjort det till en sak att avgöra ligan hemma mot united så då krävs ju fullt fokus på everton och united matchen. Pool kan ju inte direkt vila något då man är med i race om 4 platsen med spurs och chelsea. Alltid lite småtråkigt med nationella möten i CL men underhållningen kommer ingen klaga på. Två lag som kör sitt spel och in te fegar like conte och mourinho. Tippade nyss i CL tråden att city går vidare med 51-49 om vi pratar procentuell fördel men känner redan för att ändra mig. Klopp har bra statistik på city, och jag tror hans press spel är helt rätt väg att gå för att störa city. Så säger liverpool nu
Citera
2018-03-16, 23:48
Medlem
Citat:
Tur för city då att man redan avgjort ligan. Kan man ju matcha truppen ganska väl i PL matcherna och satsa stenhårt på liverpool. Å andra sidan har dem väl gjort det till en sak att avgöra ligan hemma mot united så då krävs ju fullt fokus på everton och united matchen. Pool kan ju inte direkt vila något då man är med i race om 4 platsen med spurs och chelsea. Alltid lite småtråkigt med nationella möten i CL men underhållningen kommer ingen klaga på. Två lag som kör sitt spel och inte fegar like conte och mourinho. Tippade nyss i CL tråden att city går vidare med 51-49 om vi pratar procentuell fördel men känner redan för att ändra mig. Klopp har bra statistik på city, och jag tror hans press spel är helt rätt väg att gå för att störa city. Så säger liverpool nu

Såg du ens Chelseas matcher mot Barca...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in