2018-03-16, 07:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Är du 14 år?

Han trollar eller så gick han bananas när han inte fick napp.

Oavsett så är MP en av de bästa dejtingsidorna i Sverige. Tro mig, jag har provat nästan allt och alla.
Citera
2018-03-16, 07:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Har senaste perioden varit mer aktiv på HP på så sätt att jag skriver till tjejer. I vanliga fall avvaktade jag mycket och kunde skicka ett meddelande lite då och då. Men nu skriver jag till betydligt fler tjejer, meddelanden är unika för personen och tycker att jag har en väldigt skön approach i det hela. Ganska bisarrt dock hur få tjejer, eller rättare sagt inga tjejer, tycks vara minsta intresserad att påbörja en konversation med mig.

Det går 100 killar per tjej där dessvärre. Jag har föreslagit att HP borde begränsa antalet mejl man kan skicka per vecka. Det skulle lösa problemet med alla oseriösa spammare som skriver skit som "läget?"

Det är bland annat därför tjejerna sticker. För mycket inbox spam av idioter.
Citera
2018-03-16, 07:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av christallqhulaaa
Jag har matchat med kanske totalt 100 st på tinder...inte en enda träff.har dock träffat kvinnor från andra sidor tinder=avföring.är förövrigt ute efter en kvinna som inte har jobb som man kan träffa lite när man vill...arbetande kvinnor är inget för mig.

Då borde du få napp på betalsidorna. Har chattat med hur många som helst som visade sig att de inte hade jobb eller bara jobbade på deltid. Finns många sjukskrivna på dejtingsidorna.

De flesta är positiva till kontakt av uppenbarliga skäl.
Citera
2018-03-16, 13:37
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Det går 100 killar per tjej där dessvärre. Jag har föreslagit att HP borde begränsa antalet mejl man kan skicka per vecka. Det skulle lösa problemet med alla oseriösa spammare som skriver skit som "läget?"

Grejen är att jag faktiskt sticker ut i mina meddelanden. Ska inte stå här och säga att jag skriva poetiska mästerverk som första brev, men jag sticker helt klart ut och tycker personligen att mina brev har en väldigt skön approach kring sig....och meddelanden blir lästa! Tror tyvärr det blir det yttre som blir avgörande i slutändan.
Citera
2018-03-16, 13:47
Medlem
Fantantonios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula

Då begränsar du en del av marknaden, helt orealistiskt för en dejtingapp/hemsida.
Citera
2018-03-16, 23:03
Medlem
BeppeTurbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
såg den nu…hon sa att de skulle kolla Tinder i nästa avsnitt…megaintressant

Jag har nu sett även del 2 och 3 i programserien. Dina personliga uppgifter och dina bilder är handelsvaror. Tinder och Happn togs upp. Apparna delar information som användaravtalen i deras nuvarande form inte nämner. Del 3 handlar om Grindr. Grindr skickar data inklusive känsliga uppgifter till tredje part utan kryptering...
Senast redigerad av BeppeTurbo 2018-03-16 kl. 23:40.
Citera
2018-03-17, 00:26
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeppeTurbo
Jag har nu sett även del 2 och 3 i programserien. Dina personliga uppgifter och dina bilder är handelsvaror. Tinder och Happn togs upp. Apparna delar information som användaravtalen i deras nuvarande form inte nämner. Del 3 handlar om Grindr. Grindr skickar data inklusive känsliga uppgifter till tredje part utan kryptering...

Ja jag kollade 2:an också…trodde det skulle vara mer om dejtingen haha
Citera
2018-03-17, 07:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fantantonio
Då begränsar du en del av marknaden, helt orealistiskt för en dejtingapp/hemsida.

Du missförstår nog. Jag menar inte att man bara kan skicka totalt fem mail i veckan. Om en tjej svarar så får man ju så klart obegränsade mail i sina nuvarande och pågående kontakter. Dock tycker jag inte man ska kunna spamma allt och alla med "tja läget"
Citera
2018-03-17, 14:40
Medlem
DontWantWars avatar
Varför använder många killar/män fortfarande tinder och andra ''dejtingappar'' ?

Som rubriken lyder, varför fortsätter man använda dejtingappar eller dejtingsidor, när det med allra största sannolikhet inte leder någon vart, än värre om ni även betalar för skiten. Man slösar verkligen bort sin tid och eventuellt pengar på tjejer som endast är ute efter uppmärksamhet och följare på sina sociala medier. Brudar även fast dem är fula som stryk, har redan överskott med kuk runt om sig i det verkliga livet eftersom de flesta ''män'' har idag 0 standard och knullar på vad som helst.
Citera
2018-03-17, 14:44
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
Som rubriken lyder, varför fortsätter man använda dejtingappar eller dejtingsidor, när det med allra största sannolikhet inte leder någon vart, än värre om ni även betalar för skiten. Man slösar verkligen bort sin tid och eventuellt pengar på tjejer som endast är ute efter uppmärksamhet och följare på sina sociala medier. Brudar även fast dem är fula som stryk, har redan överskott med kuk runt om sig i det verkliga livet eftersom de flesta ''män'' har idag 0 standard och knullar på vad som helst.
Exakt. Jag använde tinder förut. Men jag tog bort skiten för jag fick ändå inte knulla. Jag matchade med tjejer men dem svarade inte!
Citera
2018-03-17, 14:47
Medlem
S.O.Stolps avatar
När det kommer till möjligheten att få ligga så räcker det med att chansen är mikroskopisk för att killar ska haka på ett erbjudande.

Hur många meningslösa timmar i mänsklighetens historia har inte spenderats på att vänta på svar från tjejer på dejtingsidor och appar.... Svar som aldrig kommit.
Citera
2018-03-17, 14:51
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Exakt. Jag använde tinder förut. Men jag tog bort skiten för jag fick ändå inte knulla. Jag matchade med tjejer men dem svarade inte!

Har inte använt skiten på över 1 år, jag har lyckats på till dejter, men dem brudarna har varit helt socialt handikappade. Ännu fler nummer och snaps, men alla visar tydligt på att dem är så extremt osäkra eller bara slösar ens tid, så jag sa bara fuck it all tillslut vilket var ett av de bästa besluten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in