2018-03-10, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Ugh, känns som man har blivit en sådan där hobbydejtare. Sitter år ut och år in på dejtingsidorna. Drar periodvis hem en tjej som man har sex med men ingen man kan gifta sig med.

Har till och med skapat en hel dröse med standardiserade öppningsmejl och andra frastexter som jag copy-pasta när jag pratar med en tjej. Ja så länge har man hållit på att det blir som en slags jävla administrativ nämnd.

Mm välkommen till det dekandenta sverige 2018.
Citera
2018-03-12, 20:50
Medlem
Tjejer har så sjuka krav nuför tiden. Så skriver en tjej som stämplat mig som vän, att hon även ratar andra killar:

Ja det kan man verkligen säga att jag har. Det är svårt att komma nära folk. Vänskap går bra men sen tar det stopp.

Vet inte riktigt vad och vem jag ska vara med för att vara glad.

Träffa en trevlig rolig kille som är lugn och snäll och har kommit hit och bara laga mat tillsammans men jag kan bara se vänskap.
Jag vet inte vad som kan öppna upp mitt hårda hjärta.

Ja fråga om hon ville kompis ligga men det gick inte heller
Citera
2018-03-12, 23:19
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Tjejer har så sjuka krav nuför tiden.

...

Träffa en trevlig rolig kille som är lugn och snäll och har kommit hit och bara laga mat tillsammans men jag kan bara se vänskap.

Blir du själv kär i alla som är lugna och snälla?
Citera
2018-03-12, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Blir du själv kär i alla som är lugna och snälla?
Det var inte mig hon syfta på
Citera
2018-03-12, 23:29
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Det var inte mig hon syfta på

Nej, jag förstod det, men du anförde detta som belägg för att "tjejer" har "sjuka krav". Därför frågan om du själv blir kär i alla som är snälla?
Citera
2018-03-13, 00:33
Medlem
christallqhulaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsong
Jag är typ en 6-7/10 utseende, klart över snittet men ingen hunk. På tinder matchar jag kanske med 1 tjock tjej varannan dag, INTE EN ENDA snygg, inte en enda som är ens i närheten av min egna "liga", dvs smal, rätt bra drag etc. Nope, man får nöja sig med det absoluta bottenskrapet och inte ens dom svarar ofta.

Hahaha

Fattar ni vilken sits vi hamnat i tack vare feminism och social media? Vi blir totalt utspelade medans kvinnorna dansar loppan på bordet.

Jag har matchat med kanske totalt 100 st på tinder...inte en enda träff.har dock träffat kvinnor från andra sidor tinder=avföring.är förövrigt ute efter en kvinna som inte har jobb som man kan träffa lite när man vill...arbetande kvinnor är inget för mig.
Citera
2018-03-13, 20:39
Bannlyst
Flera inlägg i den här tråden flyter samman med ämnen i andra trådar, det kanske vore på sin plats att försöka sig på ett inlägg som omfattar det. Att "få folk att vakna" efter att ha förläst sig på amerikansk evolutionspsykologi påverkar inte ett skit. Det räcker att hoppa tillbaka si så där några hundra sidor i det här underforumet till trådarna som fanns för över tio år sedan. Samma strunt då. Inget nytt under solen. Självupptagna dårar som tror att "de har sett sanningen" och är nyfrälsta och nu vill frälsa andra, eller snarare predika för andra nyfrälsta, det är knappast produktivt. Hybrisen borde ha nått sin topp.

En blind leder en annan blind, resultatet blir därefter. En del myter skapas och upprepas gång efter annan och blir till flashbackfakta. Exempelvis det här med paretoprincipen, det är väl ett ganska talande exempel om något.

Samhället och alla som utgör det är en pågående process som ständigt förändras. Självklart sker förändringar även på det här planet.
Citera
2018-03-14, 23:25
Medlem
För ca 3 veckor sen gav jag Badoo en chans mest för skoj skull och nästan direkt fick jag kontakt med en "toppenkille" . Vi klickade väldigt bra online om man säger så. Pratade om att ses IRL men sen när jag föreslog en dag att ses så blev det tvärtyst från honom och har inte hört något från han på 4 dagar nu från att han har hörts ca 2 timmar per dag i 2 veckor.

Trött på dessa killar som hänger på nätdejting sidorna men sen när det väl kommer till att bestämma för att ses IRL plötsligt går upp i rök. Visst han kan ha varit gift/sambo, hittat någon mer intressant, sett mig som ett tidsfördriv , inte intresserad, anledningar till varför han inte hört av sig kan vara många.
Citera
2018-03-15, 00:39
Medlem
R.Bloodworths avatar
Min känsla är också att tjejer listar krav på dejtingsidor på profilen, och när det väl dyker upp en nisse som uppfyller kraven så får han inte chansen iallafall. Haft den känslan innan och tycker ändå det bekräftades precis.

Besöker en tjejs profil, och hon verkar på presentationen vara så skön och icke-ytlig som helst (hon var dessutom sjukt vacker). På hennes press står det något i stil med "Jag svarar på alla, så har du humor och inte är ett creep så är det bara att slänga iväg ett meddelande. Tveka inte!".
Skriver ett ganska bra meddelande till henne och hon besöker min profil. Grejen är att hon besökte mig utan att öppna mailet. Jag är 100% övertygad om att hon såg mitt mail, bestämmer sig först för att kolla vem jag är, nää inget för mig, väljer att inte ens läsa det jag skrivit. Så allt det hon egentligen skriver i sin press blir ju helt meningslöst, hon är öppen för chatt, kommer först att kolla vem du är, och därefter avgör hon om ditt meddelande skall läsas eller inte.

Jag förstår och respekterar kvinnors sits, men kom igen, stå inte o skriv massa saker som du inte ens menar.
Citera
2018-03-15, 18:42
Medlem
Klopeks avatar
r.bloodsworth Jag känner igen det beteendet. En klassiker är som en del tjejer skriver ut i din profil: ingen bild inget svar! Och då brukade jag skriva; vilken matchmaking Jag har bild så nu får jag garanterat svar! Och något mer efter det. Fick jag svar alls gånger? Nej. Samma sak där. Lögn från tjejens sida för att hon ska verka "god" som svarar alla. Lever inte som dom lär dom små sliddjuren.
Citera
2018-03-15, 22:51
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kabbalakanin
Jag har dejtat runt på Mötesplatsen i tre månader. Jag vet att man ska vara lite "bad boy" för att tjejerna ska falla, så jag skrev till en kvinna på vars presentation det stod att hon har en dotter: "Ska jag komma hem till dig så kan vi ha trekant, du jag och dottern?". Hon hotade med att polisanmäla mig? Till en svart tjej på 22 bast skrev jag att jag ska komma hem till henne och piska henne som den slavinna hon är. Hon svarade bara med att hon känner killar från Bandidos? En tredje kvinna skrev på sin presentation att hon är svag för latinos, så jag sa att jag och min kompis som är från Chile kan komma över och spruta muttan full. Nu är jag avstängd från Mötesplatsen trots att jag har tre månader kvar? Kan jag få pengarna tillbaka på nåt vis? Jävla skittjänst det är, lurar pengarna av folk?

Är du 14 år?
Citera
2018-03-16, 03:11
Medlem
R.Bloodworths avatar
Har senaste perioden varit mer aktiv på HP på så sätt att jag skriver till tjejer. I vanliga fall avvaktade jag mycket och kunde skicka ett meddelande lite då och då. Men nu skriver jag till betydligt fler tjejer, meddelanden är unika för personen och tycker att jag har en väldigt skön approach i det hela. Ganska bisarrt dock hur få tjejer, eller rättare sagt inga tjejer, tycks vara minsta intresserad att påbörja en konversation med mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in