2018-03-15, 16:54
Medlem
HandsomeDans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asylskanken
"Skrattet" var passiv-aggressivt eftersom Sandra var helt oförberedd och försökte få tid att överblicka situationen.

Du är antingen gravt autistisk eller försöker få ur dig alfa-behov på nätet. Tror på det andra.

Haha, oh how well you know me

Tror snarare att du är ovanligt känslig. Det där var verkligen ingenting.
Citera
2018-03-15, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HandsomeDan
Haha, oh how well you know me

Tror snarare att du är ovanligt känslig. Det där var verkligen ingenting.

Jag har rätt att vara hur känslig som helst, men denna tråd handlar inte om mig. Det var min tolkning av situationen och jag ville ha bekräftelse på om det bara var jag som var känslig och inbillade mig. Det verkar ha funnits andra som reagerade som jag.

Sen tyckte jag ju att det på ett sätt var kul, det hör ju ihop att vara drama-queen när man är ovanlig känslig visst

Vi får sätta punkt för detta. Nu är det dags att lyssna lite på dagens avsnitt.
Citera
2018-03-15, 17:15
Medlem
HandsomeDans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asylskanken
Jag har rätt att vara hur känslig som helst, men denna tråd handlar inte om mig. Det var min tolkning av situationen och jag ville ha bekräftelse på om det bara var jag som var känslig och inbillade mig. Det verkar ha funnits andra som reagerade som jag.

Sen tyckte jag ju att det på ett sätt var kul, det hör ju ihop att vara drama-queen när man är ovanlig känslig visst

Vi får sätta punkt för detta. Nu är det dags att lyssna lite på dagens avsnitt.

Du får absolut vara hur känslig du vill, men att kalla mig "gravt autistisk" eller "alfa hannig" för att jag inte höll med tycker jag var rejält överdrivet. Men är helt med på att sätta punkt för detta.

Mer OnT: Tycker att AMK, likt många andra vad det verkar, höjt nivå ordentligt efter nyår. Bra nivå, nästan bara roliga gäster - skönt att slippa Ali Reeza t.ex.

Sen finns det ju alltid de man stör sig på (men det kan jag köpa) - jag stör mig mest på Thomas Eriksson (tar alldeles för mycket plats) och på sista tiden Ato Karlson (vad bidrar han med?)
Saknar: Johanna Wagrell (är iofs med en del, men mycket mer sällan än tidigare) och Jonathan Rollins (när var han med sist?)
Citera
2018-03-15, 18:21
Medlem
Riktigt roligt avsnitt idag. Skrattade högt ett par gånger. Den nya tjejen verkar riktigt rolig.
Mer humor och mindre fokus på våldtäkter och nyheter. Mycket bra.
Citera
2018-03-15, 18:25
Medlem
yooiis avatar
Om man blev lite skärrad av Ilar-gate så kan man ju roa sig med att leta upp avsnittet när Martin skällde ut Isidor(?) för att han pratade för mycket och avsnitt då Kim W fick sig en hårtork för att han var för skamlös i sitt pluggande.

Eller sexrobotdiskussionerna, för all del.
Citera
2018-03-15, 18:43
Medlem
Vart kan man höra utskällningen mot Illar?
Citera
2018-03-15, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Om man blev lite skärrad av Ilar-gate så kan man ju roa sig med att leta upp avsnittet när Martin skällde ut Isidor(?) för att han pratade för mycket och avsnitt då Kim W fick sig en hårtork för att han var för skamlös i sitt pluggande.

Eller sexrobotdiskussionerna, för all del.

Fortfarande var det Marcus Thapper..

Dock så håller jag med dig helt och hållet, idag var absolut ingenting jämfört med tidigare härskarmetoder.

Citat:
Ursprungligen postat av SmutsigtSinne
Vart kan man höra utskällningen mot Illar?

Hur gammal är du? Vart tror du själv och vilket avsnitt? Är du helt handlingsförlamad eller vad är det frågan om?
Senast redigerad av divadude 2018-03-15 kl. 18:49.
Citera
2018-03-15, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Tycker ni överdriver en aning, var ju mer på en skämtsam nivå och Ilar verkade inte
ta illa upp heller. Blev ju långt mer konstig stämning med Helgessons historia.

Helgessons historia var bland det sjukaste jag hört, den mannen har ju faktiska problem..
Citera
2018-03-15, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Hur gammal är du? Vart tror du själv och vilket avsnitt? Är du helt handlingsförlamad eller vad är det frågan om?
... ? Sökte länk med tid.
Citera
2018-03-15, 19:31
Medlem
Varför finns inte amk på acast?
Citera
2018-03-15, 22:49
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie83
Varför finns inte amk på acast?

För att Acast tar betalt. Amk behöver inte en tredje part som distribuerar innehållet OCH tar betalt för detta, eftersom Martin löst det själv genom Paetreon och Mixlr. Sen läggs det ju upp gratis på iTunes. Varför vill NÅGON ens ligga på Acast?
Citera
2018-03-16, 20:27
Medlem
Anberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
För att Acast tar betalt. Amk behöver inte en tredje part som distribuerar innehållet OCH tar betalt för detta, eftersom Martin löst det själv genom Paetreon och Mixlr. Sen läggs det ju upp gratis på iTunes. Varför vill NÅGON ens ligga på Acast?
Det läggs upp på libsyn, och de tar betalt. Så uppenbarligen är det inte för att acast tar betalt som amk inte läggs upp där. En rimligare förklaring är kanske att acast bröt samarbetet med gamla alla mina kamrater i samband med kringlangate-grejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in