Citat:
Ursprungligen postat av
asylskanken
Jag har rätt att vara hur känslig som helst, men denna tråd handlar inte om mig. Det var min tolkning av situationen och jag ville ha bekräftelse på om det bara var jag som var känslig och inbillade mig. Det verkar ha funnits andra som reagerade som jag.
Sen tyckte jag ju att det på ett sätt var kul, det hör ju ihop att vara drama-queen när man är ovanlig känslig visst
Vi får sätta punkt för detta. Nu är det dags att lyssna lite på dagens avsnitt.
Du får absolut vara hur känslig du vill, men att kalla mig "gravt autistisk" eller "alfa hannig" för att jag inte höll med tycker jag var rejält överdrivet. Men är helt med på att sätta punkt för detta.
Mer OnT: Tycker att AMK, likt många andra vad det verkar, höjt nivå ordentligt efter nyår. Bra nivå, nästan bara roliga gäster - skönt att slippa Ali Reeza t.ex.
Sen finns det ju alltid de man stör sig på (men det kan jag köpa) - jag stör mig mest på Thomas Eriksson (tar alldeles för mycket plats) och på sista tiden Ato Karlson (vad bidrar han med?)
Saknar: Johanna Wagrell (är iofs med en del, men mycket mer sällan än tidigare) och Jonathan Rollins (när var han med sist?)