2018-03-14, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Branne pavolvic är ju själv en stor mobbare, vilket han uppvisat i poddarna han deltagit i. En dryg jävel som vill spotta på andra men inte tål att nån retas med honom. Han verkar vara narcissist.

Vad har det med saken när det gäller ens professionella arbetsliv?

Branne har aldrig iallfall i podden gått över några gränser, inget som fått någon annan i rummet obekväm. Om du inte tycker att Gärdenfors eller Martin som narcissist får man ju bara beklaga ditt taskiga omdöme..

Gärdenfors var den som betedde sig illa, absolut inte Branne. Om du vill hänvisa till andra situationer får du diskutera det, men nu var det situationen som sig var på tal. Citerade inte ens dig, så om du vill diskutera ickesaker får du komma i PM.
Citera
2018-03-14, 21:34
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asylskanken
Var lite obehagligt när Martin förlöjligade och nästan skällde ut Ilar då hon mitt i sändning lyfte upp sin hund. Kul med drama. Men det var svårt att inte tycka lite synd om Ilar. Kanske bara jag som inbillade mig men visst blev det väldigt spänt och irriterat?
Ja en ganska oskön överreaktion
Citera
2018-03-14, 21:54
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Jag var inne och tittade lite i chattfeeden på Mixlr - herregud vilken låg nivå som hålls. Pinsamt att vara ett "fan" av AMK tack vare dessa människor.

Varför var det låg nivå tyckte du?
Citera
2018-03-14, 22:27
Medlem
Abnormals avatar
Citat:
Var lite obehagligt när Martin förlöjligade och nästan skällde ut Ilar då hon mitt i sändning lyfte upp sin hund. Kul med drama. Men det var svårt att inte tycka lite synd om Ilar. Kanske bara jag som inbillade mig men visst blev det väldigt spänt och irriterat?
Ungefär när i avsnittet förekommer detta?
Citera
2018-03-14, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abnormal
Ungefär när i avsnittet förekommer detta?

Vid 20-30 har jag för mig.
Citera
2018-03-14, 23:13
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Bollkänslan var inte den bästa från något håll men man ska inte läsa in för mycket i de där.
Citera
2018-03-14, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Bollkänslan var inte den bästa från något håll men man ska inte läsa in för mycket i de där.

Ett gulligt litet beef bara. Sandra tror Martin är sugen på att klappa hennes hund mitt under sändning. Martin får frispel. Sandra blir något besviken men fortsätter sändningen till synes oberörd.
Citera
2018-03-15, 00:56
Medlem
Otroligs avatar
Tycker ni överdriver en aning, var ju mer på en skämtsam nivå och Ilar verkade inte
ta illa upp heller. Blev ju långt mer konstig stämning med Helgessons historia.
Citera
2018-03-15, 12:30
Medlem
Kewks avatar
Ingen sändning idag? Får inte upp något på feeden..
Citera
2018-03-15, 14:39
Medlem
Anberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kewk
Ingen sändning idag? Får inte upp något på feeden..
Verkar så. Man blir bara så ledsen

Citat:

Håller med, Sandra Ilar framstår också som en rätt timid person om man lyssnar på henne i poddar, särskilt hennes egen, och den typen av personer kan ju ofta bli rätt knäckta av att bli förlöjligade på det sättet. Brukar gilla Martin men tycker det är väldigt oskönt att hålla på på det sättet.

Edit: De lade upp dagens avsnitt nu
Senast redigerad av Anbers 2018-03-15 kl. 15:03.
Citera
2018-03-15, 15:46
Medlem
HandsomeDans avatar
Citat:

Herregud vad känslig du var då. "Skällde ut" gjorde han ju verkligen inte. Han kommenterade att det var konstigt att hon ville att han skulle klappa hennes hund mitt under sändning, vilket det var. Och Sandra skrattade ju bara bort det hela. Har du ens varit med om spänd och irriterad stämning?
Citera
2018-03-15, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anbers
Håller med, Sandra Ilar framstår också som en rätt timid person om man lyssnar på henne i poddar, särskilt hennes egen, och den typen av personer kan ju ofta bli rätt knäckta av att bli förlöjligade på det sättet. Brukar gilla Martin men tycker det är väldigt oskönt att hålla på på det sättet.

Skönt att det finns icke-autistiska AMK-lyssnare.

Citat:
Ursprungligen postat av HandsomeDan
Herregud vad känslig du var då. "Skällde ut" gjorde han ju verkligen inte. Han kommenterade att det var konstigt att hon ville att han skulle klappa hennes hund mitt under sändning, vilket det var. Och Sandra skrattade ju bara bort det hela. Har du ens varit med om spänd och irriterad stämning?

"Skrattet" var passiv-aggressivt eftersom Sandra var helt oförberedd och försökte få tid att överblicka situationen.

Du är antingen gravt autistisk eller försöker få ur dig alfa-behov på nätet. Tror på det andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in