Citat:
Ursprungligen postat av
heheho
Citat:
Ursprungligen postat av
heheho
Tunander, borgnäs , snackar MOP i tyskland:
https://www.youtube.com/watch?v=EZm4bXYOPPw
Tack för dessa påminnelser! Jag saknar dock den första listan du visade på ett hundratiotal konstigheter kring MOP där jag bl.a för första gången fattade att ett hundratal polisanställda gick under med Estonia. Tillsammans med Krantz 107 frågor är det knappast något som blivit besvarat hur uppenbara samband vi här gång på gång kunnat påvisa.
Utan tvekan finns samband mellan morden från Barschel till Palme och Colby som Tunander och Borgnäs intygar i denna i övrigt ganska pratiga video i princip utan några som helst nyheter.
Tunander kan inte säga mer av politiska skäl och Borgnäs liksom Wall som jag just har träffat kan inte avslöja vad de tänker utan att deras bokförläggare protesterar förstår jag. Alla har de hållhakar på varandra ekonomiskt, moraliskt, politiskt eller rentav fysiska hot.
Wall hade givetvis samma tillgång till Tunanders gamla PM som Borgnäs, Alsén, Anér, Minell, GWP, Trow, Holmér, PU, CIA, Säpo osv och behövde inte låna min kopia. Alla har de kunnat bygga sina respektive historier på samma info. Ingen vågar dock dra den gemensamma slutsats som var och en annars rimligen skulle vara kapabel till. Helt avgörande fakta och frågor vill ingen befatta sig med.