2018-03-15, 11:29
Medlem
dirtyrobber2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Döljer det sig ett argument avseende Virtanen bakom detta dillande?

Ja – du gnäller över att han har kunna gjort karriär och du uttalar dig raljerande om en herrans massa saker. Då tänkte jag att i stället för att gnälla här kanske du ska logga ut och söka till JMK, eller är det för jobbigt? Enklare att ta ner andra i stället för upp sig själv, månne?
Citera
2018-03-15, 11:32
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtyrobber2018
Ja – du gnäller över att han har kunna gjort karriär och du uttalar dig raljerande om en herrans massa saker. Då tänkte jag att i stället för att gnälla här kanske du ska logga ut och söka till JMK, eller är det för jobbigt? Enklare att ta ner andra i stället för upp sig själv, månne?
Du vantolkar nog mina inlägg, jag är inte intresserad av att söka till en journalistutbildning, jag bara påpekar vad som ligger bakom att så många våldtäktsmän & sociopater verkar ha sökt sig till yrket.
Citera
2018-03-15, 12:11
Medlem
UT64s avatar
En av Virtanens små kommentarer sedan han blev avslöjad har varit:

"- Man kan inte alltid vara perfekt" (eller något liknande)

Det betyder att han ser sig själv som en mycket upphöjd person. Som möjligen råkat göra
ett eller annat snedsteg.. När det i själva verket är så att han har en rutten personlighet
fylld av kvinnoförakt och hat mot oliktänkande.

Virtanen påminner numera om en sexualförbrytare som gripits av polis men vägrar att
göra några som helst medgivanden hur bra bevisning polisen än presenterar för honom.

Som en psykopat håller han masken och fortsätter att tala om feminism och allas lika värde..
Att erkänna skulle vara att stå där med skammen, vilket skulle skada hans oerhört viktiga
självbild som God Människa(TM)
Citera
2018-03-15, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
En av Virtanens små kommentarer sedan han blev avslöjad har varit:

"- Man kan inte alltid vara perfekt" (eller något liknande)

Det betyder att han ser sig själv som en mycket upphöjd person. Som möjligen råkat göra
ett eller annat snedsteg.. När det i själva verket är så att han har en rutten personlighet
fylld av kvinnoförakt och hat mot oliktänkande.

Virtanen påminner numera om en sexualförbrytare som gripits av polis men vägrar att
göra några som helst medgivanden hur bra bevisning polisen än presenterar för honom.

Som en psykopat håller han masken och fortsätter att tala om feminism och allas lika värde..
Att erkänna skulle vara att stå där med skammen, vilket skulle skada hans oerhört viktiga
självbild som God Människa(TM)

Undrar om någon annan kan sexkladda på eller våldta hans "döttrar" och använda samma replik som avskummet Virtanen. Men jag har för mig att han har superlågt intellekt. Låg intelligens men anser sig vara smart. Man undrar om han nu var oskyldig varför han fick sparken och varför han bytte namn om han nu var "oskyldig". Klart med de som har ultralåg intelligens är logik inte ens starka sida. Man blir ju inte "journalist" för att man har någon typ av intellektuell kapacitet eller förmåga. Starckars barn, som har en sådan idiot till "pappa".
Citera
2018-03-15, 12:25
Medlem
Detanvändarnams avatar
Citat:
Som sagt, i princip alla som nitats i #metoo har varit vänsterfolk & "värdegrundsarbetare". Så du får nog slipa lite på ditt trollande om du skall undvika att bli utskrattad.

Missade du detta tidigare inlägg i tråden?

Det finns precis lika många skitstövlar på högerkanten det kan du vara lugn för.
Jag tror inte bröderna Timell röstar rött eller Littorin heller för den delen.
Citera
2018-03-15, 12:30
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detanvändarnam
Det finns precis lika många skitstövlar på högerkanten det kan du vara lugn för.
Jag ser ingen fakta som talar för den teorin.

Teorierna i tråden om att Virtanens griserier förklaras med att han egentligen är moderat är ju bara pinsamma. Inte för att jag har så mycket till övers för moderater, men någon rim & reson får ändå gälla.
Citera
2018-03-15, 12:33
Medlem
dirtyrobber2018s avatar
Citat:
Du vantolkar nog mina inlägg, jag är inte intresserad av att söka till en journalistutbildning, jag bara påpekar vad som ligger bakom att så många våldtäktsmän & sociopater verkar ha sökt sig till yrket.

Till skillnad från … vilket yrke då?
Citera
2018-03-15, 12:37
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtyrobber2018
Till skillnad från … vilket yrke då?
De flesta andra yrken, speciellt inom industri & näringsliv, där är det inte nödvändigt att vara vänster, feminist, bögvurmare, invandringsförespråkare & mångkulturalist för att bli anställd, snarare tvärtom.
Citera
2018-03-15, 12:47
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Jag ser ingen fakta som talar för den teorin.

Teorierna i tråden om att Virtanens griserier förklaras med att han egentligen är moderat är ju bara pinsamma. Inte för att jag har så mycket till övers för moderater, men någon rim & reson får ändå gälla.

Det ligger väl också i sakens natur att dom som vågar stå i opposition också har ett beteende som i övrigt är betydligt mindre klandervärt.

Den här typen av avarter har redan börjat strömma till SD och vi kommer få se en massflykt lagom till tronskiftet valet 2018.

Det här handlar enbart om en dålig sort som gör sig bekväm i rådande politiskt klimat. Problemet är att dom får hållas och ställa till med skada, där är problemet.
Citera
2018-03-15, 13:13
Medlem
Så nu är Virtanen egentligen inte vänster, precis som Sovjetunionen egentligen inte var kommunistiskt. Sedvanlig brännvinsadvokatyr från vänstersidan. Antar att Soran egentligen är nasse då.
Citera
2018-03-15, 13:20
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jag tror inte det behövs en lag. Det räcker att kvinnor lär sig att män som säger sig vara feminister med stor sannolikhet är opportunister, betamän, sociopater & potentiella våldtäktsmän.

Och att alla dessa män med FV i spetsen håller sig borta från förvirrade unga kvinnor med dåtida grava alkoholproblem som utslungar gamla anklagelser om våldtäkt i media år 2017 trots att utredningen är nedlagd sen 6 år tillbaka.

Hur många av de kvinnor som anklagar FV för allt möjligt är uttalade feminister förresten?
Citera
2018-03-15, 13:24
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Så nu är Virtanen egentligen inte vänster, precis som Sovjetunionen egentligen inte var kommunistiskt. Sedvanlig brännvinsadvokatyr från vänstersidan. Antar att Soran egentligen är nasse då.
Jepp, det börjar bli lite parodisk nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in