Citat:
Ursprungligen postat av
boidis12
Jag tror att han tvingade A*** att själv göra överföringen , E**** har INTE
gjord den på egen hand som han svamlar om .
Jag har även för mig att överföringen som A*** gjorde tidigare på dagen kl
13,26 - 13,29 var med en normal utloggning medan den runt kl 15 däremot var
med en automatisk utloggning .
E**** tog antagligen ifrån A*** mobilen så fort han såg att överföringen var klar .
Det tog också en bra stund att genomföra denna överföring , från kl ca 14,56 till ca kl 15,12 .
Stackarn var väl livrädd och stressad till max antagligen .

Så var det förmodligen. Låter förstås troligt att hon gjorde det själv. Enklast så.
När du säger det såg jag också när jag skummade i hast i FUP att den första överföringen på 1000 kr var med en normal utloggning. Reflekterade inte inte så mycket över det då, att den på 20.000 kr inte var det. Observant av dig. Ligger förmodligen till som du säger.
Usch vilket svin han är, så fruktansvärt det måste ha varit för AC och Tor. Vilken helt kallhamrad person han måste vara för att kunna utföra det hela under så lång tid.
Jag tror ju att han mycket väl visste vad som skulle hända efteråt. För varför måste man ha en sådan lång och smal fiskkniv med sig vid ett rån? Det allra bästa då är väl att ta med sig en liten och praktisk kniv, en Morakniv t ex, som lätt kan skära av tejpen med (som han ändå rev av ju, alltså behövde han inte den?). Vet att du är av annan tro.
Det enda som fick mig att en liten stund att tro att han har några som helst känslor var att han låtit AC få sina händer bundna framför kroppen när hon bad om det för att hon hade smärtor i dom. Men nu börjar jag tro att det var i början när han ville få dom lugna. Han lät dom tro att det var ett rån tills han fått dom helt fasttejpade så de var försvarslösa.
Går inte att begripa sig på en sådan ond gärning.