Citat:
Ursprungligen postat av
kumlafucker84
Min flickvän har dumpat mig! Hon är den vettigaste kvinnan jag har haft! Men nu inser jag att hon inte är det. Hon dumpade mig pågrundav mina vänner! Min ena kompis skrev taskiga saker till henne. Min andra kompis sa bara att hon hade haft en kille förut som bor i Stockholm. Jag frågade om det var sant. Det var det inte. Sen vart hon sur för att jag trodde på honom. Sen började vi diskutera på sms och hon gjorde slut!
Det känns som att ingen tjej vill ha mig! Jag duger bara i början å sen betyder jag inte ett jävla skit längre! Men hon är 32 år och jag är 19 så det är inte så jävla konstigt att det tog slut! Jag kommer att tröstsupa flera dagar i sträck nu! Jag är en misslyckad idiot! Jag slår vad om att hon träffar en ny snart! Bara en känsla. Vi hade bara varit ihop i 3 veckor! Det är fan det kortaste förhållandet jag har haft!
Jag kommer att vara singel resten av mitt liv! Det är fan bäst så! Då slipper man bli sårad! Förhållanden är bara skit! Man kan fan knulla utan att ha ett förhållande! Men nu har jag insett att sex är inte så jävla viktigt som man tror.
Förstår att det är jobbigt just nu, men tycker inte du ska stämpla dig som evigt singel när du är 19 år.