2018-03-13, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Ni gör samma misstag som alla andra hela tiden, det är därför ni aldrig förstått hur han kunde bli vald till att börja med. Det måste framstå som fullständigt kaotiskt för er att mannen som mäklar fred med NK och hyllas vart än han reser
i samma veva byter folk till höger och vänster i staben.

Ni kan med andra ord räkna med att även Pompeo kommer ryka så småningom.

Jag är överens med dig om att Trump kommer att avverka folk till höger och vänster, däremot har vi nog inte samma analys till orsakerna och om det är positivt eller inte för landet.
Citera
2018-03-13, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ni gör samma misstag som alla andra hela tiden, det är därför ni aldrig förstått hur han kunde bli vald till att börja med. Det måste framstå som fullständigt kaotiskt för er att mannen som mäklar fred med NK och hyllas vart än han reser
i samma veva byter folk till höger och vänster i staben.

Prova lyssna på Trump någon gång förstår ni hur han tänker. I min värld är det fullständigt naturligt att Trump byter medarbetare som andra byter kalsonger, detta kommer förresten fortsätta ända till den dagen han inte är president så har vi avhandlat det.

Någon gång måste ni ju fråga er själva om det verkligen är Trump som är inkompetent eller om det är något i er analys som haltar.

Cohn hävdar ju Q var en "pawn" som behövdes spelas ut för att ge ett exempel på en annan anledning än inkompetens, Blankfein avgick direkt...

Edit: Ni kan med andra ord räkna med att även Pompeo kommer ryka så småningom.

Du gör inga misstag på denna nivån, de nyttiga idioterna har självt skapat sitt eget bagage. Det krävdes bara en man att samla ihop all deras dekadens för att totalt hålla dem i schack. Att mannen ifråga lever fortfarande tyder på att han använt sina kontakter/pengar väl för att totalt kunna förgöra dessa pissmänniskor efter vilja. De går utan protest, frågan är när den riktiga elden för pesten tar vid?
Citera
2018-03-13, 20:42
Medlem
BushwickBills avatar
En anon sammanfattade det ganska bra efter Tillerson åkte på pumpen i Iran, som ju är nästa måltavla efter NK, enligt Q mfl:

He is one of the good guys.
Iran- NO DEAL
Trump- OK then, Plan B.
Business negotiations out- Military IN.

Ibland blir man fan förbannad på den obeskrivligt låga nivån en del skribenter i den här tråden håller, "uuuhh Trump ger folk sparken han måste vara sååå kasss". Era satans mandelhjärnor ni kan ju prova att titta på något, NÅGONSIN, lite extra noga och inte bara ta det bästa första som flyger framför era halvblinda ögon.

Trump spelar fotboll, om matchbilden inte passar med Messi byter han ut honom, det betyder inte att Messi är en kass fotbollspelare eller att han hatar sin tränare. Trump har omvittnat goda relationer med tidigare medarbetare.
Citera
2018-03-13, 20:55
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Jag är överens med dig om att Trump kommer att avverka folk till höger och vänster, däremot har vi nog inte samma analys till orsakerna och om det är positivt eller inte för landet.

Jag har svårt att se nackdelen med att byta ut sin stab beroende på vad situationerna kräver för kompetens. För Trump verkar det onekligen fungera utmärkt, tycker du inte? Kan du specificera varför det skulle vara skadligt för nationen?
Citera
2018-03-13, 21:01
Bannlyst
Citat:
Jag har svårt att se nackdelen med att byta ut sin stab beroende på vad situationerna kräver för kompetens. För Trump verkar det onekligen fungera utmärkt, tycker du inte? Kan du specificera varför det skulle vara skadligt för nationen?

Nationen? dessa människor som Trump/May och även grenar utav Israel och frimureriet slåss emot just nu är essensen utav dekadens. De behöver utrotas och för alltid sättas i schackel de är världens avskum. Vill de spela detta spel emot starkare män och kvinnor låt dem! låt allt brinna tills den starkaste parten överlever.
Citera
2018-03-13, 21:02
Medlem
Citat:

Jag tror Trump byter personal så fort de säger någon annan åsikt än den åsikt Trump har och för att han är lynnig.
Trump kommer på slutet enbart ha ja-sägare som medarbetare.
Fungerar utmärkt, njaa Fungerar kanske möjligtvis

Till slut kan man bli väldigt ensam trots att man är president och förmodligen den människa med mest makt som finns på hela jordklotet.
Citera
2018-03-13, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Jag tror Trump byter personal så fort de säger någon annan åsikt än den åsikt Trump har och för att han är lynnig.
Trump kommer på slutet enbart ha ja-sägare som medarbetare.
Fungerar utmärkt, njaa Fungerar kanske möjligtvis

Till slut kan man bli väldigt ensam trots att man är president och förmodligen den människa med mest makt som finns på hela jordklotet.

Jag tror att Trump är väldigt nöjd med att slippa umgås med dekadenta människor som ex vis Merkel som på ett eller annat sätt måste bort.
Citera
2018-03-13, 21:17
Medlem
danjäls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amz00
Bara för att CIA som organisation utförde massa skit bakom kulisserna betyder det inte att varje enstaka person inom organisationen är personer på deep states sida. Precis som media etc fungerar här måste man göra sina assignments inom organisationen eller förlora jobbet / bli blackmailed. Svårt att dra sådär grova slutsatser från det lilla vi ser om enstaka personer.

Men att jobba för CIA i 20 år, klättra upp till direktörsnivå, och inte vara 'deep state' eller att då 'deep state' tillåter detta (varför inte då inte sätta en av sina egna där)?

Låter väldigt ologiskt. Tycker inte du?
Citera
2018-03-13, 21:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Ett stort problem är förstås att man i förlängningen byter bort kompetens och fritt tänkande mot kappvändande ja-sägare som inte kan eller ens vågar ta egna initiativ. Jag skulle vara jäkligt orolig att förlama hela ledningen om jag var Trump..

Nu har han väl antagligen en sån osedvanligt stor portion hybris att han säkert tror han kan sköta allt själv (han tror kanske t.o.m det blir bäst så), så han kanske ser det som en fördel...
Citera
2018-03-13, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ett stort problem är förstås att man i förlängningen byter bort kompetens och fritt tänkande mot kappvändande ja-sägare som inte kan eller ens vågar ta egna initiativ. Jag skulle vara jäkligt orolig att förlama hela ledningen om jag var Trump..

Nu har han väl antagligen en sån osedvanligt stor portion hybris att han säkert tror han kan sköta allt själv (han tror kanske t.o.m det blir bäst så), så han kanske ser det som en fördel...

Allt har sin tid på denna nivån, när du anses förbrukad efter eget misstag visas korten inget annat.
Citera
2018-03-14, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
För er som inte förstått det ännu betyder Q Queue som i köa. Det är en An som är "on" vilket betyder en person som står i förbindelse med högre makter, vilket är utomjordisk kommunikation d.v.s krafter vi kallar Gud och Djävulen.

Det är ingen slump att Q använder en bild med ett schackbräde och djävuls- och gudarm. Men det är för tidigt för att förklara detta för folk ännu, eftersom följare då skulle uppfatta det för konspiratoriskt och tappa intresset. Men bomben kommer gott folk. Ingenting är som det ter sig.

Att personer är "on" är välkänt bland eliten d.v.s Illuminati aka Deep state. Personer som är "on" står i förbindelse med den goda kraften d.v.s "Gud" och Illuminatis, d.v.s djävulsdyrkarnas sätt att kontra detta har alltid varit att ha kontrollen över psykvården.
Man spårar personer som kommer bli "on" (ja detta går att göra, hur kommer jag inte beskriva här). Dessa blir TI och ska helst sänkas helt innan de blir aktiverade. Det kan handla om mord eller psykisk nerbrytning. I Sverige (ja Deep State opererar i högsta grad här) får man in TI på psyket och medicinerar så kommunikationen uteblir. Det är vad psykvården egentligen gör men vanliga skötare känner inte till det.

Psykos är egentligen kommunikationen jag pratar om. Personer som är "on" är i själva verket jordänglar som har uppdrag med olika vikt. Denna An har troligen det viktigaste uppdraget i historien och har sannolikt fått information i paritet med detta. D.v.s personen är en Holy Grail, utvald av skaparkraften.
Informationen kan handla om en helhetssyn ink. inblickar in i framtiden (ja allt är förutbestämt).
Psykvården och läkemedelsindustrin är skyldig oräkneliga miljarder i skadestånd för det man egentligen sysslat med, därför refereras "big pharma". Vapenindustri är också inblandad. Raytheon ska utläsas Ray the "on". Ja ni förstår. Historiens största konspiration kommer avslöjas. Köa eller köp biljett....Obama och HRC är bara förrätten.
Det är detta som är The Storm och The Great Awakening. Deep states motdrag är att försöka få igång WW3, därför så mycket false flags just nu som ska öka spänningar mellan USA och Ryssland och Kina. Men både Trump och Putin vet precis vad det handlar om.

Edit:
An kan mycket väl vara flera personer som är "on". Time will tell..

Vet inte hur mycket frukt det här kommer bära på flashback. Men har själv varit med om det du snackar om (skaffa 50 inlägg så vi kan PM:a). Ens relation med den ofiltrerade verkligheten dvs den som alltid funnits där men som vårat ego separerar oss ifrån. Ingen tillfällighet att världens religioner utgår ifrån samma principer men har formats på olika sätt genom kultur och levnadssätt.
Citera
2018-03-14, 08:35
Medlem
Mäkis avatar
Sean hannity har ett Q på bröstet, live i TV

https://pbs.twimg.com/media/DYO2058XkAAg36a?format=jpg&name=small
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem