Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-13, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Belägg dina påståenden eller framstå som en giftspridare. Hur ska man som utomstående kunna ta ställning till hörsägen?

Ring bolagsverket och be om en årsredovisning då.
Citera
2018-03-13, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Ring bolagsverket och be om en årsredovisning då.

Okej, du drog alltså bara din anklagelse ur röven. Annars skulle du inte svara på det där sättet.
Citera
2018-03-13, 15:24
Medlem
oktoberfests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Tror du på minskad invandring så är SD enda realistiska alternativet.
Minskad invandring är nyckeln till möjligheter till minskad skatt.
Politik är att få saker gjorda.
Jobbskatteavdragen införde Reinfeldt.
Citera
2018-03-13, 15:26
Medlem
oktoberfests avatar
Finns alltid utrymme för missnöje med missnöjespartier. Dessa får aldrig något gjort.
Citera
2018-03-13, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oktoberfest
Finns alltid utrymme för missnöje med missnöjespartier. Dessa får aldrig något gjort.
Sossarna är ju missnöjda med moderaternas åsikter, och moderaterna med sossarnas politik, ska de båda lägga ner sina partier alltså?
Citera
2018-03-13, 16:00
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Känns som ett superfiasko detta? I princip noll genomslag på mina sociala medier. Ingen jag känner har hört talats om lanseringen.

Dina sverigedemokratiska polare vill väl inte ge ett konkurrerande parti uppmärksamhet helt enkelt. Det finns dock mänskligt liv utanför SD-bubblan så du behöver inte oroa dig.
Citera
2018-03-13, 16:08
Medlem
oktoberfests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Sossarna är ju missnöjda med moderaternas åsikter, och moderaterna med sossarnas politik, ska de båda lägga ner sina partier alltså?
Vem har sagt det. Nu talar jag om väljarna. Och dessa partier är inte missnöjespartier som SD.
Citera
2018-03-13, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oktoberfest
Vem har sagt det. Nu talar jag om väljarna. Och dessa partier är inte missnöjespartier som SD.

Vad är skillnaden mellan att vara missnöjd med höjda skatter (M) och för hög invandring (SD)?
Citera
2018-03-13, 17:40
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Dina sverigedemokratiska polare vill väl inte ge ett konkurrerande parti uppmärksamhet helt enkelt. Det finns dock mänskligt liv utanför SD-bubblan så du behöver inte oroa dig.

Ja, inte heller den onde Soros vågar prata om det farliga AfS. Jävla judar, utomjordingar och SD:are som försöker tigga ihjäl AfS. Kommer inte att fungera!!!!!!!!!!111

Citat:
Ursprungligen postat av Vadaadaa
Än om AfS inte kommer in RD 2018, så lär de få minst 1% av rösterna och defintivt komma in RD 2022.
0.1% är deras tak just nu skulle jag gissa. Kanske till och med 0.05%
Senast redigerad av FlashyBear 2018-03-13 kl. 17:44.
Citera
2018-03-13, 17:52
Medlem
Edt.cat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Alternativ för Sverige har fått sitt första kommunalråd och det är inte vem som helst. Sverige yngste kommunalråd Eddie Ek, oppositionsråd för Sverigedemokraterna i Åstorps kommun, meddelar att han nu ansluter sig till Afs.

http://www.friatider.se/sveriges-yngsta-kommunalr-d-g-r-ver-till-afs-sd-har-blivit-som-etablissemanget

Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Det går snabbt nu..

Eddie Ek var väldigt tajt med Kasselstrand o resten av gänget i gamla SDU som blev utsparkade i kylan. Ek fick själv i samband med hela härvan kring gamla SDU en varning från moderpartiet. Jag vart vid tidpunkten faktiskt förvånad över att de inte sparkade ut honom redan då. Med andra ord inte så förvånande att han - om någon - gått över till sina gamla kompisar i AfS.
Citera
2018-03-13, 17:55
Medlem
Eoppoyzs avatar
I dagsläget kommer jag fortsätta rösta på SD, trots att jag inte gillar att de är sossiga och kryper för M. Jag hade helst sett att de lär sig från systerpartier i Europa om att man skall vara rakryggad och stå på sig, eftersom det lönar sig i längden. På sikt lär SD tappa på att krypa för M. M är ju ändå blåsossar. Jag ser gärna två invandringskritiska partier i riksdagen. Det finns en möjlighet att bli som Österrike med två stora invandringspartier, där det ena har sitt ursprung ur det andra. Det är bra att AfS inte är ännu ett sosseparti. Det kan de vinna en hel del på. Dock tror jag inte att de får mer än 1% i valet, men så har valkampanjen inte riktigt kommit igång ännu. Det är möjligt att media lyfter fram AfS för att försöka skada SD, men det skulle faktiskt kunna innebära att AfS kommer in i riksdagen också.
Citera
2018-03-13, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Med tanke på att SD-topparna redan har gått ut och kallat AfS för fascister, extremister och nazister (direkt kopierat ur 7-klöverns retorikbok) så är det nog troligare att Lilla Åkesson och co sätter käppar i hjulet än samarbetar med AfS

Självfallet kommer SD och 7k-partierna att motarbeta afs, men inget av dessa parter kommer dock att förmå hindra afs att ge sitt stöd för en sverigevänlig politik när det röstas i riksdagen.

För övrigt har Afs redan samlat in en miljon och har till och med värvat ett sverigedemokratiskt kommunalråd, Sveriges yngsta till och med.

Min magkänsla säger att SD kommer att tappa en hel del till afs i OU.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in