2018-03-12, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Synd det inte är samma överetablering i mitt område (nordöstra Skåne). Men ändå lyckats få BJ för 700, B2B för 900 och FS för 1200 här. Hoppas på några fler salonger här, men verkar inte så lovande.

Förra året på våren fick jag fs av en snygg tjej med riktigt snygg kropp för 800:- i Malmös centrum.
Citera
2018-03-12, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phlipper73
Förra året på våren fick jag fs av en snygg tjej med riktigt snygg kropp för 800:- i Malmös centrum.
Ja, där är bättre priser än i nordöstra Skåne runt Kristianstad. Här är utbudet skralt.
Citera
2018-03-13, 05:42
Medlem
Många frågar efter silliasar, det är nog mer en regel än undantag. Dom flesta massöser har sillisar.
Sjäv föredrar jag helt naturliga bröst!
Citera
2018-03-13, 09:04
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikelima
Snart omöjligt att få en vanlig massage när man går på Thaisalong...
Jag tycker det är konstigt att polisen inte gör fler tillslag på salongerna. Det borde ju vara rätt så lätt att haffa några kunder...
Lätt? Hur menar du då? Det krävs ju mer bevis än att man fanns i lokalen när sheriffen dundrar in.
Dessutom BORDE dom ha viktigare brott att pyssla med kan man ju tycka.....
Citera
2018-03-14, 20:44
Medlem
Citat:
Ja, där är bättre priser än i nordöstra Skåne runt Kristianstad. Här är utbudet skralt.

Citat:
Ursprungligen postat av phlipper73
Det har öppnat en ny salong i Kristianstad, ska testa sen.
Citera
2018-03-14, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse56
Det har öppnat en ny salong i Kristianstad, ska testa sen.
Låter ju bra. Får se om jag kan hitta den. Du får skriva en recension när du varit där.
Citera
2018-03-15, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Gammal nyhet som sagt. Däremot är är det fel när det står att de sålde ”sex för 500 kr”. Sexuella tjänster möjligen, men full service kostar i regel mer som vi känner till.

Aftonbladet försöker nog bara väcka intresse för att sälja plus-abonnemang eller så har den som skrivit artikeln ingen koll...

Nä 500 kr räcker i dag för ett knull.
Citera
2018-03-15, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikelima
Snart omöjligt att få en vanlig massage när man går på Thaisalong...
Jag tycker det är konstigt att polisen inte gör fler tillslag på salongerna. Det borde ju vara rätt så lätt att haffa några kunder...

Bättre de haffar några thailändskor som importerar thaitjejer via maffian i Thailand.
Citera
2018-03-15, 00:50
Medlem
Citat:
Har ett stammisställe med en riktigt bra tjej. Nu är hon på semester men kommer snart tillbaka.
Häromdagen hörde hon av sig och gav mig hennes privata mobilnummer och skrev inget mer än att hon såg fram emot mitt nästa besök men att jag alltid kunde höra av mig direkt på hennes nummer. Kan det tänkas att hon är ute efter något mer eller är det bara till min fördel?

Jag har hört många saker från thai. De säger att du är den bästa, din kuk är stor m.m Det enda de vill är att du kommer tillbaka med mer pengar i din pung!
Citera
2018-03-15, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitwellhung
Exakt vart har de gömt sig?

I Phuket Patong, där har alla förstorade bröst, ca 50% eller mer, hehe.
Citera
2018-03-15, 07:15
Medlem
Citat:
Låter ju bra. Får se om jag kan hitta den. Du får skriva en recension när du varit där.
Tror jag nämnde det i ett mail tidigare, skriver när jag varit där, har vi tur i Nö Skåne?
Citera
2018-03-15, 07:56
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskenth
Nä 500 kr räcker i dag för ett knull.
Beror på vart man går. Du kan säkert knulla för mindre om du sänker ribban eller hittar nån som inte har koll...

Tjejerna på de populärare ställena som är rena knullhak är för kåta på pengar och lyxprylar samt att de måste visa upp en fasad över hur lyckade de är bland sina vänner, de sätter prisnivån högre. De gillar ju också att lägga upp bilder med kontanter på Facebook...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in