2018-03-06, 09:51
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitwellhung
Exakt vart har de gömt sig?

De värsta är att de du eftersöker är xxxxxx plus, och bara fittan vägen 60 kg så jag undrar varför jättebröst är så sexigt?
Citera
2018-03-06, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
De värsta är att de du eftersöker är xxxxxx plus, och bara fittan vägen 60 kg så jag undrar varför jättebröst är så sexigt?

Nej icke xxxxx plus men helst större

Det har funnits förut och finns säkert fortfarande
Tight fitta och stora bröst finns inget bättre!

Njut all vänner!!
Citera
2018-03-06, 10:08
Medlem
Citat:
Nej icke xxxxx plus men helst större

Det har funnits förut och finns säkert fortfarande
Tight fitta och stora bröst finns inget bättre!

Njut all vänner!!

Det är bara till att söka själv. Har du tur så kanske du hittar vad du söker.
Citera
2018-03-06, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Det är bara till att söka själv. Har du tur så kanske du hittar vad du söker.

Jag söker med ljus oxh lykta men hittar inte de härliga liven.
Vad hände med Fb gemenskapen där man hjälpte vandra och stöttade varandra i sökandet!
Citera
2018-03-06, 10:48
Medlem
Citat:
Jag söker med ljus oxh lykta men hittar inte de härliga liven.
Vad hände med Fb gemenskapen där man hjälpte vandra och stöttade varandra i sökandet!

Vilken gemenskap???
Erfarenheten jag har är att skriv en recension så blir man bombarderad med PM på frågor. Förväntas att dela med sig utan något i gengäld. Det är min erfarenhet.
Nu har Flashback begränsat möjligheterna för PM vilket jag är mycket tacksam för. Slippa PM från "medlemmar" som knappt eller aldrig har något själva att säga.
Citera
2018-03-06, 11:20
Medlem
Citat:
[/b]

Vilken gemenskap???
Erfarenheten jag har är att skriv en recension så blir man bombarderad med PM på frågor. Förväntas att dela med sig utan något i gengäld. Det är min erfarenhet.
Nu har Flashback begränsat möjligheterna för PM vilket jag är mycket tacksam för. Slippa PM från "medlemmar" som knappt eller aldrig har något själva att säga.

Jag håller med dig 100%!
Citera
2018-03-06, 15:27
Medlem
thaimans avatar
Citat:
[/b]

Vilken gemenskap???
Exakt
Jag har ett jätteförråd av besök som vore kul att redovisa här, men på grund av alla snålkukar som ska ha tips gratis så avstår jag.
Av de 12 år jag har hållit på med detta så finns en hel del i ladorna, jag lovar.
Citera
2018-03-07, 22:40
Medlem
Citat:
[/b]

Vilken gemenskap???

Kan bara instämma, belägrade min första Thai-dam -05 så några tips behöver man inte. Det som är trevligt är ju när man har ett par fb bröder och kan få skriva av sig, det ska ju vara ömsesidigt då så klart.
Citera
2018-03-08, 10:24
Medlem
Eftersom jag bröt mot reklamregler, så kommer här den godkända versionen, med namnet på salongen borttaget:

Det har varit uselt med recensioner från Kalmar, därför så tänkte jag dela med mig av ett besök i en fin fräsch lokal, ja även åtminstone en av kvinnorna är väl godkänd...massagen nja, jag beställde Thai, inte fotmassage....sen nonchalans, jag hade beställt tid kl 17, var där i god tid före,blev hänvisad rum, låg där redo för behandling, kl 17.15 kom massösen in, verkade mest intresserad av klockan, så 17.50 var behandlingen klar...tack och adjö..kan tillägga jag var nyduchad fräsch...betyg 1 av 5..tack och adjö
2018-03-08, 21:26
Medlem
Har ett stammisställe med en riktigt bra tjej. Nu är hon på semester men kommer snart tillbaka.
Häromdagen hörde hon av sig och gav mig hennes privata mobilnummer och skrev inget mer än att hon såg fram emot mitt nästa besök men att jag alltid kunde höra av mig direkt på hennes nummer. Kan det tänkas att hon är ute efter något mer eller är det bara till min fördel?
Citera
2018-03-08, 22:23
Medlem
en thai tjej har alltid nåt i baktanke..vet av erfarenhet
Citera
2018-03-08, 23:07
Medlem
Det känns lite så samtidigt som det är najs att få henne när jag vill. Får väl ta det lugnt och se vad som är på gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in