2018-03-11, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Vill bara börja med att tacka som fan för fup:en!

Har läst samtliga 767 sidor och har ömsom gapskrattat och ömsom varit helt förfärad.
Alltså vilket jävla gäng Clowner, man lämnar ut kola till höger och vänster på krita, till samma personer som gång efter gång blåser dem. Nöten Samir sitter i telefonen och gnäller som en liten bitch att alla bara lurar honom hela tiden, det är fan humor. Och sedan när storebror vill ha pröjs av käkarna får man eld i röven som fan att böta folk till höger och vänster, en jävla parodi på droghandlande.
Presidenten bötfäller några stackare i fullvärdige gbg medlemmen Riddes namn för att dessa inte fick komma till en hemma fest, VA fan, skrattade så jag grinade, man tror ju inte det är sant.
Undrar hur det går nu för fina familjen med nytt hus bilar och motorcyklar, skulle mistänka att fru lärarinnan kommer nog att bli entledigad från kommunala pedagog/lärar tjänsten.
Måste kännas förfärligt roligt att gå ut i trädgården med kidsen när grannarna nu vet om att allt är byggt med narkotika och utpressningspengar som dessutom i stora delar swishats?!?!?
Ola mister "det kan jag inte erinra mig om" babblar på om allt och inget, killen fattar inte att det inte är han som är offret utan tycker syn om sig själv, ett skämt.
Rätt gött även när förhörsledaren frågar Jonny vem Köttbullen är, och det bara rinner som ränne skita ur käften på bagarn.
Det som jag kan känna är lite trist är att även Kvillebäcken är involverad i denna skiten, trodde inte att de befattade sig med sådan här jävla skit.

Intressant var också att få reda på att alla underklubbars medlemmar betalar 600kr i månaden per medlem till Bandidos, för vad? Är man helt jävla korkad eller? Inte undra på att de vill ha så många som möjligt i sina undergrupper, bigga cash in varje månad.

15 papp i avhopps avgift, hahahahaha jävla skämt.

Ja det är mycket att ta in får smälta detta lite och komma igen senare.

Jag orkade inte läsa allt men jag skrattade gott åt fågeln som först skulle till Farid Daod på salong de Paris (med våldtäkts-Lawko som springpojke) men då han inte hade något denna gången gick han vidare. Han kvittrade friskt. Liksom resten av gänget. Ja lärarinnan lär inte ha det så trevligt med sina barn. Hur ska de nu betala för all denna lyx. Bagarens familj verkar ju tro att han kommer ut närmaste månaden.
Citera
2018-03-11, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.Sjoberg
Jag orkade inte läsa allt men jag skrattade gott åt fågeln som först skulle till Farid Daod på salong de Paris (med våldtäkts-Lawko som springpojke) men då han inte hade något denna gången gick han vidare. Han kvittrade friskt. Liksom resten av gänget. Ja lärarinnan lär inte ha det så trevligt med sina barn. Hur ska de nu betala för all denna lyx. Bagarens familj verkar ju tro att han kommer ut närmaste månaden.
Det som slog mig nu var att den enda som inte medverkat egentligen alls i utredningen är Zoran.
Han öppnar inte munnen i onödan.

Näe det kan bli svettigt att betala 39 papp i månaden i enbart räntor och amorteringar med en lärar lön på 29 pappa som hon sade i förhöret att hon har.

Men det är klart Swish inbetalningarna kanske fortsätter att rasa in trots att herrn i huset sitter, och får förmodligen sitta ett tag framöver?!?!

By the way, hur in i helvete korkad får man vara när man skickar runt sådana belopp över Swish, banköverföringar osv, det är ju som att be om att åka dit.

Skulle inte förvåna mig om bagarn i vilken sekund som helst tar skyddsprogram och lägger alla, har det lite på känn, eller jag skulle inte bli direkt förvånad, för han kvittrar ju väldigt friskt om allt från Ridde, Roger mm, varför liksom ens säga i ett förhör att Roger I Bandidos MC Trestad är hans "mentor" vad har snuten med det att göra?
Senast redigerad av Onebiker 2018-03-11 kl. 17:21.
Citera
2018-03-11, 19:30
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Det som slog mig nu var att den enda som inte medverkat egentligen alls i utredningen är Zoran.
Han öppnar inte munnen i onödan.

Näe det kan bli svettigt att betala 39 papp i månaden i enbart räntor och amorteringar med en lärar lön på 29 pappa som hon sade i förhöret att hon har.

Men det är klart Swish inbetalningarna kanske fortsätter att rasa in trots att herrn i huset sitter, och får förmodligen sitta ett tag framöver?!?!

By the way, hur in i helvete korkad får man vara när man skickar runt sådana belopp över Swish, banköverföringar osv, det är ju som att be om att åka dit.

Skulle inte förvåna mig om bagarn i vilken sekund som helst tar skyddsprogram och lägger alla, har det lite på känn, eller jag skulle inte bli direkt förvånad, för han kvittrar ju väldigt friskt om allt från Ridde, Roger mm, varför liksom ens säga i ett förhör att Roger I Bandidos MC Trestad är hans "mentor" vad har snuten med det att göra?

Dagens roligaste Roger som "mentor"..
Citera
2018-03-11, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Dagens roligaste Roger som "mentor"..
Just, Jonny påstår det i förhör, till och med "klubb" mentor!
Har han funderingar så tar han kontakt med roger för råd med klubbfrågor osv.
Citera
2018-03-11, 21:04
Bannlyst
Citat:
Just, Jonny påstår det i förhör, till och med "klubb" mentor!
Har han funderingar så tar han kontakt med roger för råd med klubbfrågor osv.

Det är så pinsamt löjligt.

Hur kan vissa etablerade ens ha en kontakt med dom här människorna?

Och boten på 85 lax av ridde. För att dom inte var välkomna på en fest med dom här.

Känns som en OUT ligger i luften.

Det är bara dom som inte har möjlighet att göra pengar på andra sätt som håller på med luffar bötning.
Citera
2018-03-11, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777

Och boten på 85 lax av ridde. För att dom inte var välkomna på en fest med dom här.

Det är bara dom som inte har möjlighet att göra pengar på andra sätt som håller på med luffar bötning.
Jaja absolut
Det visar enbart hur den klubben i helhet fungerar.
Så jävla pinsamt va?
Bara en sån sak som att supportklubbarnas medlemmar får pröjsa 600kr/mån per medlem till Bandidos är ju så jävla ? ? ? Dumt, de blir rövknullade från alla håll, man skall sälja deras droger och så skall man även betala "medlemsavgift" hur fan kan man ens komma på att ställa upp på nåt sånt? snacka om att förnedra sig själv.
Citera
2018-03-11, 22:31
Medlem
dollarmaskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777

hahahahaha nej det är en standard ridde.
Citera
2018-03-12, 13:21
Medlem
Onebiker, komedi på hög nivå Bear Jaw och co.
Samir knäller med att folk blåser honom men i själva fallet är han den största blåsaren utav dom alla, inte nog med massa skitsnack och falskhet i sitt pagage!
Allt är en jävla soppa, som stackars ridde får sota för. Han kan inte hjälpa att han får nötter att jobba med.
Det kommer sjungas på denna rättegång som fan tror jag, synd bara att man är långt bort för att åka dit och följa det.
600kr månadsavgift plus på det så får man slava haahha komedi på
Högsta nivå.
Citera
2018-03-12, 15:58
Medlem
GamleJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Hur går det för Bjellder? Hörde att han åkte in för ett tag sen efter någon incident på någon krog/restaurang.

Han är nog ute snart tror jag. Det var ju ett tag sen.
Jag förstår dock att det blev en incident i Gävle. Har snackat med ägarens släkting och hört direkt att ägaren satt och hade en dialog med dom ang. västar/tröjor. Dom hade lirat biljard med knivvästar och Bandidos-tröjor och ägaren (som har djupa fickor, stor kontaktbok och bra sätt) satte sig med dom och snackade om det.. och då dyker några fulla ryssar (om jag minns rätt) upp och börjar med "läderbög"-snacket.. efter den fighten blev det knasigheter utanför och dom åkte fast.

Men incidenten i Sandviken var bara klantigt från deras egna sida.. bartendern (en irakier som verkar lite lallig, träffat honom en gång när jag var på stället med min son) sa till ägaren att det satt folk med västar/märken på sig och när han kom tillbaka så antog Bjellder och co att han ringt polis så det blev en "knuff" och sen drog dom till Gävle där allt fortsatte..

Olyckligtvis så bangade inte folk på att vittna mot dom, bl.a en kille som nästan blev påkörd utanför så det blev fängelsestraff, främst för knivhuggning, och fyllekörning osv. Så Gävle-incidenten är väl den som dom åkte in på..
Minns att jag träffat Bjellder två gånger för många, många år sen. Han var trevlig men jag förstår ju att det är en råbarkad jävel.

Förstår dock inte varför Sandviken är en plats av intresse för dom? Chicanos-lokalen är ju en sunkig gammal verkstad som polisen har span på dygnet runt och dom kan knappt röra sig nånstans utan ögon på sig. En liten skithåla som är nära Gävle, vad mer liksom?
Citera
2018-03-12, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuJag69
Onebiker, komedi på hög nivå Bear Jaw och co.
Samir knäller med att folk blåser honom men i själva fallet är han den största blåsaren utav dom alla, inte nog med massa skitsnack och falskhet i sitt pagage!
Allt är en jävla soppa, som stackars ridde får sota för. Han kan inte hjälpa att han får nötter att jobba med.
Det kommer sjungas på denna rättegång som fan tror jag, synd bara att man är långt bort för att åka dit och följa det.
600kr månadsavgift plus på det så får man slava haahha komedi på
Högsta nivå.
Naaah tror inte det är något som Ridde blivit "tilldelad" att jobba med, tror snarare att han valt själv, förmodligen i tron att det skulle finnas en gigantisk marknad på skaraslätten, har väll troligtvis låtit så från käkarna. Och nu i efterhand visade det sig att det enbart var en massa pengarlösa blandmissbrukare som tagit emot kola på krita, fan jag dör, sån jävla humor. Skall bli kul att följa denna soppan, undrar om Bagarn nu blir "bötad" av Ridde i och med att det framkommit att han bötade de två festprissarna i Riddes namn?

Och VEM är Fisken?
Han som levererade det stora partiet, måste ju rimligen vara någon inom Bandidos som kallas Fisken?

Sedan är inte den hästhandlande gammelfarfarn Ossi med i utredningen mer än att hans namn nämns ett par gånger, satt inte han anhållen för något med?

Ja säga vad man vill men det finns en anledning till att alla dessa klubbar som poppat upp och går med i The Easy Way inte går in i SBM.

Någon som kan gissa varför?
Citera
2018-03-12, 16:41
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Naaah tror inte det är något som Ridde blivit "tilldelad" att jobba med, tror snarare att han valt själv, förmodligen i tron att det skulle finnas en gigantisk marknad på skaraslätten, har väll troligtvis låtit så från käkarna. Och nu i efterhand visade det sig att det enbart var en massa pengarlösa blandmissbrukare som tagit emot kola på krita, fan jag dör, sån jävla humor. Skall bli kul att följa denna soppan, undrar om Bagarn nu blir "bötad" av Ridde i och med att det framkommit att han bötade de två festprissarna i Riddes namn?

Och VEM är Fisken?
Han som levererade det stora partiet, måste ju rimligen vara någon inom Bandidos som kallas Fisken?

Sedan är inte den hästhandlande gammelfarfarn Ossi med i utredningen mer än att hans namn nämns ett par gånger, satt inte han anhållen för något med?

Ja säga vad man vill men det finns en anledning till att alla dessa klubbar som poppat upp och går med i The Easy Way inte går in i SBM.

Någon som kan gissa varför?

Kommer nog vara mer än svettigt för bagaren när hen kommer ut, när det går att läsa i utredningen att dom blåser ridde rakt av med 0,8or.. Vilka luffare..
Citera
2018-03-12, 16:46
Medlem
Borka, vad jag har hört från säker källa är att både den tönten Samir och bagarn blandade skiten, och blåste massa andra. Ska följa detta fallet spänt. Hahahaha vilka clowner!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in