Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Om Hitler var sponsrad; det var andra som finansierade honom och det är mycket som talar för det. Då blir det inte alls lika konstigt om Merkel skulle vara hans dotter, var hitler i maskopi med "eliten" så varför skulle de inte rädda honom?
Även om det gör det mer sannolikt att Merkel skulle kunna vara Hitlers dotter om Hitler vart sponsrad så är skulle ändå det här vara ett bombnedslag som slår det mesta de senaste 100 åren eller mer.
Huruvida Angela är Hitlers dotter eller inte låter jag vara osagt, att de är relaterade däremot är inte för mig helt uteslutet.
Att Q tar upp det faktum är ju otroligt i sig även om han slutar med post 944 där Q skriver;
We went too deep.
Attempted a pullback.
Not ready. Q
Man kan ju inte vara säker på att denna "brödsmula" refererar till Angela och Hitler men osannolikt är det inte.
Jag tror inte Q gör något överilat och eftersom sanningen kanske överträffar dikten så sår det ett frö till patrioterna så nästa "brödsmula" gällande Europa inte ska vara helt uppe i det blå för de som inte ägnat så mycket tid åt att fundera på varför världen ser ut som den gör.
Frågor som jag haft gällande katoliken Hitlers judehat där han gång på gång framför miljontals människor basunerat ut att det är en liten klick judar som vill Tyskland illa.
När kriget började så lyckades han tillsammans med England, Ryssland och USA ödelägga stora delar av Europa men inte på fem år gjorde han två saker som skulle ha gjort stor skillnad om han nu menade vad han sa.
1; På fem år lyckades han inte lokalisera och bomba Rothchild i England.
2: På fem år lyckades han inte expropriera Rothchilds 15000 hektar stora egendom som kallas black forest, men lyckades ta tavlor och liknande från judar.
Så det luktar ju lite åt att katoliken Hitler antingen var en shill eller också en riktigt dålig krigsherre.