Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-11, 09:26
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
Jag känner av politiker föraktet men vad är det som säger att de här jävlarna är annorlunda?

Folk trodde/tror att Jimmy Åkesson skulle göra någon förändring. Den idioten gapar ju själv rasist som dom andra korrupta dräggen.

Det torde vara uppenbart för alla nu att politiker säger vad som helst för att säkra sina positioner och pengar. Detta partiet kommer göra som Jimmy och SD om dom mot förmodan skulle nå så långt.
Ledarna för AfS (Gustav Kasselstrand och William Hahne) blev uteslutna ur just SD för att SD ansåg dem vara för extrema. De har alltså redan visat bevis på att inte vilja följa mellanmjölksspåret tillsammans med SD.

Lyssna på något avsnitt av Den Kokta Grodan, som är podden Gustav Kasselstrand gör tillsammans med Erik Berglund, så är det uppenbart vilken aversion Kasselstrand hyser mot dagens politiker.
Citera
2018-03-11, 09:28
Medlem
Citat:
Jag känner av politiker föraktet men vad är det som säger att de här jävlarna är annorlunda?

Folk trodde/tror att Jimmy Åkesson skulle göra någon förändring. Den idioten gapar ju själv rasist som dom andra korrupta dräggen.

Det torde vara uppenbart för alla nu att politiker säger vad som helst för att säkra sina positioner och pengar. Detta partiet kommer göra som Jimmy och SD om dom mot förmodan skulle nå så långt.
Tänd du din Gambianska holk, så sköter vi vuxna och ansvarstagande röstandet, på AfS. Hoppet är det sista som lämnar en människa.
Citera
2018-03-11, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Tänd du din Gambianska holk, så sköter vi vuxna och ansvarstagande röstandet, på AfS. Hoppet är det sista som lämnar en människa.

Får dom över 4% och jag ser att dom ställer till med ett helvete så får dom min röst med.
Citera
2018-03-11, 09:43
Medlem
Citat:
Får dom över 4% och jag ser att dom ställer till med ett helvete så får dom min röst med.
Fint :-) Det bästa vore om de blev sams och Kasselstrands tog över som partiledare för SD efter att Jimpan erbjudit sig att omedelbart avgå. Det skulle visa att båda parter kan ta ansvar för viktigare saker än sin egen riksdagslön.
Citera
2018-03-11, 09:44
Bannlyst
Vänta, tar ni detta parti på allvar?
Citera
2018-03-11, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt.Eklund
Vänta, tar ni detta parti på allvar?

Gör inte du det menar du? Dom säger ju att dom ska döpa om migrationsverket.
Citera
2018-03-11, 09:49
Bannlyst
Citat:
Gör inte du det menar du? Dom säger ju att dom ska döpa om migrationsverket.
Jaha se på fan! Min röst går lätt till AfS!

Vi skiter i alla dom människor som genom tiderna har förlorat sina jobb, vänner och familjer på grund av att dom varit så jävla raaasuistiska (läs: Modiga) och röstat på SD. Kom ihåg att bara för några år sedan så var SD superkontroversiella. Men ja, nu när vi äntligen är på väg att få betalt för mödan, då är det dags att hoppa över till ett annat parti och försöka igen.

Så nära mållinjen men ni skiter i den. Att SD inte är ett bra parti är vi alla överens om, men herregud tänk längre än näsan räcker. Röstar ALLA vi och ALLA våra familjer och ALLA våra vänner och ALLA våra bekanta och ALLA våra kollegor, på AfS, så har vi fortfarande mindre än 0.10%. Det var siffror som SD istället hade fått tagit del av, så dom kan göra någonting åt detta jävla landet någon gång, sedan nästa val så röstar vi på riktiga politiker.
Senast redigerad av Kurt.Eklund 2018-03-11 kl. 09:53.
Citera
2018-03-11, 09:57
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:

Vi skiter i alla dom människor som genom tiderna har förlorat sina jobb, vänner och familjer på grund av att dom varit så jävla raaasuistiska (läs: Modiga) och röstat på SD. Kom ihåg att bara för några år sedan så var SD superkontroversiella. Men ja, nu när vi äntligen är på väg att få betalt för mödan, då är det dags att hoppa över till ett annat parti och försöka igen.

Så nära mållinjen men ni skiter i den. Att SD inte är ett bra parti är vi alla överens om, men herregud tänk längre än näsan räcker. Röstar ALLA vi och ALLA våra familjer och ALLA våra vänner och ALLA våra bekanta och ALLA våra kollegor, på AfS, så har vi fortfarande mindre än 0.10%. Det var siffror som SD istället hade fått tagit del av, så dom kan göra någonting åt detta jävla landet någon gång, sedan nästa val så röstar vi på riktiga politiker.

Sluta yra för fan, din idiot. Låt var och en bilda sig sin egen uppfattning och sedan rösta därefter. Dra iväg till familjeliv.se om du vill spela allan ballan och vara besserwisser.
Citera
2018-03-11, 09:58
Medlem
Citat:

Det behöver intet vara det ena eller det andra, det kan vara båda. Det kommer finnas röster för båda. Låt kvinnorna rösta på SD, i alla fall till en början. SD har ju dessutom gjort allt för att profilera sig till dom.
Citera
2018-03-11, 10:03
Medlem
Niggrationsverkets avatar
Citat:

Varför ska jag vara lojal mot ett parti som har sålt ut sin själ, bara för att bli del av 8klövern? Sålänge Jimmy "jag vet inte" Pkesson, Mattias "för fet för ett fuck" Karlsson och judefittan Bieler sitter vid rodret, kommer jag aldrig att rösta på SD igen. De hade sin chans, men valde att gå mot mitten. Deras största dröm har blivit att få en ryggdunk av moderaterna. Det ställer jag inte upp på.
Citera
2018-03-11, 10:05
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Att de flesta SD:are inte tror på antisemitiska konspirationsteorier är tvärtom ett exempel på att dagens väljare är väl informerade och ifrågasättande, precis som jag skrev.

Handlar inte om antisemitiska konspirationsteorier. Handlar om informationsflödet.

Varför raderas de flesta kommentarer på Samnytt när man nämner flaggan om dagens väljare är välinformerade?
Varför raderar Google bilder på valvakan om dagens väljare är välinformerade?
Varför raderas YTklipp eller blir inbäddade som visar flaggan om dagens väljare är välinformerade?
Varför nämner inte MSM, SD:s proisraeliska ståndpunkt om dagens väljare är välinformerade?
Varför kallar Löfven SD för nazister, är inte han välinformerad?

Kom inte dragandes med att det är antisemitiskt.
Citera
2018-03-11, 10:15
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Är du dum eller? AfS hjärtefrågor är "Återvandring", "Demokrati och politiker" och "Lag och ordning". Du har valt att zooma in på två av deras mindre frågor. Du tror alltså inte att "några bredare skaror" i Sverige har drabbats av invandringens baksida (punkterna "Återvandring" och "Lag och ordning") eller känner extremt politikerförakt (punkten "Demokrati och politiker")?
Invandring, skola, lag och ordning adresseras redan av ett annat parti och andra försöker följa.
AFS är och förblir en nullitet.
Den dagen SD sitter vid makten och gör en moderat, då möjligen har man chansen.

Nu är man kuriosa, Kasselstrand var dessutom lika karismatisk som en fluortant vid presskonferensen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in