2018-02-28, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansWiklund
Att intresset för denna typen av massage är stort råder det ingen tvekan om. Men hur ser det ut med att gå tillsammans på massage?

Jag har själv aldrig gått ihop med någon annan, men har läst historier i recensionstråden om killar som bokat en par-massage.

Någon här som testat och vill berätta hur det var? Själv är jag nyfiken på det.
Är du ute efter en trekant? Jag är med.
Citera
2018-02-28, 18:35
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moneygame
Är det någons som har bra tips på ställen med unga och attraktiva massöser helst runt Norrort eller centralt men spelar inte så stor roll!

Ja, salong xxxx xxxxx har en snygg tjej som heter xxx.
Boka i förväg för att vara säker.
Citera
2018-02-28, 19:13
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex

den var go!
Citera
2018-03-03, 12:27
Medlem
Har blivit några besök senaste året, har hunnit prova hj, bj och fs. Men nu är jag intresserad av en B2B, och förstår inte riktigt konceptet.

Antar att hon klär av sig och masserar mig med hela sin kropp, men när är det okej att spruta? Eller kommer frågan som vanligt vid slutet ifall man vill ha extra? Dom kanske inte uppskattar att man börjar spruta mitt i massagen när hon ålar sig över en?

Då bägge parter är inoljade, finns inte risken att soldaten slinker in också?

Tacksam för svar!
Citera
2018-03-03, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylvein
Har blivit några besök senaste året, har hunnit prova hj, bj och fs. Men nu är jag intresserad av en B2B, och förstår inte riktigt konceptet.

Antar att hon klär av sig och masserar mig med hela sin kropp, men när är det okej att spruta? Eller kommer frågan som vanligt vid slutet ifall man vill ha extra? Dom kanske inte uppskattar att man börjar spruta mitt i massagen när hon ålar sig över en?

Då bägge parter är inoljade, finns inte risken att soldaten slinker in också?

Tacksam för svar!

Sprut har alltid ingått när jag köpt b2b. Ibland tom lite slick på kulorna)
Och när det börjar närma sig så får du antingen be henne ta det lite lugnare eller visa att du är på gång. Och jag tror inte dom bryr sig så mycket om var det kommer om du inte kommer helt oförberett i munnen. Jag har till och med råkat komma på halsen och lite upp i ansiktet, men hon bara skrattade och sa velly velly håny.... Det där med att komma in av misstag har jag också funderat över.... lite risky. Men dom har nog koll på vad dom gör. Det är ju trots allt proffs vi har att göra med.
Citera
2018-03-03, 18:52
Medlem
Ett bra tips är att först lägra mamasan ordentligt. Efter det fixar hon alla tjejer du vill ha till dig.
Citera
2018-03-04, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Sprut har alltid ingått när jag köpt b2b. Ibland tom lite slick på kulorna)
Och när det börjar närma sig så får du antingen be henne ta det lite lugnare eller visa att du är på gång. Och jag tror inte dom bryr sig så mycket om var det kommer om du inte kommer helt oförberett i munnen. Jag har till och med råkat komma på halsen och lite upp i ansiktet, men hon bara skrattade och sa velly velly håny.... Det där med att komma in av misstag har jag också funderat över.... lite risky. Men dom har nog koll på vad dom gör. Det är ju trots allt proffs vi har att göra med.

Det där med att alla thaibrudar i salongerna är proffs, skrev du nog med humor....det är stor skillnad på bara pengakåta damer och proffs som säljer sex. Alla ansvarar för sina egna handlingar...det går inte att lägga skulden för tex någon STD på någon annan..
Citera
2018-03-04, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pekka56
Ett bra tips är att först lägra mamasan ordentligt. Efter det fixar hon alla tjejer du vill ha till dig.

Hoppas inte att någon tror detta stämmer.
Citera
2018-03-05, 06:25
Medlem
Citat:

Finns det inte någon storbystade läcker thai kvar i sthlm har alla åkt hem till Thailand?
Som bröstälskare försöker man ju hålla sig uppdaterad.
Citera
2018-03-05, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitwellhung
Finns det inte någon storbystade läcker thai kvar i sthlm har alla åkt hem till Thailand?
Som bröstälskare försöker man ju hålla sig uppdaterad.
det finns
Citera
2018-03-05, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-mann
det finns

Nu snackar vi STORA inte små F-kupor inte🤣
Citera
2018-03-06, 09:10
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Nu snackar vi STORA inte små F-kupor inte🤣

Exakt vart har de gömt sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in