2018-03-11, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
Jag är 100% säker på att Dets plånbok, som Det fick i 8-årspresent är helt i nyskick. Pga aldrig upptagen ur en väl stängd innerficka. Några presenter har aldrig Det gett någon. De orden var säkert som amen i kyrkan bara kodord för ”att vara intima” 👺!!
Vad du är kolerisk idag!(Var det fel låt som vann?)
Jodå,det tror jag nog. På sätt och vis var det väl leksaker till honom själv.
Jag funderar om det var RPUn som fick S. att ta ut skilsmässa. Hon lämnade PM tidigt 2018 och det var ju då, en del tragiska uppgifter kom+ RPUN som hon nog som närstående fick läsa tror jag.
Att få veta att ens make är bl.a en patologisk lögnare. Vad ska man då som anhörig tro. Är ens något han sagt någonsin sant?
Citera
2018-03-11, 00:51
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Jag tror att han ser upp till människor som Jacob. Egentligen. Han vill visa sig smart och visa Jacob att han inte kan vinna över honom.
Skulle nog tippa att Herr Madsen ser sig som en übermensch utifrån psykiatriutlåtande varav ingen annan får hans beundran, möjligen nån tysk som han identifierar sig med.
Mannen som kunde tala med döda?
Citera
2018-03-11, 00:54
Medlem
Citat:
Men märks diselförgiftning vid en obduktion, tros? Eller menar du att man inte kan dö av dieselångor? Har kanske missat något här, eller bara trögtänkt av ilska!

Nej, men brist på syre i det läget kan man däremot dö av.
Citera
2018-03-11, 00:56
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Vad du är kolerisk idag!(Var det fel låt som vann?)
Jodå,det tror jag nog. På sätt och vis var det väl leksaker till honom själv.
Jag funderar om det var RPUn som fick S. att ta ut skilsmässa. Hon lämnade PM tidigt 2018 och det var ju då, en del tragiska uppgifter kom+ RPUN som hon nog som närstående fick läsa tror jag.
Att få veta att ens make är bl.a en patologisk lögnare. Vad ska man då som anhörig tro. Är ens något han sagt någonsin sant?
Om hustru S under alla år missat att Det är en lögnare, så vet jag inte vilka droger hon gått på ända sedan dag 1 i deras förhållande!
(Jessica A-son borde ha vunnit, tätt följd av Margret)
Citera
2018-03-11, 01:07
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Var det inte Folksvagen som hade hemliga tester på djur och människor för att visa att dieselavgaser inte var farliga (några veckor sen tror jag det stod i nån blaska).
Men annars så måste man väl se partiklar från dieselröken i lungorna, sen dör man väl ioförsig i brist på syre. Just partiklarna är ju inte bra, vet ett större underjordiskt lager där man körde in med lastbilar och där fick man hänga på ett extra tillfälligt sånt filter, typ på 90-talet.

Typ alla som går in där skulle väl vilja flyga på han misstänker jag, så att visitera är nog ett måste.
Men de hade väl små lokaler, så det var väl inte så många som fick vara i samma rum?

Ja vilken jäkla otur hon hade som tacka ja till båtturen, och hon var väl på väg till Kina nästa dag... Ja fy f#n, hoppas han får ett sånt straff så han får vara på isoleringen lång tid.
Om hon dött av syrebrist går det kanske inte att se om Kim blivit kvävd av PM, men då ser de ju om diselpartiklar finns i lungorna, så.. fast å andra sidan får väl försvaret reda på obduktionsprotokollet? Och i så fall måste det ju faktiskt finnas partiklar i lungorna annars skulle väl Bettina hindrat Fånen från att ljuga om avgaserna, tycker man ju. Rejält retarderad nu, tänker säkert helt fel. Sent..
Citera
2018-03-11, 01:08
Medlem
Citat:
Om hustru S under alla år missat att Det är en lögnare, så vet jag inte vilka droger hon gått på ända sedan dag 1 i deras förhållande!
(Jessica A-son borde ha vunnit, tätt följd av Margret)

Patologiska lögnare. Det tar tid att genomskåda. De kan låta övertygande. Har de även annat i bagaget som PM -manipulativ,karismatisk narcissist med psykopatiska drag, en sådan kan lura vem som helst.

Hans bror Benny har ju känt honom i 46 år när det här hände. Och Benny har tydligen inte anat det här med psykopatiska drag. Men han sa tidigt att PM hade svårt med kommunikation. Att PM var sin egen största fiende när det gällde det. En patologisk lögnare har ju ingen kontroll över vad de säger. Så det kände nog hans bror till.( Dotter borde vunnit,tätt följd av Felix.)
Citera
2018-03-11, 01:14
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Nej, men brist på syre i det läget kan man däremot dö av.
Jo, men hoppas obduktionen med hjälp av diselpartiklarnas vara eller inte vara, kan avgöra om Kim dog av annan typ av kvävning i så fall. Eller inte kvävning överhuvudtaget.
Citera
2018-03-11, 01:17
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Jo, men hoppas obduktionen med hjälp av diselpartiklarnas vara eller inte vara, kan avgöra om Kim dog av annan typ av kvävning i så fall. Eller inte kvävning överhuvudtaget.

Jo, men obduktionen visade ju att lungerna hadde kvävnings skador.
Citera
2018-03-11, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mirandamirage
Jo, minsann nu är tråden sannerligen spammad med min okunnighet. Antingen ser vi på det hela som barnsjukdomar av övergående karaktär alternativt får jag rodna av skam. Lär bli det senare. Tack för din vänlighet mitt i katastrofen.😁
Det är ingen katastrof. Jag förstod inte fikonspråket här från början. Alla bara SKREK -Redigera dina quotetaggar!
Och jag visste varken vad det ena eller andra var. Så skäms inte för att fråga något alls.
Dessutom -övning ger färdighet. Det är ju inte så att man utlöser en atombomb i Pentagon för att det blir lite fel.
Citera
2018-03-11, 01:25
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Jo, men obduktionen visade ju att lungerna hadde kvävnings skador.
Jo men det kanske var kvävningstortyr. Och om inga diselpartiklar hittades, borde ju Bettina sagt till PM att hålla inne med den lögnen. )För själv fattar PM antagligen inte det.)
Citera
2018-03-11, 01:27
Medlem
Citat:
Det är nog bevisat att det inte kan ha gått till så som PM påstår iallafall. Åklagarsidan har ju kallat Ubåtsexperter och experter som vittnen. Pm försöker väl bara så tvivel. Vad ska en patologisk lögnare annars göra?
Citera
2018-03-11, 01:29
Medlem
A-party-with-martys avatar
Vilket datum kommer avgörandet & antagligen den slutgiltig analysen om vad som hände etc?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in