Citat:
https://www.nordfront.se/folkkonferens.smr
Man basunerar inte ut en jävla presskonferens till 18.00 och sen 18.15 inte ens öppnat sändningen.
Så jävla oproffsigt.
Man basunerar inte ut en jävla presskonferens till 18.00 och sen 18.15 inte ens öppnat sändningen.
Så jävla oproffsigt.
Det är faktiskt illa. Innan man basunerar ut detta så måste man veta att man har folk som kan genomföra den.
Citat:
NMR är i nuläget inget jag vill ha som stora, organisationen behöver göras om och de behöver fokusera på rätt saker.
Citat:
Organisationer tenderar att köra fast ideologiskt. Smr har medlemmar som tror på deras falska bild av historien och dessutom så känner varje enskild individ press att passa in och tycka vad andra medlemmar tycker.
Lösningen är inte att försöka reformera smr, det är bättre att gå med i SD, AfS eller MED om man tvunget ska vara organiserad politiskt.
Jag ser ingen mening med gatuakvivism, kan säkert vara kul för en del men det är extremt ineffektivt och på många sätt kontraproduktivt.
Lösningen är inte att försöka reformera smr, det är bättre att gå med i SD, AfS eller MED om man tvunget ska vara organiserad politiskt.
Jag ser ingen mening med gatuakvivism, kan säkert vara kul för en del men det är extremt ineffektivt och på många sätt kontraproduktivt.
Citat:
Hahahhaa jävla pajas. Säga vad man vill om NMR, men du är ju sinnessjuk på riktigt. Stick och onanera till din "Vintologi".
OnT: Hur vanligt är det med medlemmar i NMR som varit med religiösa sekter? Jimmy Thunlind har exempelvis varit äldstebroder i Jehovas Vittnen.
OnT: Hur vanligt är det med medlemmar i NMR som varit med religiösa sekter? Jimmy Thunlind har exempelvis varit äldstebroder i Jehovas Vittnen.
Ja, NMR.s uppbyggnad påminner inte så lite om extrema religiösa sekter i sina manér. Du måste lyda, du måste tycka att vi har rätt i alla frågor osv. Tycker du inte exakt som vi vill så mobbar vi dig.
Håller till viss del med om det där med gatuaktivisten. Tror dock det kan finnas rätt stor vinst med att synas "på fältet". Jag har träffat på NMR flera ggr sista tiden och det gör mig inget, tycker det är bra att de syns. I de flesta fall har det ändå varit ganska sorgliga samlingar av personer som faktiskt inte vill synas ute på det viset, de gör det för att de måste, för att få acceptans från "sektledarna".
Jag vet att jag är jävligt tjatig: Men NMR skulle verkligen vinna stort på att dumpa jude-frågan. Att påstå att förintelsen inte ägt rum är precis lika korkat som att påstå att Jorden är platt!
Men om de hade fokuserat i första hand på problematiken med den muslimska invasionen så hade de kunnat växa betydligt.