• 1
  • 2
2018-03-10, 09:11
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...filminspelning

Citat:
En känd svensk artist åtalas för två fall av sexuellt ofredande av en skådespelerska.

De ska ha skett inför flera vittnen under en filminspelning.

– Om hon känner sig ofredad så ber jag om ursäkt. Jag är en spexpajas, säger artisten till Nöjesbladet.

Vem är det som ser sig själv som en "spexpajas"?
Citera
2018-03-10, 09:34
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...filminspelning

Vem är det som ser sig själv som en "spexpajas"?
Tänker på Fr*j eller M*rko...

Vi har väl inte så många andra som skulle kalla sig det?
Citera
2018-03-10, 10:17
Medlem
crocodilelilos avatar
Detta kan jag utläsa ur artikeln.
Reklaminspelning i juni.
Hon går barfota under inspelningen dvs handlingen sker troligen utomhus. Han har en öl i handen.
Kan man ringa in vilken reklam det rör sig om, troligen sedd under hösten?
Citera
2018-03-10, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Detta kan jag utläsa ur artikeln.
Reklaminspelning i juni.
Hon går barfota under inspelningen dvs handlingen sker troligen utomhus. Han har en öl i handen.
Kan man ringa in vilken reklam det rör sig om, troligen sedd under hösten?

Några dagar senare står det i artikeln... Vid annan inspelning m.a.o. samma reklam??
Citera
2018-03-10, 12:31
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Artisten: ”Jag är en spexpajas”
Artisten har uppgett i förhör att han har en extrovert jargong där han säger ”jag knullar dig sen” till alla, till fans på konserter med flera – men allt är på skämt. Han kan varken förneka eller erkänna brott.

Vilken artist kan tänkas säga sådana saker regelbundet till kvinnliga fans och komma undan med det.
Citera
2018-03-10, 12:37
Medlem
Zaedrewss avatar
Har B*hrang M*ri varit med i någon reklam?
http://www.situationmalmo.nu/vanster...-behrang-miri/
Citera
2018-03-10, 13:40
Medlem
OralMassages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Vilken artist kan tänkas säga sådana saker regelbundet till kvinnliga fans och komma undan med det.
Sean Banan
Citera
2018-03-10, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OralMassage
Sean Banan

Skulle kunna vara, men han var väl mest små barn som fans?
Citera
2018-03-10, 16:47
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tänker på Fr*j eller M*rko...

Vi har väl inte så många andra som skulle kalla sig det?

och Vem är denna med vikinganamn som vi aldrig hört talas om ? sätt citationstecknen runt artist istället, en artist som inte finns, sådan folk lyssnar på som truddelut på telefon inga omslag ingenting

och Är finska namnet samma som hade det ihop med ett annat ord och namnet blev en parodi på en som gjorde Gangstaz paradise ?
Citera
2018-03-10, 16:54
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
och Vem är denna med vikinganamn som vi aldrig hört talas om ? sätt citationstecknen runt artist istället, en artist som inte finns, sådan folk lyssnar på som truddelut på telefon inga omslag ingenting

och Är finska namnet samma som hade det ihop med ett annat ord och namnet blev en parodi på en som gjorde Gangstaz paradise ?
Kanske är jag far och son och inte gillar att dra in i skvallertrådar i olionödan?

Inte mycket att gå på, men någon reklamfilm där man är barfota låter som nån "Triss"-grej eller liknande, lotter och spel...
Citera
2018-03-10, 17:01
Medlem
crocodilelilos avatar
Innan ni slänger in random namnförslag på någon ni inte gillar kan ni i alla fall låtsas som om ni har tagit till er det som står i artikel och motivera namnförslaget.
Citera
2018-03-10, 17:01
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Kanske är jag far och son och inte gillar att dra in i skvallertrådar i olionödan?

Inte mycket att gå på, men någon reklamfilm där man är barfota låter som nån "Triss"-grej eller liknande, lotter och spel...

Var till skådespelerskan han spelade mot eller producenten som tog på sig högklackade skor efter varit barfota, som blev ofredad?
Då kan man ju inte gissa, vilken reklamfilm utifrån scen om det var producent bakom kameran
(Unibet har en barfota The Mauler i en reklamfilm annars)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in