Citat:
Ursprungligen postat av
Avd.9
Jag menar såklart inte att deras beslut var enkelt.
Jag menar inte att deras handling var enkel.
Och jag menar såklart inte något av det familjen gjorde eller råkade ut för var enkelt.
Jag menar att svaret på VÅRA FRÅGOR kanske är så enkelt.
Även om dom vanligaste orsakerna är : psykopati, narcissism, våld, alkohol mm,
så menar jag att i DETTA FALLET så kanske SVARET är lite enklare.
Jag är övertygad att deras handlande under det sista dygnet var fruktansvärt svårt.
Det
ska vara svårt att ta livet av barn. Det hade kanske varit bättre om de skickat iväg sina barn, då hade de levt nu, eller om de haft andras barn över helgen. De hade inte mördat någon annans barn. Bara sina egna. Fundera på den!
Nazister, pedofiler, psykopater, psykotiska och grava narcissister mördar. Människor som "har det svårt" mördar inte. Inte heller deprimerade eller funktionsvarierade. Det behövs
något mer. En avsaknad av respekt för andra. För sådana människor är det inte svårt att mörda levande barn. Barnen var i ett objektivt perspektiv inte döende. Då hade de haft ASIH och inte gått i skolan.
OH visade upp bristande respekt för sina barn, till och med i sin fåniga skrift. Han kunde inte förklara något för dem utan att bedöma dem. Att hela tiden bli dömd och bedömd tar musten ur folk. Klart barnen var trötta och klart han mördade dem. Han orkade inte döma mer! Svårt beslut? Knappast! Han var nog lättad över att slippa skiten, det var ju därför han mördade... Extremt knäpp person, men tyvärr han hann plåga både fru och barn i många år och ingen såg dem eller kunde rädda dem. Mycket tragiskt det.
In i det sista skyllde han på andra för morden. Han mördade för att det saknads livskvalitet (på grund av de sjuka barnen). Och han beskyllde även hustrun för morden. Jag tror och hoppas att utredningen kommer fram till att den som var skyldig till alla morden var OH. En kvinna som inte är känd för att klaga sönder sin familj mördar inte. Det var OH som klagade hos kollegorna, pianoläraren, skolan osv!
OH älskade inte sina barn. Han mördade dem trots att de skulle gå i skolan nästa dag. Tyvärr älskar inte alla föräldrar sina barn. Det är en grym sanning. De kan bara älska sig själva och deras behov går först. Alla andra är deras publik, statister i deras liv. Klart att barnen skulle bli stjärnor på fotbollsplanen eller stjärnpianister. Oskar var ju själv lovande en gång! Men, de blev inga underbarn. De blev trötta. Trötthet? Ja, då kommer straffet! Först bort med skolan. Sedan DÖ!
Tänk på detta: OH klagade över sin sits. Aldrig att han var ledsen över hur barnen hade det! Måste varit ett helvete för dem att sitta hemma utan kompisar och normalt liv! Han tog bort den sista normaliteten när han stoppade pianolektionerna för
överskådlig tid. Hans hat var så stort att han redan där straffade ut barnen. Han var en sjuk, galen narcissist. Det är jag övertygad om. Hans handlingar visar på detta. Det är vidrigt att det sista som finns kvar av familjen är hans hemsida där han framhåller sig själv. Han borde skämmas! Han kunde ha hängt sig själv om han inte orkade! Han var ondskan själv som tog livet av alla!
I dag är det fredag. Mysfredag för alla barnfamiljer. Det borde vara det. Utom för de otacksamma och sjuka djävlarna som bara tänker på sig själva. De som fyller fredagsgroggen för många gånger. De som talar nedsättande till frun. De som slår sina barn. De som inte kan vistas i samma rum samtidigt utan skickar ut barnen, antingen till sina rum eller, om det saknas, ut på stan. De som aldrig borde fått barn. De som borde fråntas sina barn. Alla barn därute som lever för dåliga liv med usla föräldrar. Dessa barn är många och många av dem blir sjuka i "ME". Övertygad om det! Därför är det hemskt att diagnosen växer, eftersom det nog ofta är narcissister som kommer undan på det viset.