2018-03-08, 16:31
Medlem
JagSerUfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
Till och med ett troll känner väl till verkligheten lite fall att gå igenom. Eftersom du kallar männen för barn måste väl du känna avsmak och skam över pedofilerna som utnyttjar flyktingbarn sexuellt det handlar om barn. Om en handfull självmord är mycket bland ensamkommande är fyra fall av pedofili mycket.

(FB) HVB-feminist vägrade anmäla flyktingpojkvän som sexuellt ofredade 12-årig dotter
Självklart står jag inte bakom att kvinnor utnyttjar sårbara personer i en beroendeställning. Med det är fortfarande inte många fall du listar upp då det är 50 000 barn som flytt till Sverige.
Dom kvinnorna borde mista behörigheten att jobba med barn.
Citera
2018-03-10, 08:03
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Jag vet bara en kvinna som jobbar på HVB hem, hon är mellan 50-60 år och ja, hon har en relation med ett "ensamkommande barn"..
Citera
2018-03-17, 08:58
Medlem
Sperssons avatar
.
Några hus längre bort på gatan bor det en kvinna, runt 50 år, som tagit in två ensamkommande afghaner.
Jag tror att hon är förtidspensionär sedan många år.
Hon brinner verkligen för sina afghaner.
De tränar ihop på gymmet, är i badhuset, gallerian och mataffären. Man ser dem överallt.
Det sjuka är att "barnen" ser ut som fullvuxna män, och känslan är bisarr när jag ser bluffen på så nära håll varje dag.

Jag har aldrig sett kvinnan tillsammans med några andra än dessa afghaner.
Citera
2018-03-17, 09:25
Medlem
Tanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSerUfo
Självklart står jag inte bakom att kvinnor utnyttjar sårbara personer i en beroendeställning. Med det är fortfarande inte många fall du listar upp då det är 50 000 barn som flytt till Sverige.
Dom kvinnorna borde mista behörigheten att jobba med barn.

Sprid inte lögner på internet. Barn betyder människa som inte kommit in i puberteten.
Att det kommit 50.000 lögnare som har lärt sig säga "jak er parn" av en flyktingsmugglare är en helt annan sak.
Att använda ordet "fly" för att beskriva en förflyttning från Danmark till Sverige är också grov lögn, skärpning.
Citera
2018-03-17, 09:52
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Med det är fortfarande inte många fall du listar upp då det är 50 000 barn som flytt till Sverige..

De flesta afghaner som kom till Sverige under det mörka året 2015 har idag fyllt 18 år och är därmed vuxna.
Då är de fria att ha sex med sina svenska fostermammor när de vill.

Det mest rättvisa vore att Sverige skickade hem männen så att vi kan ta emot nya barn.
Citera
2018-03-17, 10:29
Medlem
JagSerUfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
De flesta afghaner som kom till Sverige under det mörka året 2015 har idag fyllt 18 år och är därmed vuxna.
Då är de fria att ha sex med sina svenska fostermammor när de vill.

Det mest rättvisa vore att Sverige skickade hem männen så att vi kan ta emot nya barn.
Har vi haft dom i 3 år och lärt dom svenska och låtit dom studera här så är det lika bra att dom får stanna. Vi har investerat mycket skattepengar som vi vill få tillbaka.
Citera
2018-03-17, 10:41
Medlem
Kan ju vara en slags "win-win"-situation dessa kvinnor kommer i först.
De har en böjelse för sex med minderårig och får då chansen med dessa fertila "pojkar" som på pappret är 15-17 år.
Kvinnorna har i "normalfall" inte en sportslig chans till intimt umgänge med t.ex. en nordbo (motsv).
Det blir en "win-win"-situation för dom.
Man kan ju då ta nästa steg, som det länkats om i tråden, att göra en anmälan att en kvinna har haft sexuellt umgänge med en minderårig person och när då denna får bevisat att åldern inte stämmer med verkligheten och närvaron här i Sverige inte är giltig, så skickas denne tillbaks till sitt hemland.

Ett tänkbart scenario, kanske inte.
Citera
2018-03-17, 10:42
Medlem
Mess avatar
Citat:
Har vi haft dom i 3 år och lärt dom svenska och låtit dom studera här så är det lika bra att dom får stanna. Vi har investerat mycket skattepengar som vi vill få tillbaka.

Vad hade du tänkt dessa skall jobba med?.

Hela världen skriker efter kompetent arbetskraft men i denna grupp så finns mig veterligen inte något annat än framtida kostnader på samtliga plan(Med en förkrossande majoritet). Det är dessutom statistiskt säkerhetsställt.

Att Sosseregeringen stoppar in dem i konstruerade jobb inom offentlig sektor är i sämre för Svensk ekonomi än att skicka pengarna direkt till dem i hemlandet utan krav på något alls.

Det du tror är en investering är inget annat än avveckling av välfärd för Svenska folket och det är det som sker oavsett om du tror på tomten eller att pengar växer på träd.

Vi går mot en mer automatiserad värld där spetskompetens kommer krävas i allt högre omfattning. Getherdar eller byggingenjörer i djurspillningsmaterial kommer tyvärr inte fixa detta hur mycket du än försöker intala dig detta.

Att det i framtiden kommer bli allt svårare få ett arbete oavsett kompetens bör även du förstå.
Citera
2018-03-17, 11:05
Medlem
JagSerUfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mes
Vad hade du tänkt dessa skall jobba med?.

Hela världen skriker efter kompetent arbetskraft men i denna grupp så finns mig veterligen inte något annat än framtida kostnader på samtliga plan(Med en förkrossande majoritet). Det är dessutom statistiskt säkerhetsställt.

Att Sosseregeringen stoppar in dem i konstruerade jobb inom offentlig sektor är i sämre för Svensk ekonomi än att skicka pengarna direkt till dem i hemlandet utan krav på något alls.

Det du tror är en investering är inget annat än avveckling av välfärd för Svenska folket och det är det som sker oavsett om du tror på tomten eller att pengar växer på träd.

Vi går mot en mer automatiserad värld där spetskompetens kommer krävas i allt högre omfattning. Getherdar eller byggingenjörer i djurspillningsmaterial kommer tyvärr inte fixa detta hur mycket du än försöker intala dig detta.

Att det i framtiden kommer bli allt svårare få ett arbete oavsett kompetens bör även du förstå.
Dom kan jobba och bli vad dom vill. Jag vet flera av dom som redan jobbar denna gruppen kommer klara sig bra då dom kom hit så unga.
Citera
2018-03-17, 11:21
Medlem
Mess avatar
Citat:
Dom kan jobba och bli vad dom vill. Jag vet flera av dom som redan jobbar denna gruppen kommer klara sig bra då dom kom hit så unga.

Att jobba med kvoteringsjobb inom offentlig sektor eller som statligt finansierad arbetskraft till egenföretagare föder inte någon välfärd för landet utan tvärtom raserar det.

Inom sin tid så kommer du förstå, även om du givetvis inte kommer erkänna det.

Jag vet om fler än de flera du pratar om som inte har jobb och aldrig heller kommer att vara annat än en belastning. (Ekonomiskt, kriminellt så i slutändan samhällstörtande).

Men det är inte deras fel, felet ligger hos idioter som dig.
Citera
2018-03-18, 15:13
Medlem
michail.bakunins avatar
Citat:

Denna grupp kommer tära på samhället ännu mer när de vill gå i pension i vad som beskrivs som förtid, korrigera sin ålder till sin rätta ålder. C är redan nu inne på att männen ska få korrigera sin ålder när uppehållstillstånd är fixat på falska grunder. Det är bara afghanska män mellan 25år och 48år som beskrivs som barn och unga.
Citera
2018-03-18, 15:40
Medlem
TraXzmans avatar
Det måste va nån hake? Oftast är dom här batikhäxorna så fula och finniga så man kan bara använda dom som sparbössa. Vad är baktanken till att flykting ungdomar på 17-19 eller äldre år sätter på dom i baken. Måste va mot ett par tusenlappar eller den senaste iphonen, ett par fräsha levis osv som sex-present allmosa. Jag menar, jag tror knappast att invandraren lockas av att bara dra en sopsäck över do och peta upp ett hål i säcken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in