2018-03-18, 15:45
Medlem
Mad monks avatar
Tänk tanken om det varit män och flyktingflickor nästan lika ofräsch tanke. Nästan. Inte bara det männen hade direkt blivit utpekade som pedofiler och mansgrisar.
Citera
2018-03-18, 15:47
Medlem
TraXzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Jag vet bara en kvinna som jobbar på HVB hem, hon är mellan 50-60 år och ja, hon har en relation med ett "ensamkommande barn"..

Shit alltså? Parveln behöver att par nya "gluggar" glasögon alltså, så han ser gamm-särringen klart å tydligt och då är det bara för hon att bara punda ut cashen om det ska bli nåt mer nyp skulle jag tippa
Citera
2018-03-18, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Bjuder på en klassiker, tråden till ära.

Sylvia Löfberg:
Såna är dom våra killar, kloka, snälla o smarta.

Asta Sjöström:
Jag älskar min lilla afghanpojke...

Malin Fahlborg:
Fina fina jultomte❣

Elisabet Mysa Williams:
du rubbar hela min existens.

Ann-Kristin Casserblad:
Dessa pojkar gör avtryck i våra hjärtan.

Ellinore Cefalk:
Även om jag bara är deras soc.sekr som de inte träffar så ofta så har jag fått fantastiska relationer det senaste året ♥ jag önskar så att jdg fick ta m dem hem o introducera dem för min familj, men det får jag ju inte....

Emily Persson:
Det e helt underbara ☺ Finns ett speciellt ljus i deras ögon ☺

Irina Ira Wesslén:
Mina fantastiska prinsar gör livet så lätt och ger så mycket kärlek.

Erica Gunnarsson Kibowa:
Har någon av er i gruppen nära kontakt med /lever med ungdomar från Nordafrika? Skriv gärna till mig i Messenger chatten el här!

Jag:
Spyr...

Trodde inte kvinnan på dromedaren fanns på riktigt
Citera
2018-03-18, 16:50
Medlem
Ghibellinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Några hus längre bort på gatan bor det en kvinna, runt 50 år, som tagit in två ensamkommande afghaner.
Jag tror att hon är förtidspensionär sedan många år.
Hon brinner verkligen för sina afghaner.
De tränar ihop på gymmet, är i badhuset, gallerian och mataffären. Man ser dem överallt.
Det sjuka är att "barnen" ser ut som fullvuxna män, och känslan är bisarr när jag ser bluffen på så nära håll varje dag.

Jag har aldrig sett kvinnan tillsammans med några andra än dessa afghaner.

Meddela henne att det är detta som väntar:
https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2009/jun/05/women-victims-d-day-landings-second-world-war
Citera
2018-03-18, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TraXzman
Det måste va nån hake? Oftast är dom här batikhäxorna så fula och finniga så man kan bara använda dom som sparbössa. Vad är baktanken till att flykting ungdomar på 17-19 eller äldre år sätter på dom i baken. Måste va mot ett par tusenlappar eller den senaste iphonen, ett par fräsha levis osv som sex-present allmosa. Jag menar, jag tror knappast att invandraren lockas av att bara dra en sopsäck över do och peta upp ett hål i säcken?
Att konkurera ut en get kan väl inte vara särskilt svårt
Citera
2018-03-19, 09:50
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraXzman
Shit alltså? Parveln behöver att par nya "gluggar" glasögon alltså, så han ser gamm-särringen klart å tydligt och då är det bara för hon att bara punda ut cashen om det ska bli nåt mer nyp skulle jag tippa

Säkert, den här importen för att tillfredsställa 1% av (maktelitens) SJUKA sexuella fantasier om hur de går genom parken och KANSKE kan bli våldtagna.

Citera
2018-03-19, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Några hus längre bort på gatan bor det en kvinna, runt 50 år, som tagit in två ensamkommande afghaner.
Jag tror att hon är förtidspensionär sedan många år.
Hon brinner verkligen för sina afghaner.
De tränar ihop på gymmet, är i badhuset, gallerian och mataffären. Man ser dem överallt.
Det sjuka är att "barnen" ser ut som fullvuxna män, och känslan är bisarr när jag ser bluffen på så nära håll varje dag.

Jag har aldrig sett kvinnan tillsammans med några andra än dessa afghaner.

Ja, me too !!! Jag har sett kärringar 65+ som går med ek i koppel överallt på stan, men igår fick jag en annan otrevlig upplevelse: gick omkring på stor ICa Maxi och mitt i korridoren går en ung kvinna med en afghan med stor köpings korg efter sig. Han såg för djävligt ut men som alla afghaner hade den där stöddiga attityden "va fan stirra du på, jag äger Sverige", Fyfan
Citera
2018-04-06, 04:59
Medlem
Skattebetalarna såt för kalaset
Nu vill jag ha ensamkommande flickor.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto